abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:08:43 #251
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63246606
Toen mijn knieschijf uit de kom was gegaan, kon ik bij de thuiszorgafdeling zo een leenrolstoel halen. Is dat niet overal in Nederland mogelijk?
pi_63246777
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:05 schreef knorretje het volgende:
vamperotica: misschien een veel te late reactie, maar ik heb een eigen rolstoel die ik niet van plan ben de komende weken te gebruiken (nu ik het zo neer type lijkt het wel de goden verzoeken) maar mocht je behoefte hebben en het kunnen regelen met halen enzo mag je hem zat komen lenen hoor
Wat lief!!!
Mevrouw van de thuiszorgwinkel verwachtte dat ze ná het weekeind wel weer een stoel had....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63246829
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Toen mijn knieschijf uit de kom was gegaan, kon ik bij de thuiszorgafdeling zo een leenrolstoel halen. Is dat niet overal in Nederland mogelijk?
Volgens mij wel, maar ze hebben een beperkt aantal op "voorraad"
En aangezien de rest van kreupel Tilburg wél op tijd bedacht had dat de sint morgen komt, vis ik achter het net!
pi_63246901
Lois....Wat gaaaaaaaahaaaaaf!!
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 17:31:01 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_63247019
Vamp, misschien een hele stomme hoor Maar jij vraagt vast om een gewone rolstoel, logisch natuurlijk, als die er na het weekend nog niet is, vraag eens naar een 100+ kilo rolstoel, die worden nml minder snel uitgeleend, zijn wat breder, maar vaak staan die er wel! Zo heb ik ooit eens voor Peet een rolstoel kunnen lenen, de normale waren allemaal op, maar ze boden me meteen een XL-etje aan kon hij iig koetsen met zijn verbrijzelde enkel en Cas kon gezellig op schoot, we hadden toch gewicht over
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 november 2008 @ 17:47:57 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63247419
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:31 schreef moussy het volgende:
Vamp, misschien een hele stomme hoor Maar jij vraagt vast om een gewone rolstoel, logisch natuurlijk, als die er na het weekend nog niet is, vraag eens naar een 100+ kilo rolstoel, die worden nml minder snel uitgeleend, zijn wat breder, maar vaak staan die er wel! Zo heb ik ooit eens voor Peet een rolstoel kunnen lenen, de normale waren allemaal op, maar ze boden me meteen een XL-etje aan kon hij iig koetsen met zijn verbrijzelde enkel en Cas kon gezellig op schoot, we hadden toch gewicht over
das een slimme tip

hier vandaag houten meubeltjes voor het poppenhuis van Isa zitten bouwen, echt leuke pakketjes en dat voor niet veel bij de wibra
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 18:05:48 #257
7074 moussy
kuttekop
pi_63247799
Ze rijden natuurlijk ook veel fijner, lichter en soepeler, want veel gewicht te vervoeren wij mochten hem ook blijven gebruiken ivm Peet zn lengte 1,96 anders zaten zn knieën tegen zn strottehoofd aan
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63247932
Saffier
Ben je de dag nog doorgekomen? Wij zijn maar op stap geweest..Amber heeft vanmiddag niet geslapen en die is nu heel erg moe... die gaat binnen een uur naar bed

Vandag voor de dvdspeler terug naar de Makro geweest. Omdat ik Makrogarant destijds heb afgesloten kreeg ik 75% van de nieuwwaarde als vergoeding maar helaas niet contant. Kon er alleen een andere dvdspeler voor uitzoeken dus hebben we maar een nieuwe homecinemaset gekocht. Hoefden alleen de verwijderingsbijdrage te betalen.

Daarna ff naar Ikea voor een kast voor de babykamer Lang leve schoonmams Is alvast een cadeautje voor mijn verjaardag.
Deze komt erin:

Kamertje is niet zo groot en deze kast pas precies tussen de radiatorombouw en de schouw in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63248258
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:31 schreef moussy het volgende:
Daar heb ik inderdaad niet aan gedacht....
Was ook een stom mens, aan de telefoon...Meestal denken ze wel mee...
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:49:52 #260
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63248706
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:38 schreef snoopy het volgende:
<----- hier is ie PM [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Waar haal je die smilies nu weer vandaan! Ik heb alleen de kerstdingen nog.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 november 2008 @ 18:59:02 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63248889
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:49 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Waar haal je die smilies nu weer vandaan! Ik heb alleen de kerstdingen nog.
~ : ) =
8 } =
o O / =
< O ) =
O ~ ) =
> : O =
o O < =
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:59:40 #262
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63248906
De buurman dacht trouwens dat men vuurwerk in de put gegooid had, hij had een auto horen komen, toen BAM waarna de auto weer wegreed.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63249078
Maandag wordt mijn buik ge-buik-paint! De afspraak is al zo'n 3x verzet, maar nu gaat het er echt van komen. Nu nog bedenken wat ik erop wil laten schminken! Misschien een taart ofzo .
pi_63249181
a giant cupcake !
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 november 2008 @ 19:18:45 #265
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63249309
Nog even een leuke site voor sintliedjes en teksten, met muziek en karaoke-pop-up, erg handig

http://www.peuterplace.nl/sinterklaas/sinterklaasliedjes.htm

[ Bericht 30% gewijzigd door Rewimo op 15-11-2008 19:24:40 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:32:22 #266
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_63249634
Omdat ik al, meer dan 6 maanden niet ongesteld, ben , geweest; ik steeds meer in gewicht, toenam; ik mijn buikspieren, niet meer goed aan kon spannen (buik, inhouden); was mijn moeder het zat. Ze wilde weten waarom het zo was.

En ze zei, dat ik eerlijk moest zijn, en moest zeggen, als ik had gevreeën, met mijn gezellige praatmaatje van de groep. Of als er ''iets ergs'' gebeurd, was met de groepsleiding.

Ik schrok me te, pletter! Vrijen, zal ik zoiezo, al niet doen, , met de groepsleiding is niks gebeurt.
Maar toch: ik moest een afspraak maken met de dokter voor een onderzoek.

En dan misschien een zwangerschapstest. O M y G o d

En er is echt niks gebeurt waar je zwanger van kunt raken, echt niet.
Niet eens iets wat er in de buurt komt.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_63249740
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wat lief!!!
Mevrouw van de thuiszorgwinkel verwachtte dat ze ná het weekeind wel weer een stoel had....
mochten ze niets hebben, aanbod blijft staan (al is tilburg-zwolle niet de meest handige oplossing)

Aansluitend bij Moussy's tip, mocht je overigens wel keuze hebben maandag probeer er een te krijgen zonder luchtbanden. Wij hebben destijds toen we wachten op een eigen juist in deze periode van het jaar heel veel lekke banden gehad met de leenstoelen. Mijn eerste eigen was ook met luchtbanden, die heb je het snelst kennelijk. Maar rij nu massief en het is erg fijn om geen verrassingen te hebben onderweg of op het moment dat je weg wil .
pi_63249892
Oxy

Sterkte bij de dokter. Als je voor jezelf zeker weet dat er niets gebeurd is dan zul je je niet druk hoeven te maken om een zwangerschapstest, maar misschien is het wel verstandig om even te kijken wat anders de oorzaak is van je klachten.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63250083
Beterschap lady-wrb.

De intocht was leuk! Ze heeft veel te veel pepernoten gegeten. Toen ze d'r schoentje had gezet, zei ze al dat ze zou wachten tot Piet kwam.

Oxy, weet je hoe een zwangerschapstest gaat? Jij weet zeker dat er niks gebeurd is, maar ik kan me voorstellen dat je moeder zich wel zorgen maakt om je. Je hoort soms op het nieuws dat er wel iets gebeurd is met medebewoners of begeleiding en jij bent natuurlijk de enige die weet dat dit niet zo is.
Bij een zwangerschapstest plas je over een staafje of je vangt wat urine op. Daar kun je ook een staafje inhouden. Na twee minuten wachten heb je dan de uitslag.

Het lijkt me in ieder geval wel fijn om te weten wat er aan de hand is. Sterkte bij de dokter.

Wat leuk Lois!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63250122
ik heb gesleed vandaag met Jen. Ze vond het leuk en koud. Kortom geslaagd. Ze was helemaal moe. ( ik ook, en beurs)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63250478
Gesleed? Moet dat niet op sneeuw? Heb ik iets gemist?

Enne: [PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Hardloper.
IG @webkim
pi_63250600
Ooooh Ticoo, je clinic! Heb je geboard? Ging het een beetje? En Jen ook in de sneeuw ja? Fotooooos!

Webkim, ik heb mn pagina uit mn boekje verbrand, het hele huis ruikt naar verbrand papier hihi, heb je de jouwe al binnen?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63250728
Ik hoop dat jullie kinderen genoten hebben van de intocht! Ik heb in ieder geval wel genoten van al die blije kinderhoofdjes, ik werk in een winkel, dus wij zaten middenin het feestgedruis Het blijft toch een mooie traditie! Ben nu alleen wel doodop, was erg druk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63250917
het was leuk, maar zwaar voor deze niet-sporter. We begonnen met wat 180's springen. Ik ben een paar keer goed op mn plaat gegaan. Daarna gingen we op de box, daar kan ik nu een 50-50 op. Tussen de 2 uur "les" zat een uur pauze en toen ben ik met Jen en m. de baan opgegaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63251117
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:18 schreef Ticootje het volgende:
het was leuk, maar zwaar voor deze niet-sporter. We begonnen met wat 180's springen. Ik ben een paar keer goed op mn plaat gegaan. Daarna gingen we op de box, daar kan ik nu een 50-50 op. Tussen de 2 uur "les" zat een uur pauze en toen ben ik met Jen en m. de baan opgegaan.
Springen? Box? Wat hbe je gedaan dan ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')