Modrechten hebben is leuk. Lekker overal in editten en doorheen posten. Zelfs tt's zijn niet veiligquote:Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:
Ja nou klopt de link naar het vorige deel helemaal niet meer.
Ik SOG, ik heb geen zin in de voorbereidingen voor morgen. Eigenlijk heb ik ook geen zin in morgen. Ik moet nog zoveel achterstallig werk doen ... (en het wordt een dag met heeeel veel wachten)
Jij edittert![]()
Zie je, ook de heren hebben zo hun issuesquote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook moe en wil ook slapen, maarja... er is verlenging en dan moet ik alle samenvattingen nog zien. Dat duurt nog wel even.
Ze is streng en dat is ok, maar het is wel overdreven. Vorige week legde ze de bruidsjurk van een van de bruidjes in een doodskist en zei dat als ze zo doorging (ze had gezondigd met een stuk pizza), niet in haar jurk maar in een kist de kerk binnen zou gaan. Het arme kind begon heel erg hard te huilen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef vamperotica het volgende:
Ik zit ook die bruiden te kijken...
Ik vind die Gillidinges ook niet leuk....
Hoewel ik sommige trekjes herken heb ik veul liever SHE!
Mmmmmvorige week heb ik het niet gezien! Dacht dat het vandaag pas begon!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze is streng en dat is ok, maar het is wel overdreven. Vorige week legde ze de bruidsjurk van een van de bruidjes in een doodskist en zei dat als ze zo doorging (ze had gezondigd met een stuk pizza), niet in haar jurk maar in een kist de kerk binnen zou gaan. Het arme kind begon heel erg hard te huilen.
Dat vind ik eigenlijk best wel te ver gaan. Waarom iemand zo overstuur makenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze is streng en dat is ok, maar het is wel overdreven. Vorige week legde ze de bruidsjurk van een van de bruidjes in een doodskist en zei dat als ze zo doorging (ze had gezondigd met een stuk pizza), niet in haar jurk maar in een kist de kerk binnen zou gaan. Het arme kind begon heel erg hard te huilen.
Even lekker warm douchen en daarna dikke sokken aanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef MissBliss het volgende:
Dag dames.
Bleh, ik heb het ook koud, maar dat kwam omdat de verwarming het niet deedNu weer wel gelukkig, maar ik ben al koud tot het bot
Ik heb thermosokken gekocht (als aanvulling op m'n thermo-ondergoedquote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Even lekker warm douchen en daarna dikke sokken aan![]()
Zou dat staan? Fuck Me Boots in combinatie met thermo ondergoed?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef loveli het volgende:
Goed voorbereid voor als McSex langskomt?
sorry, ik ben de laatste tijd nogal verve(e)l(en)d
Ze komen er in elk geval eerder aan dan de winter!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, zijn we alweer aan de feestdagen toe? Ik had er niet zo bij stilgestaan maar het is inderdaad al over een paar weken, wat gaat de tijd snel!
* Mini_rulez heeft al helemaal zin in Sinterklaas en Kerst.
TVP... ik moet er morgen nog flink tegenaan met leren dus ik ga maar eens lekker op tijd slapen.
Ik heb al gedoucht en dan moet mn haar weer drogen en dan krijg ik het eerst koud als ik me uitkleedtquote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Even lekker warm douchen en daarna dikke sokken aan![]()
Ik zit 'Slap her... She's French' te kijken, een of andere vage comedy die net begonnen is op RTL 5 met Piper Perabo (dat grietje uit Coyote Ugly). Best leuk!
Wat zal Re blij zijn straks!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb al gedoucht en dan moet mn haar weer drogen en dan krijg ik het eerst koud als ik me uitkleedtIk ben een zeikerd
Maar ook als ik douche, koelen mn voeten daarna binnen een half uurtje weer af tot temperatuur ijsklomp, ook mét dikke sokken en pantoffels. Dus ik ga gewoon wachten tot ik in bed lig en dan kan ik ze lekker opwarmen aan de warme benen van vriendlief![]()
Oe.... dat doet toch hartstikke veel pijn?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hoi :w
Ik sta nog steeds niet in de OP bij de plaatjes *snik*
Waterbed FTWAltijd lekker warm en zomers een soort van koel.
God straft meteen, had zin in een 'late night snack' dus de vriezer in, tv sticks gevonden en dat in de magnetron dubbelgrilstand.. 3 vingerkootjes verschroeid gewoon, helemaal wit uitgeslagen
Maar kip was erg lekker!
Neuh, "nog"' nietquote:Op donderdag 13 november 2008 00:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe.... dat doet toch hartstikke veel pijn?
Dames ik hobbel ook naar mn bedje...
Truste allemaal!
Die zijn echt leuk live! Maar in de pauze tuuten je oren wel behoorlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten Kwak...
Kippekakkers?? Whahaa... hier is het: Kom maar met je koude voetjes
Wij hebben kaartjes gewonnen voor 'Slagerij van Kampen' komende zaterdag... Whoehoo, lekker uit eten enzo erbij...
succes Vik!quote:Op donderdag 13 november 2008 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Gisteravond vroeg gaan slapen (21:30) en ik ben nu fit genoeg om naar Rotterdam te gaan. Nog wel een beetje een zeer keeltje, maar ik doe gewoon een sjaal om en dan sal alles regt kom.
Tis ook nooit goed met Heer Gquote:Op woensdag 12 november 2008 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal Re blij zijn straks!
Heer G roept dan altijd heel charmant 'Rot op met die kouwe kippekakken!!!!!'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |