quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rena het volgende:
[..]
Het jochie is overleden aan zijn verwondingen, ik kende hem verder niet eigenlijk, maar toch grijpt zoiets je vreselijk aan als het vlak voor je deur plaatsvind. Zoals hij daar vanmiddag hulpeloos op straat lag met al dat ambulancepersoneel om hem heen en zijn fiets in de berm.. Ik ben er helemaal stil van.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:20 schreef snoopy het volgende:
Hè bah rena, wat vreselijkIk moet dan altijd heel erg aan de ouders en eventuele broertjes en zusjes denken. Wat moet er nu wel niet door ze heengaan
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:09 schreef Luchtbel het volgende:
Huuphuup, ik durf het bijna niet meer te zeggen. Maar mijn zus en ik houden alletwee niet van chocolade![]()
En nu ga slapen
Aww.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:08 schreef rena het volgende:
[..]
Het jochie is overleden aan zijn verwondingen, ik kende hem verder niet eigenlijk, maar toch grijpt zoiets je vreselijk aan als het vlak voor je deur plaatsvind. Zoals hij daar vanmiddag hulpeloos op straat lag met al dat ambulancepersoneel om hem heen en zijn fiets in de berm.. Ik ben er helemaal stil van.
AsusEEE PC 900, een witte.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:00 schreef rena het volgende:
[..]
LeukWat voor een? Ik kan me er nooit zo veel bij voorstellen, een mini-laptop
Ik vind laptops zelf al vrij klein
quote:
Heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Acer EEE PC 900, een witte.
En ja. een laptop is klein. En dit is heel erg mini. Echt wel evn wennen met typen, maar nu heb ik deze en kan F. op de gewone laptop beneden gamen. Zien we elkaar nog eens/
ja, nou, poequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:07 schreef Reinhilde het volgende:
Ik zit met mijn witte Asus EEE op mijn buik.![]()
Huup, college was echt interessant zeg!![]()
Vanmiddag naar de Ikea geweest met mijn zusje en mijn mama, en daarna naar yoga. Was ook wel even fijn! lekker ontspannen.
Wie ging er koekjes bakken,en zijn ze gelukt? Ik lust wel koekjes
.
(vooral naar een bepaald recept, waar bijna een halve kilo chocolade in gaat voor 12 grote chocolate chip koekjes).
is het alweer die tijd van de dagquote:
Reinhilde plast in stijlquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef Reinhilde het volgende:
Saffier dat klinkt goed zeg!* Reinhilde koekjes op eet
![]()
Bij de Ikea alleen een plank gekocht voor in het toilet, om maandverband e.d. op te zetten. Ga morgen de muren rood verven, en dan nieuwe plank aan de muur, en dan als kersje op de taart: de kroonluchter ophangen.
In het toilet ja.![]()
Huupje, ik ga morgen denk ik de geboortetaart voor baby weggooien, want het voelt heel raar en stom dat die taart op tafel staat en er geen baby is nog. Soms moet je taart gewoon weggooien. Wil je lief de taart niet op eten?
Kan je em niet invriezen Reinhilde. Voor als je binnenkort haske veel kraambezoek krijgt en niet kan bakken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:25 schreef Reinhilde het volgende:
Huupje, ik ga morgen denk ik de geboortetaart voor baby weggooien, want het voelt heel raar en stom dat die taart op tafel staat en er geen baby is nog. Soms moet je taart gewoon weggooien.
Dat was het bij mij ook. Ik moest er eentjequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, en daarom heb ik hem dus. Zodat we niet tegen elkaar hoeven te kletsen via FOK!
Leah, dit was een heel fout 'ik moet en ik zal' hier.De desktop is prima, de laptop ook. Maar ik wilde het gewoon
Van de e weet ik niet, ik heb gewoon de XP versie. Die was even duur als de Linux (ik heb een Acer).quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
Autoscrollen? Nog niet gezien... Hoe ziet dat eruit?![]()
Weet jij h0oe ik uit kan zetten dat hij niet meteen é doet, maar gewoon netjes 'e?
Oh. en ik ga binnenkort even bij HW langs, die gaat er dan windows opgooien voor me.
Was dat niet Wallpaper?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa vraagt zich al 5 dagen af hoe die applicatie van Lishe's hubby voor de iPhone heet...
[Linuxwouldbenurdette mode]quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
Autoscrollen? Nog niet gezien... Hoe ziet dat eruit?![]()
Weet jij h0oe ik uit kan zetten dat hij niet meteen é doet, maar gewoon netjes 'e?
Oh. en ik ga binnenkort even bij HW langs, die gaat er dan windows opgooien voor me.
Wallpaper heettie!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa vraagt zich al 5 dagen af hoe die applicatie van Lishe's hubby voor de iPhone heet...
Het is blauw en het gaat off topic!quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks macka. Maar ik heb die hele keyboard button niet.Er zou ook onderin bij de tijd een kyboard shortcut moeten staan maar die is er ook niet...
Het is alweer blauw en het gaat off topic!quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:40 schreef Webkim het volgende:
Dusssss. Ik had ook wel even éérder op een macforum kunnen kijken, dan had ik al lang geweten dat je een é maakt door optin+e in te toetsen en dan nog eens de e.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:27 schreef Moonah het volgende:
Ik zoek zwarte pietjes en een sinterklaaspoppetje om mee te spelen. Nérgens te vinden...
Heeft iemand ze ergens te koop gezien?
En ja, ik weet dat je ze bij de Blokker kunt sparen, maar dat gaat me niet lukken, ik ben niet zo'n fervente blokkerklant.![]()
ik had 'm gezien... ach.. lekker boeiendquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:12 schreef Burdie het volgende:
Voor wie zin heeft om even te geiten op de zaterdag:
Mensen die een avatar van hun baby of hond hebben
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:28 schreef PM-girl het volgende:
En om nou de politie te bellen om te vragen of zij weten wat er gebeurd is vannacht doe ik niet nog een keer
Nope.. Met de rolstoel is het niet gelukt, helaas... Maar net op tv was er niet bijster veel interesse.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:08 schreef Webkim het volgende:
Vamp: heb je nog een rolstoel kunnen regelen?
En mag ik de kolf terug; ik moet ws. voor volgend weekend een voorraad zien aan te leggen. (Aaargh..!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |