Kijk...zo zijn we het ineens weer eens.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De laatste muis die ik in huis had, heb ik gevangen met een leefval en uitgezet in het bos.Doodmaken zonder enige noodzaak houd ik dan weer niet van.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
[..]
En dan gaat dat kwakbeest ook ineens niet labiel en vreselijk assertief zitten doen..nou, dan zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk.
Ja, jij hebt je alter-ego al meteen in je icoontje gezet, druif. Hoewel...ik hoop niet dat je als SJP huilt in de laatste film. Dat was niet bepaald...charmant.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
[emo modus] Nu maak je me aan het huilen[emo modus]
Ik bedoelde de persoon in kwestie. In het algemeen heb je gelijk, maar in dit specifieke geval heb ik gelijk (of geen mensenkennis).quote:Op donderdag 13 november 2008 22:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oneens. De 'kille' doder handelt meer in het belang van het dier dan de 'voorzichtige' doder. Het resultaat is imo belangrijker dan de intentie, aangezien dieren helemaal niets hebben aan goede bedoelingen.
Idd een echte jodokusquote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, het hoedje ontbreekt, maar hij lijkt wel op een lul zo.
[ afbeelding ]
*proest!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom die kat van jou alleen maar in compromitterende poses tegen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou de mijne rent al gillend weg voor een beetje grote spinquote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Apart trouwens dat kattenbezitters in hun leven vaak de dood van meer muizen op hun geweten hebben dan de gemiddelde wetenschapper. Dierenliefhebber is een relatief begrip.
Nou, dat suggereerde ik niet eens! Ik ben een lief, onschuldig meisje van 20 remember!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij suggereerde het. De suggestie is vaak sterker dan de vertoning zelf![]()
.
[..]
Ze heeft al eens foto's gepost om om haarkleuradvies te vragen.
dat ligt natuurlijk aan de intentiequote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik bedoelde de persoon in kwestie. In het algemeen heb je gelijk, maar in dit specifieke geval heb ik gelijk (of geen mensenkennis).
Ik schoot hardop in de lachquote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik woonde in een oude boerderij, de muizen vraten door tupperware heen de chocoladerepen op. Ze stortten hun uitwerpselen naar beneden door een gat in het plafond. En de kat vond muizen te saai, dus bracht 'ie konijntjes en waterhoentjes mee. Muizen levend naar buiten zetten had geen zin, dan draaiden ze zich om en renden voor ons uit naar binnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Kijk...zo zijn we het ineens weer eens.
Muizenvallen vind ik echt sadistisch. Dit werpt een heel ander licht op de ogenschijnlijk lieftallige loveli...die eigenlijk helemaal niet zo loveli is
Ik heb in mijn leven nog nooit een muis gedoodquote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Apart trouwens dat kattenbezitters in hun leven vaak de dood van meer muizen op hun geweten hebben dan de gemiddelde wetenschapper. Dierenliefhebber is een relatief begrip.
Oh my.....quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bruut!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven nog nooit een muis gedoodMeer dan een mug die mij lek prikte heb ik niet eens vermoord. Ikke ben braaf
Duur geintje!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef Laureline het volgende:
En mijndie geen vlieg kan doodslaan ging ze dan 's ochtends vroeg met prullenbak en al uitzetten in een parkje 2 straten verder.
Zonde van dat bierquote:Op donderdag 13 november 2008 23:02 schreef kwakveense het volgende:
mijn mama zet altijd bordjes bier in de tuin, daarin verdrinken dan 12 naaktslakken per nacht. ze gaan wel geheel dronken ten onder. is dat leedverzachtend?
oh en loveli: ik zal proberen altjd zo te blijven....weet niet of t gaat lukken... misschien komt labielofroukje wel weer terug na mn verhuizing....
Wij hebben ook een half jaar een huis muis gehad, ( wij wonen in oud klooster ). De katten hebben geen beef met muizen geloof ik en die accepteerden hem.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik woonde in een oude boerderij, de muizen vraten door tupperware heen de chocoladerepen op. Ze stortten hun uitwerpselen naar beneden door een gat in het plafond. En de kat vond muizen te saai, dus bracht 'ie konijntjes en waterhoentjes mee. Muizen levend naar buiten zetten had geen zin, dan draaiden ze zich om en renden voor ons uit naar binnen.
Het nestje muizen vond ik op m'n werk in het magazijn. Lieftallig de deur uittrappen heeft ook daar weinig zin. Lijmplanken wel. Het is dat ik het niet verder mocht vertellen, anders zou ik zeggen hoe ze een muizenplaag op het hoofdkantoor van de dierenbescherming hebben aangepakt.
Nou, we hadden net onze eerste kinderkleertjes gekocht, en toen wilde ik kijken welke maat Jodokus had. Maat 62 dusquote:Op donderdag 13 november 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my.....
Was dat medisch noodzakelijk, dat truitje (ivm openkrabben van een wond ofzo) of wilde je gewoon een fashionista van hem maken?
Ja, toen ik het had getypt dacht ik al: goh, dat staat best wel dom, van die prullenbakkenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Duur geintje!
Hoeveel prullenbakken later was het probleem opgelost?
Enne, ik wilde daar toevallig net chips kopen morgen![]()
Moet toch nog het centrum in om iets te ruilen dus ik was van plan er even langs te hoppen
Soms, sóms heb je écht wat aan je ventquote:Op donderdag 13 november 2008 23:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, toen ik het had getypt dacht ik al: goh, dat staat best wel dom, van die prullenbakken![]()
Maar ik heb zo'n dierbare herinnering aan hem, die tot ik als oud besje op het sterfbed lig nog op mijn netvlies staat gebrand, van die enorme stoere kerel die tijdens zonsopgang met onze prullenbak vol muizen weer de straat uitwandelt![]()
![]()
Maar die AH is best erg wat de muizenplaag betreft, en het personeel al helemaal afgestompt. Ik half gegeneerd: "Ja, sorry dat ik het zeg, maar dat zijn echt muizengaatjes hoor, in dit pak." Kassajongen: "Ja, dat hebben we hier nou eenmaal hoor. Niks aan te doen, het hele centrum heeft er last van."
Zit er nog aan!quote:
Neu, toen onze kleine schoolgaand werd heb ik maar een huis gekocht in een kakbuurt, witte school, hockeykindjes, de hele mikmak. We zijn van de 2 na ergste naar de 1 na rijkste wijk gegaan. Niet dat ik me in 1 van de 2 helemaal op mijn plek voel, hoor. Sta je daar op het schoolplein ineens tussen allemaal mevrouwenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Soms, sóms heb je écht wat aan je vent![]()
Ik ga toch eens beter opletten in die supermarkt, al ben ik wat eten betreft vrij anal. Ik pak nooit verpakkingen die niet helemaal gaaf zijn en ik bekijk ze toch al voor de datum.
Woon je nog steeds in het centrum?
Ik zit hier al 5 minuten te hikken van de lach om die stomme kopquote:Op donderdag 13 november 2008 23:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, we hadden net onze eerste kinderkleertjes gekocht, en toen wilde ik kijken welke maat Jodokus had. Maat 62 dus. En hij vond het heerlijk, lekker warm enzo. Toen ik het uit wilde trekken kroop ie er weer in
.
Hier betrapte ik hem in mijn bed. Zoals je kan zien is hij net wakker. Dit is even snel de normaalste foto die ik kon vinden.
[ afbeelding ]
vogelwijk of bezuidenhout? de haagsche schoolvereeeniging enzo?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Neu, toen onze kleine schoolgaand werd heb ik maar een huis gekocht in een kakbuurt, witte school, hockeykindjes, de hele mikmak. We zijn van de 2 na ergste naar de 1 na rijkste wijk gegaan. Niet dat ik me in 1 van de 2 helemaal op mijn plek voel, hoor. Sta je daar op het schoolplein ineens tussen allemaal mevrouwen![]()
En als mijn vent een roze broek aandoet gaan we scheiden, heb ik tegen hem gezegd.
Je blauwe plekken gaan zakken nou natuurlijk, dus dan wordt het extra pijnlijk. Maar het is toch gebroken? En dan mag je er wel op staan? Da's ook maf. Doe maar voorzichtig hoor! Nog maar niet pumpenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit er nog aan!![]()
Mag het belasten, heb ik vanmiddag geprobeerd maar ging door de grond...
Verder deed ie vanaf vannacht sowieso al meer pijn... 1 weeks-jubileum ofzo.
Ik ben het zat, pootje moet gewoon doen wat ie hoort te doen, zonder au, zonder blauw ( of groen, zwart of geel)
Maandag terug naar de chirurg.
Net even afgesproken? Wat romantisch!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, wij hebben net even afgesproken dat we 9.9.09 gaan trouwen
Hee, Vogelwijk zat ik op de basisschool! Nee, we wonen nu in het Beneurdenhout. Bejaardenhout zeggen sommige lolbroekenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
vogelwijk of bezuidenhout? de haagsche schoolvereeeniging enzo?
stekem lijkt t me wel heel fijn om in die buurt te wonen. gewoon omdat de huizen ook zo mooi zijn. van die prachtige jaren 1900-1930 huizen..
in de buurt van hogeschool helicon is t ook zo mooi!!! (bij die grote speeltuin, voorbij madurodam)
Leuk, ik ga een maand ervoor trouwenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie datumquote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
SHE, nu spreek je jezelf tegen. We hebben laatst dezelfde discussie gevoerd, over dat varkentje in het mandje dat geadopteerd was door een hypothetische hond (of kat, wat was het?) weet je nog, en toen beweerde je precies het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
Sorry, maar ik eet geen beesten waarmee ik een emotionele band heb.
Het is OF voer, OF een gezinslid. En of dat nu een poes, geit of koalabeertje is..een huisdier is een huisdier en die eindigd niet op mijn bord.
Dat vind ik respectloos en heeft gevoelsmatig iets weg van kannibalisme.
Mag je best hypocriet vinden, maar dat is niet interessant. Mensen hangen nu eenmaal van hypocrisie aan elkaar.
En nee, uit dierenliefde word ik geen vega, want ik eer het opperdier..die aan de top van de voedselketen en dat ben ik nog altijd zelf. Dat ik daarnaast probeer om dierenleed te voorkomen waar ik kan, vind ik al geruststellend genoeg.
Ik hoef niet zo nodig een statement te maken waar geen statement te maken valt.
Ik denk dat ze het gewoon eerst met de accountant hebben overlegdquote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef SHE het volgende:
Feli Uniekhoorn, Da's...heel uniek, om dat ff af te spreken
Hebben jullie elkaar nog liefdevol gekust, of heb je 'm gewoon ff op zijn schouder geramt?
Ja, dattequote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef SHE het volgende:
Feli Uniekhoorn, Da's...heel uniek, om dat ff af te spreken
Hebben jullie elkaar nog liefdevol gekust, of heb je 'm gewoon ff op zijn schouder geramt?
@ VAMP: Beterschap! Heb je wel iets voor de pijn?
Je bent toch niet weer wijn aan het drinken he? Welk varken wat geadopteerd was door een hond?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
SHE, nu spreek je jezelf tegen. We hebben laatst dezelfde discussie gevoerd, over dat varkentje in het mandje dat geadopteerd was door een hypothetische hond (of kat, wat was het?) weet je nog, en toen beweerde je precies het tegenovergestelde.
Aiquote:Op donderdag 13 november 2008 23:56 schreef DarkElf het volgende:
truste![]()
over 4 uur gaat de wekker weer
Komt goed! Ga de mr ophalen die nu een vliegtuig instapt in Tel Avivquote:
Dit meen je niet hoop ik? Weet je wel dat die katten eerst aan hun reet hebben zitten likken? Gatverdegatver.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gadsie. Hij likt eraan en dan stop jij het in je mond?
(De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook niet altijd zin heb om m'n bakje Brinta af te wassen en dus gewoon weer nieuwe Brinta in m'n bakje doe, terwijl de katjes het bakje hebben uitgelikt)
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent toch niet weer wijn aan het drinken he? Welk varken wat geadopteerd was door een hond?
Dat ging over een varken, die ik dan zelf zou grootbrengen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:01 schreef Vivi het volgende:
[..]Dat was een tijdje geleden, een maandje ofzo, toen hadden we ook zo'n discussie en zei jij dat je met liefde een zelf grootgebracht beestje zou oppeuzelen. Toen gaf ik een voorbeeld over een varkentje dat als een hondje geadopteerd was en zich ook als zodanig gedroeg en bij je in huis woonde, en toen zei jij dat je hem ondanks alles wel zou verorberen! Als ik tijd heb ga ik wel ff zoeken naar dat topic
.
Sorry, maar ik vind je toch niet erg consequent nu, nu is dat natuurlijk ons voorrecht, als vrouw zijnde, maar ik wilde het toch ff zeggenquote:Sorry, maar ik eet geen beesten waarmee ik een emotionele band heb.
Het is OF voer, OF een gezinslid. En of dat nu een poes, geit of koalabeertje is..een huisdier is een huisdier en die eindigd niet op mijn bord
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:09 schreef SHE het volgende:
Ik ben dol op dieren, en toch heb ik weleens konijn en slang gegeten. En paard ook.
En zelfs geitjes![]()
Ik eet alles en kan prima onderscheid maken tussen mijn liefde voor een dier en het consumeren van het dier. Wellicht omdat mijn omaatje vroeger een biggetje had die haar overal achterna liep, zelfs in bed sliep. Tot hij op een dag ineens een karbonade was.
Geen enkel probleem, circle of life en dat biggetje heeft een heerlijk leven gehad
Daar gaan mijn ouders vaak heen, schijnt heel leuk te zijn!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten Kwak...
Kippekakkers?? Whahaa... hier is het: Kom maar met je koude voetjes
Wij hebben kaartjes gewonnen voor 'Slagerij van Kampen' komende zaterdag... Whoehoo, lekker uit eten enzo erbij...
Nou bij een portret maken dat goed is gekeurd dacht ik aan een soort opstel over iemand levenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:38 schreef conleche het volgende:
@PF: waarom dacht je dat ik als beroep rapporten schreef over mensen? (en wat is dat dan voor beroep?)
Ik kan de bouwvakkers bij de buren wel dooien, ze begonnen al om 7u15 herrie te maken. Nu ben ik niet uitgeslapen en dus behoorlijk sjaggo
Fijn om te zien dat de discussie nog steeds op hoog niveau gevoerd wordt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef SHE het volgende:
Ik reageerde niet op jou, kattenmoordenaar.
Leuk beroep; Co de rapporteur!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou bij een portret maken dat goed is gekeurd dacht ik aan een soort opstel over iemand leven
Mwah. Mijn papie: hey de macbooks zijn in de aanbieding, koop dr anders 1. ik: ok. en toen gingen we naar de winkel. (maar khad al een powerbook en mn papa en macbook pro en alle regular apple's zijn hier ook wel gepasseerd dus dat was een beetje vals en niet echt een goed voorbeeldquote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat als je zo iets duurs aanschaft, je weet wat je koopt.
Of wel je leest je van te voren in of je vraagt hulp maar gaat dan ook niet lopen zeiken als de nerd zegt dat je beter het minder shiny exemplaar kan nemen.
Een paar dagen geleden was Das Leben der Anderen op tv, in die tijd was dat heel normaal.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:50 schreef Miss_S het volgende:
Mijn te korte jurkje en klaar om naar Dirty Dancing te gaanHm... Je bent nu zo zwart! Haar los, grove krullen er in, tuniekje met wappermouwen in een kleurtje ? je armen zijn zo naakt nu. net zo kort staat sowieso! en schoenen zijn tof! en mss nog hoepel/zigeuner oorbellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:50 schreef Chicolate het volgende:
Balen Moblo, van je tentamen![]()
Almere is ideaal. In de buurt van Utrecht, in de buurt van Amsterdam, veel stations en alles binnen de stad met fiets bereikbaar. Allemaal nieuwe huizen, veel groen (meisje dat uit een dorp komt keek haar ogen uit, zoveel ruimte dat er in mijn wijk was, zij had in haar dorp evenveel groen etc), veel jonge gezinnen en weinig drukte
.
uhm.... volgens mij matte naggellakquote:
ja ik ook! er is nog hoopquote:Op donderdag 13 november 2008 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Houdt hoop. Mijn lief is er overheen gegroeid door gewoon stug een kat in huis te nemen. Nu duwt ie zijn snufferd in de vacht zonder problemen.
Ach, ik merk het vanzelf wel bij andere mensen. Vind zelf toch doorzichtig of parelmoer-achtig het mooist.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
uhm.... volgens mij matte naggellak
en nude tinten
als je het echt wil weten kan k t wel even navragen
t zijn gewoon mn eigen nagels met een beetje verfquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:13 schreef conleche het volgende:
Niet met plaknagel!! En mijn nagels zijn sws al veel te zacht om lang te zijn. Ik moet gaan slapen, morgen word ik weer wakker geboord door de bouwvakkers![]()
Nee, ik reageerde op MR, had jouw foto nog niet gezien, jij hebt mooie nagels van jezelf!! Nu ben ik echt weg!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
t zijn gewoon mn eigen nagels met een beetje verfof bedoelde je dat niet???
en wie ben ikquote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Laureline het volgende:
En Kwak, je moet je haar laten groeien. Dan lijk je op Cameron van House. Viking zal er wel weer van moeten![]()
als een kleuter met couscous, maar we hebben nu eenmaal een andere smaak wat vrouwen betreft. En ik zoek natuurlijk bij iedereen het passende soap-personage hier, dan heb ik wat meer houvast tot ik iedereen persoonlijk heb uitgecheckt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |