Strokenlusjes inderdaad, en moet wel zeggen dat ik een beetje raar sta op de foto.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:04 schreef loveli het volgende:
Jurkje is met stroken lusjes als ik het goed zie? Voor het zandloperige had 'ie van mij wat meer schouders/mouwen mogen hebben, maar je komt hier ook wel mee weg. Kleuren erbij zijn leuk, je nagellak vind ik dan weer minder (alsof jou dat wat uit moet maken).
Plakband FTW!!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:56 schreef loveli het volgende:
Ladies, please. Ducktape of Ducttape.
Succes Nynke. Ik hoop dat je een hele mooie glimmende vindt.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:16 schreef AKnynke het volgende:
dag dames (en heer), ik ga het computerlab weer verlaten, opzoek naar een nieuwe computer. Wellicht later online, maar ga er maar niet van uit!
Boris is een Bengaalse jeweetwel-kater uit het asielquote:Op donderdag 13 november 2008 17:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Heel charmant... Is het een hij of een zij?
Doet me denken aan de kat van m'n ouders, ook een gestreepte, zo'n heerlijke knuffelkat.
En in dit geval vind ik het volkomen terecht! Je moet jezelf af en toe ook eens verwennen en zeker op zulke avonden als die van jou, met morgen een tentamen voor de boeg en een zere nekquote:Ontopic: ik heb vriendje opgedragen om voor het eten te zorgen omdat ik morgen een zwaar tentamen heb. Aangezien hij te lui is om boodschappen te doen wordt het waarschijnlijk afhaal, totaal niet dieet-verantwoord maar wel lekker, en ik vind mezelf zielig want ik heb gisteren m'n nek bezeerd, die doet nog steeds pijn en ik voel me slap en ik moet nog heel veel leren maar het gaat heel traag, dus ik vind stiekem dat het mag.
Op deze manier is het tenminste vriendje's schuld, niet mijn beslissing dus kan ik er niks aan doen.
Ja, mijn geweten laat zich erg makkelijk afschepen.
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
drrrrrruuukkkkkkk
en geen tijd om bij te lezen.....
maar ik leef nog hoor
(en heb een spijkerbroek in maat 36 aan)
Tof!quote:Op donderdag 13 november 2008 @ 17:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
drrrrrruuukkkkkkk
en geen tijd om bij te lezen.....
maar ik leef nog hoor
(en heb een spijkerbroek in maat 36 aan)
Mijn vriendje heeft mijn pc voor mij gebouwdquote:Op donderdag 13 november 2008 14:08 schreef AKnynke het volgende:
ik heb een vriendje die daar goed in is. Geloof ik. Hij gaat vanavond iig met me mee, even kijken in de winkels...
Goh, ik ben waarschijnlijk de enige hier die dat hele verhaal gemist had. Wat een vondst, dat beest!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris is een Bengaalse jeweetwel-kater uit het asiel
Bengalen bewonderen, deel 3!
[..]
En in dit geval vind ik het volkomen terecht! Je moet jezelf af en toe ook eens verwennen en zeker op zulke avonden als die van jou, met morgen een tentamen voor de boeg en een zere nek
Agossie!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een kewle pick, Greys. Mijn katje is niet zo fotogeniek.
Hij is dan ook een beetje raar, met 2 scheve voorpootjes, en een kort onderkaakje. En hij trilt altijd.
Maar hij is wél Heel Lief!
Ik vind deze zelf het mooist, tot nu toe! Een zonnetje in huis en je hebt geen flitser meer nodigquote:Op donderdag 13 november 2008 18:11 schreef Chicolate het volgende:
Als ik ooit een kat krijg, ga ik er waarschijnlijk de halve dag omheen hangen met camera, tot ie perongeluk een keer fotogeniek kijkt. Mooie foto's van katten zijn zo leuk. Helaas moet ik dan waarschijnlijk ook mijn camera vervangen, mijn huidige heeft moeite met foto's binnen zonder flits, en ik heb geen 500 euro over
. Volgende projectje dus!
Toch blijft Boris een knapperd!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Agossie!![]()
Wil je toch een foto plaatsen? Ik zou ook als een blok vallen voor zo'n niet-klassieke-schoonheid
Boris is ook niet altijd even fotogeniek hoor
[ afbeelding ]
Houdt hoop. Mijn lief is er overheen gegroeid door gewoon stug een kat in huis te nemen. Nu duwt ie zijn snufferd in de vacht zonder problemen.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef Laureline het volgende:
Al die poezels![]()
Wij zouden er hier dolgraag eentje willen, maar we hebben er geen, onze mini loopt paars aan en begint aan 1 stuk door te niezen als er al 5 meter verderop een siamees langsloopt.
Dat aspect moet je ook nog meenemen in je kinderoverweging Greys
Ik ben er over al mijn allergieėn heengegroeid door zwanger te zijn!quote:Op donderdag 13 november 2008 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Houdt hoop. Mijn lief is er overheen gegroeid door gewoon stug een kat in huis te nemen. Nu duwt ie zijn snufferd in de vacht zonder problemen.
Ik zeg niet dat je gewoon een beest moet nemen hoor. Ik bedoelde meer als in misschien groeit hij/zij er nog over heen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ben er over al mijn allergieėn heengegroeid door zwanger te zijn!
Onee, dat plan werkt natuurlijk niet in onze situatie.
Of we doen ons kind aan de pil. Claritine dan.
Ja potver.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef Laureline het volgende:
Al die poezels![]()
Wij zouden er hier dolgraag eentje willen, maar we hebben er geen, onze mini loopt paars aan en begint aan 1 stuk door te niezen als er al 5 meter verderop een siamees langsloopt.
Dat aspect moet je ook nog meenemen in je kinderoverweging Greys
Nou, ik heb er eerlijk gezegd wel over gedacht, om gewoon maar een beest te nemen en dan te kijken hoe het gaat. Maar ik ben er niet zeker genoeg van of dat goed uitpakt: je kan eroverheen groeien, maar ook juist een verheviging krijgen van de allergie. En dan heb je weer nieuwe drama's.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je gewoon een beest moet nemen hoor. Ik bedoelde meer als in misschien groeit hij/zij er nog over heen.
Hielp jouw zwangerschap echt tegen allergieėn? Dat is mooi meegenomen dan!
Ja Greys, wat doe je dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toch, als je al beesten hebt jarenlang en je kind blijkt allergisch, wat doe je dan?
Dan geef ik mijn kind aan het dierenasiel in Zwolle.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja Greys, wat doe je dan?
*test*
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef kwakveense het volgende:
je bent in elk geval een heeeele goeie poezenmoeder
Inderdaad een mooie fotoquote:Op donderdag 13 november 2008 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind deze zelf het mooist, tot nu toe! Een zonnetje in huis en je hebt geen flitser meer nodig
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op donderdag 13 november 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Toch blijft Boris een knapperd!
[ afbeelding ]>Klein onderkaakje, hij kan ook alleen maar kleine brokjes eten en geen snoepjes e.d.
[ afbeelding ]>Het is een sufferdje, durft niks en valt vaak.
[ afbeelding ]>scheve, korte pootjes.
Ik zou als ik een huis zoals de jouwe woonde, de beesten zoveel mogelijk gescheiden houden. In mijn appartement is dat wat minder mogelijk en mijn lief woont zo mogelijk nog kleiner dus ik moet gewoon een kind zonder allergieėn barenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar serieus: ik zou alle mogelijke middelen aanwenden om te kijken of kind en dieren met elkaar zouden kunnen leven. Medicijnen, als dat zou helpen. Of ben je een slechte moeder als je je kind medicijnen geeft in zo'n geval, omdat het 'makkelijker' zou zijn om je dier(en) weg te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |