Modrechten hebben is leuk. Lekker overal in editten en doorheen posten. Zelfs tt's zijn niet veiligquote:Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:
Ja nou klopt de link naar het vorige deel helemaal niet meer.
Ik SOG, ik heb geen zin in de voorbereidingen voor morgen. Eigenlijk heb ik ook geen zin in morgen. Ik moet nog zoveel achterstallig werk doen ... (en het wordt een dag met heeeel veel wachten)
Jij edittert![]()
Zie je, ook de heren hebben zo hun issuesquote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook moe en wil ook slapen, maarja... er is verlenging en dan moet ik alle samenvattingen nog zien. Dat duurt nog wel even.
Ze is streng en dat is ok, maar het is wel overdreven. Vorige week legde ze de bruidsjurk van een van de bruidjes in een doodskist en zei dat als ze zo doorging (ze had gezondigd met een stuk pizza), niet in haar jurk maar in een kist de kerk binnen zou gaan. Het arme kind begon heel erg hard te huilen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef vamperotica het volgende:
Ik zit ook die bruiden te kijken...
Ik vind die Gillidinges ook niet leuk....
Hoewel ik sommige trekjes herken heb ik veul liever SHE!
Mmmmmvorige week heb ik het niet gezien! Dacht dat het vandaag pas begon!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze is streng en dat is ok, maar het is wel overdreven. Vorige week legde ze de bruidsjurk van een van de bruidjes in een doodskist en zei dat als ze zo doorging (ze had gezondigd met een stuk pizza), niet in haar jurk maar in een kist de kerk binnen zou gaan. Het arme kind begon heel erg hard te huilen.
Dat vind ik eigenlijk best wel te ver gaan. Waarom iemand zo overstuur makenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze is streng en dat is ok, maar het is wel overdreven. Vorige week legde ze de bruidsjurk van een van de bruidjes in een doodskist en zei dat als ze zo doorging (ze had gezondigd met een stuk pizza), niet in haar jurk maar in een kist de kerk binnen zou gaan. Het arme kind begon heel erg hard te huilen.
Even lekker warm douchen en daarna dikke sokken aanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef MissBliss het volgende:
Dag dames.
Bleh, ik heb het ook koud, maar dat kwam omdat de verwarming het niet deedNu weer wel gelukkig, maar ik ben al koud tot het bot
Ik heb thermosokken gekocht (als aanvulling op m'n thermo-ondergoedquote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Even lekker warm douchen en daarna dikke sokken aan![]()
Zou dat staan? Fuck Me Boots in combinatie met thermo ondergoed?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef loveli het volgende:
Goed voorbereid voor als McSex langskomt?
sorry, ik ben de laatste tijd nogal verve(e)l(en)d
Ze komen er in elk geval eerder aan dan de winter!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, zijn we alweer aan de feestdagen toe? Ik had er niet zo bij stilgestaan maar het is inderdaad al over een paar weken, wat gaat de tijd snel!
* Mini_rulez heeft al helemaal zin in Sinterklaas en Kerst.
TVP... ik moet er morgen nog flink tegenaan met leren dus ik ga maar eens lekker op tijd slapen.
Ik heb al gedoucht en dan moet mn haar weer drogen en dan krijg ik het eerst koud als ik me uitkleedtquote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Even lekker warm douchen en daarna dikke sokken aan![]()
Ik zit 'Slap her... She's French' te kijken, een of andere vage comedy die net begonnen is op RTL 5 met Piper Perabo (dat grietje uit Coyote Ugly). Best leuk!
Wat zal Re blij zijn straks!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb al gedoucht en dan moet mn haar weer drogen en dan krijg ik het eerst koud als ik me uitkleedtIk ben een zeikerd
Maar ook als ik douche, koelen mn voeten daarna binnen een half uurtje weer af tot temperatuur ijsklomp, ook mét dikke sokken en pantoffels. Dus ik ga gewoon wachten tot ik in bed lig en dan kan ik ze lekker opwarmen aan de warme benen van vriendlief![]()
Oe.... dat doet toch hartstikke veel pijn?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hoi :w
Ik sta nog steeds niet in de OP bij de plaatjes *snik*
Waterbed FTWAltijd lekker warm en zomers een soort van koel.
God straft meteen, had zin in een 'late night snack' dus de vriezer in, tv sticks gevonden en dat in de magnetron dubbelgrilstand.. 3 vingerkootjes verschroeid gewoon, helemaal wit uitgeslagen
Maar kip was erg lekker!
Neuh, "nog"' nietquote:Op donderdag 13 november 2008 00:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe.... dat doet toch hartstikke veel pijn?
Dames ik hobbel ook naar mn bedje...
Truste allemaal!
Die zijn echt leuk live! Maar in de pauze tuuten je oren wel behoorlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten Kwak...
Kippekakkers?? Whahaa... hier is het: Kom maar met je koude voetjes
Wij hebben kaartjes gewonnen voor 'Slagerij van Kampen' komende zaterdag... Whoehoo, lekker uit eten enzo erbij...
succes Vik!quote:Op donderdag 13 november 2008 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Gisteravond vroeg gaan slapen (21:30) en ik ben nu fit genoeg om naar Rotterdam te gaan. Nog wel een beetje een zeer keeltje, maar ik doe gewoon een sjaal om en dan sal alles regt kom.
Tis ook nooit goed met Heer Gquote:Op woensdag 12 november 2008 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal Re blij zijn straks!
Heer G roept dan altijd heel charmant 'Rot op met die kouwe kippekakken!!!!!'.
Goeie film, Before Sunset. Before Sunrise ook trouwensquote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
Ik doe vandaag nog maar even geen eetlijstje
Ja vond ze ook erg mooiquote:Op donderdag 13 november 2008 09:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie film, Before Sunset. Before Sunrise ook trouwens.
Ik heb er nog vanaf weten te blijven...in zo'n miezerig zakje zitten zo'n 1000 kcal, en ik vreet zo'n zakkie in een mum op. Met vuistenvol gaat het naar binnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef Miss_S het volgende:
Oops....de kruidnoten zijn nu echt op
Maar mijn nagels zijn wel mooi paars
Hij vindt het niet ergquote:Op woensdag 12 november 2008 @ 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal Re blij zijn straks!
Heer G roept dan altijd heel charmant 'Rot op met die kouwe kippekakken!!!!!'.
Je weet dat 't vandaag al donderdag is?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef kwakveense het volgende:
oh en hoera! ondanks de marsepein vandaag weer ruim onder de 80... nu mag ik echt eind van de week pas weer kijken...
Ahaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groningen, net als Viking. Hartstikke leuk hier hoor, en je hebt hier in principe ook alles, maar congressen en dergelijke worden vrijwel altijd in Amsterdam of Leiden georganiseerd.
De Randstad is echt tof, om te wonen. Ik mis het soms echt wel!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wonen in de Randstad trekt me helemaal niet aan, maar het zal er ooit toch wel van komen ben ik bang. Maar goed, nu eerst weer even verder studeren!
hihi ja, maar ik bedoel zondagquote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet dat 't vandaag al donderdag is?.
Leiden is echt kleiner dan Groningen volgens mij, en dorpser, alleen t ligt zo lekker centraal. ik woon hier heerlijk, zeker nu ik net buiten het centrum woon (nog goedkoper ook)quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wonen in de Randstad trekt me helemaal niet aan, maar het zal er ooit toch wel van komen ben ik bang. Maar goed, nu eerst weer even verder studeren!
Dan kom je toch lekker in Utrecht wonen!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Herkenbaar. Ik bedacht altijd dat ik nog moest klussen na m'n manicure.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Miss_S het volgende:
De volgende keer eerst mijn haren wassen en dan pas mijn nagels doen
www.valtaf.nl?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat was nu ook weer de site waar je calorieën kon tellen?
ik vind Utrecht juist heel groot! als je daar buiten t centrum woont moet je meteen tien minuten met de bus... in Leiden is álles op 10 minuten fietsen van t centrum...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan kom je toch lekker in Utrecht wonen!Dicht bij alles en toch niet zo'n grote stad-gevoel.
Behalve dat ik niet in Amsterdam heb gewoond zou dit mijn post kunnen zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 12:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ken Leiden pas sinds ik er vorig jaar ging studeren. Leuke, compacte stad. Maar ik hoef er niet te wonen, niets kan eigenlijk nog tippen aan Amsterdam.
Ik woon er echter al een paar jaar niet meer. Ik woonde even in Den Haag en nu in Voorburg, dat bevalt goed. Voorburg is lekker rustig, maar vlakbij Den Haag, Leiden en met uitstekende OV-mogelijkheden en uitvalswegen.
Of ik lees schijnbaar selectief of ik snap er echt geen drol van waar je het over hebtquote:Op donderdag 13 november 2008 12:32 schreef Miss_S het volgende:
Nou dat nieuwe jurkje is echt super kort dus geen gekleurde panty eronder maar een zwarte legging
De lang verwachte bestelling van H&M is eindelijk binnen!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Of ik lees schijnbaar selectief of ik snap er echt geen drol van waar je het over hebt
wij vinden ook echt helemaal NIKS t zelfde leuk he?quote:
quote:
Soms hebben ze wel leuke dingen, ze hebben nu wel leuke vesten en dergelijke. Zeeman heeft doorgaans leuker spul. En heel soms heeft de Action ook modieuze ingevingen.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind de WE best leuk overigens hoor
maar ik vind 't altijd zo duur
alleen de prijzen van de WIBRA enzo vind ik wel te hachelen, maar dat zijn de kleren dan weer niet
Dat laatste is zo'n typische vrouwen opmerkingquote:Op donderdag 13 november 2008 13:51 schreef AKnynke het volgende:
net gehoord dat män laptop definitief dood is. Het moederbord is kapoet, en het repareren kost iets minder dan 700 euro. Wat voor nieuwe laptop zal ik kopen? criteria: licht en lange batterijduur, en leuk uiterlijk!
Ja, daar ben ik ook een vrouw voor. Alehowel, ik leuke gadgets eigenlijk ook wel heel erg tof vind.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat laatste is zo'n typische vrouwen opmerking
Ja, schuldig.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat laatste is zo'n typische vrouwen opmerking
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:45 schreef motorbloempje het volgende:Anos wil ik een keer meeten, ik moet altijd zo lachen om je posts
![]()
op een goede manier lachen dusniet uitlachen
En roze wilde je dan weer niet, strangequote:Op donderdag 13 november 2008 13:59 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja, schuldig..
Mijn zwager kon via een collega een Apple voor me regelen maar die wilde ik niet want die was roze.
En nog geen week geleden stond ik naast mn broertje in de winkel te huppelen: "Die glimmende witte moet je nemen! Die's mooooi!".
Ik ga er vanuit dat als je zo iets duurs aanschaft, je weet wat je koopt.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan neem je wel aan dat vrouwen verstand hebben van kwaliteit als het om computers gaat.
Hoewel ik de mijne ook op inhoud uitgezocht heb hoor, vooral het feit dat 'ie een processor heeft die zichzelf lager zet als hij minder hoeft te doen, waardoor de accu veel langer meegaat. Maar goed, dat is ook alweer 3 jaar geleden, toen had ik me erin verdiept maar nu zou ik het ook niet meer weten.
hangt er vanaf hoe het uitkomt.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Hee, je noemt hem niet meer 'de Duitser'.
whehequote:Op donderdag 13 november 2008 14:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
MoBlo, je imago! Wat doe je!?!
maar wat lief!.
Dat is nou juist het voordeel! Omdat er niets omheen ligt, heb je alles ín de stad. En dat allemaal op befietsbare afstanden.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Groningen lijkt me wel vreseljk omdat er buiten de stad zo weinig is. Tofe stad, zeker, maar niks anders leuks in de buurt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik al te vaak aan gehad johquote:Op donderdag 13 november 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het niet zo leuk staan
sorry
zeg maar...
dat andere tuniekje vind ik wel leuk, doe dat aan !
Ik wou 't net zeggenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:56 schreef loveli het volgende:
Ladies, please. Ducktape of Ducttape.
dat wel, die vond ik wel grappig ja, en ik houd niet eens van schoenenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Miss_S, wat een ontzettend toffe schoenen!
Jep ben al eens geweest, maar kreeg nu gratis kaartjes dusquote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er ook niet zo weg van.. Wel heel veel plezier bij Dirty Dancing! Was je daar niet al eerder geweest? Ik vond het wel leuk, maar niet geweldig of zo... Terwijl ik zo dol ben op de film.
.
er náástquote:Op donderdag 13 november 2008 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg dames die bekend zijn in Den Haag, waar ligt de KB ongeveer ten opzichte van het centraal station?
Strokenlusjes inderdaad, en moet wel zeggen dat ik een beetje raar sta op de foto.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:04 schreef loveli het volgende:
Jurkje is met stroken lusjes als ik het goed zie? Voor het zandloperige had 'ie van mij wat meer schouders/mouwen mogen hebben, maar je komt hier ook wel mee weg. Kleuren erbij zijn leuk, je nagellak vind ik dan weer minder (alsof jou dat wat uit moet maken).
Plakband FTW!!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:56 schreef loveli het volgende:
Ladies, please. Ducktape of Ducttape.
Succes Nynke. Ik hoop dat je een hele mooie glimmende vindt.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:16 schreef AKnynke het volgende:
dag dames (en heer), ik ga het computerlab weer verlaten, opzoek naar een nieuwe computer. Wellicht later online, maar ga er maar niet van uit!
Boris is een Bengaalse jeweetwel-kater uit het asielquote:Op donderdag 13 november 2008 17:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Heel charmant... Is het een hij of een zij?
Doet me denken aan de kat van m'n ouders, ook een gestreepte, zo'n heerlijke knuffelkat.
En in dit geval vind ik het volkomen terecht! Je moet jezelf af en toe ook eens verwennen en zeker op zulke avonden als die van jou, met morgen een tentamen voor de boeg en een zere nekquote:Ontopic: ik heb vriendje opgedragen om voor het eten te zorgen omdat ik morgen een zwaar tentamen heb. Aangezien hij te lui is om boodschappen te doen wordt het waarschijnlijk afhaal, totaal niet dieet-verantwoord maar wel lekker, en ik vind mezelf zielig want ik heb gisteren m'n nek bezeerd, die doet nog steeds pijn en ik voel me slap en ik moet nog heel veel leren maar het gaat heel traag, dus ik vind stiekem dat het mag.
Op deze manier is het tenminste vriendje's schuld, niet mijn beslissing dus kan ik er niks aan doen.
Ja, mijn geweten laat zich erg makkelijk afschepen.
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
drrrrrruuukkkkkkk
en geen tijd om bij te lezen.....
maar ik leef nog hoor
(en heb een spijkerbroek in maat 36 aan)
Tof!quote:Op donderdag 13 november 2008 @ 17:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
drrrrrruuukkkkkkk
en geen tijd om bij te lezen.....
maar ik leef nog hoor
(en heb een spijkerbroek in maat 36 aan)
Mijn vriendje heeft mijn pc voor mij gebouwdquote:Op donderdag 13 november 2008 14:08 schreef AKnynke het volgende:
ik heb een vriendje die daar goed in is. Geloof ik. Hij gaat vanavond iig met me mee, even kijken in de winkels...
Goh, ik ben waarschijnlijk de enige hier die dat hele verhaal gemist had. Wat een vondst, dat beest!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris is een Bengaalse jeweetwel-kater uit het asiel
Bengalen bewonderen, deel 3!
[..]
En in dit geval vind ik het volkomen terecht! Je moet jezelf af en toe ook eens verwennen en zeker op zulke avonden als die van jou, met morgen een tentamen voor de boeg en een zere nek
Agossie!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een kewle pick, Greys. Mijn katje is niet zo fotogeniek.
Hij is dan ook een beetje raar, met 2 scheve voorpootjes, en een kort onderkaakje. En hij trilt altijd.
Maar hij is wél Heel Lief!
Ik vind deze zelf het mooist, tot nu toe! Een zonnetje in huis en je hebt geen flitser meer nodigquote:Op donderdag 13 november 2008 18:11 schreef Chicolate het volgende:
Als ik ooit een kat krijg, ga ik er waarschijnlijk de halve dag omheen hangen met camera, tot ie perongeluk een keer fotogeniek kijkt. Mooie foto's van katten zijn zo leuk. Helaas moet ik dan waarschijnlijk ook mijn camera vervangen, mijn huidige heeft moeite met foto's binnen zonder flits, en ik heb geen 500 euro over
. Volgende projectje dus!
Toch blijft Boris een knapperd!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Agossie!![]()
Wil je toch een foto plaatsen? Ik zou ook als een blok vallen voor zo'n niet-klassieke-schoonheid
Boris is ook niet altijd even fotogeniek hoor
[ afbeelding ]
Houdt hoop. Mijn lief is er overheen gegroeid door gewoon stug een kat in huis te nemen. Nu duwt ie zijn snufferd in de vacht zonder problemen.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef Laureline het volgende:
Al die poezels![]()
Wij zouden er hier dolgraag eentje willen, maar we hebben er geen, onze mini loopt paars aan en begint aan 1 stuk door te niezen als er al 5 meter verderop een siamees langsloopt.
Dat aspect moet je ook nog meenemen in je kinderoverweging Greys
Ik ben er over al mijn allergieën heengegroeid door zwanger te zijn!quote:Op donderdag 13 november 2008 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Houdt hoop. Mijn lief is er overheen gegroeid door gewoon stug een kat in huis te nemen. Nu duwt ie zijn snufferd in de vacht zonder problemen.
Ik zeg niet dat je gewoon een beest moet nemen hoor. Ik bedoelde meer als in misschien groeit hij/zij er nog over heen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ben er over al mijn allergieën heengegroeid door zwanger te zijn!
Onee, dat plan werkt natuurlijk niet in onze situatie.
Of we doen ons kind aan de pil. Claritine dan.
Ja potver.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef Laureline het volgende:
Al die poezels![]()
Wij zouden er hier dolgraag eentje willen, maar we hebben er geen, onze mini loopt paars aan en begint aan 1 stuk door te niezen als er al 5 meter verderop een siamees langsloopt.
Dat aspect moet je ook nog meenemen in je kinderoverweging Greys
Nou, ik heb er eerlijk gezegd wel over gedacht, om gewoon maar een beest te nemen en dan te kijken hoe het gaat. Maar ik ben er niet zeker genoeg van of dat goed uitpakt: je kan eroverheen groeien, maar ook juist een verheviging krijgen van de allergie. En dan heb je weer nieuwe drama's.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je gewoon een beest moet nemen hoor. Ik bedoelde meer als in misschien groeit hij/zij er nog over heen.
Hielp jouw zwangerschap echt tegen allergieën? Dat is mooi meegenomen dan!
Ja Greys, wat doe je dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toch, als je al beesten hebt jarenlang en je kind blijkt allergisch, wat doe je dan?
Dan geef ik mijn kind aan het dierenasiel in Zwolle.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja Greys, wat doe je dan?
*test*
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef kwakveense het volgende:
je bent in elk geval een heeeele goeie poezenmoeder
Inderdaad een mooie fotoquote:Op donderdag 13 november 2008 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind deze zelf het mooist, tot nu toe! Een zonnetje in huis en je hebt geen flitser meer nodig
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op donderdag 13 november 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Toch blijft Boris een knapperd!
[ afbeelding ]>Klein onderkaakje, hij kan ook alleen maar kleine brokjes eten en geen snoepjes e.d.
[ afbeelding ]>Het is een sufferdje, durft niks en valt vaak.
[ afbeelding ]>scheve, korte pootjes.
Ik zou als ik een huis zoals de jouwe woonde, de beesten zoveel mogelijk gescheiden houden. In mijn appartement is dat wat minder mogelijk en mijn lief woont zo mogelijk nog kleiner dus ik moet gewoon een kind zonder allergieën barenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar serieus: ik zou alle mogelijke middelen aanwenden om te kijken of kind en dieren met elkaar zouden kunnen leven. Medicijnen, als dat zou helpen. Of ben je een slechte moeder als je je kind medicijnen geeft in zo'n geval, omdat het 'makkelijker' zou zijn om je dier(en) weg te doen?
hmmm ik ben daar wel tegen, vanwege de bijwerkingen van antihistamines (slaperighed/sufheid/eetlust) en het gebrek aan betere alternatieven. bovendien kun je ongevoeig worden voor die medicate als je t veel gebruikt en wat dan als je een lkeer erens anders een reactie op hebt?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar serieus: ik zou alle mogelijke middelen aanwenden om te kijken of kind en dieren met elkaar zouden kunnen leven. Medicijnen, als dat zou helpen. Of ben je een slechte moeder als je je kind medicijnen geeft in zo'n geval, omdat het 'makkelijker' zou zijn om je dier(en) weg te doen?
maar daar zit voor mij t verschil: een beest is altijd ondergeschikt (in mijn ogen) aan mijn kind. ik wil niemand beledigen, maar ik zie beesten dus niet zoals jullie denk ik... áls ik al een kat had zou t er een zijn die gewoon buiten los kan lopen (als de buurt te gevaarlijk is qua wegen zou ik dus al geen kat nemen, en op een flatje ook niet) etc. maar goed ik word nu al prikkelig merk ik dus ik ga verder niet discussierenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie mijn beesten zeker niet als kinderen maar ik zie het wel als volwaardige wezens met een rede en die doe ik niet de deur uit zonder werkelijk alles geprobeerd te hebben.
Wie weet is mijn beest wel allergisch voor mijn kind maar die doe ik ook niet de deur uit
Asiel anyone?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef Esse_est het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen, trouwens:
ik had een katje, Mieke, die vanaf de dag dat ik zwanger was (echt, ze wist het eerder dan ik bijna) me opeens niet meer aardig vond, op mijn spullen ging piesen, me ging krabben en bijten. Ik heb haar laten inslapen, wilde het risiso niet lopen dat ze mijn kind wat zou aandoen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef Esse_est het volgende:
ik had een katje, Mieke, die vanaf de dag dat ik zwanger was (echt, ze wist het eerder dan ik bijna) me opeens niet meer aardig vond, op mijn spullen ging piesen, me ging krabben en bijten. Ik heb haar laten inslapen, wilde het risiso niet lopen dat ze mijn kind wat zou aandoen.
daar heb je wel weer gelijk in misschien.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Esse_est het volgende:
Nope, ik vond het te gevaarlijk en de dierenarts was het met me eens, anders had hij dat niet gedaan natuurlijk. Ze was echt gemeen, beet hard door in mijn vinger en heeft mijn been een keer zo opengehaald dat ik eigenlijk een tetanusprik moest maar ja dat mag dan weer niet als je zwanger bent. Een katje dat zo gestoord is willen ze in het asiel niet meer hoor!
Dat is zoooo moeilijk... Ik heb ook ooit geprobeerd een goed huis te vinden voor mijn kat, waar hij flink naar buiten kon zoals hij gewend was. De hele wijk ben ik langsgeweest, niemand wilde hem hebben. Er was ook een soort kattenopvang en als ik niemand vond mocht ik 'em daar langsbrengen, dat heb ik uiteindelijk gedaan op de dag van m'n verhuizing.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef kwakveense het volgende:
(ik zou wel proberen het bij een gezin o.i.d. kwijt te raken en het niet zomaar in een asiel dumpen...)
Laat ze dan even naar de DA gaan om te laten onderzoeken of het arme beest niet 'gewoon' blaasgruis heeft! Boris pieste in zijn vorige huis ook. Naar het asiel gebracht door die mensen. Bleek in het asiel dat hij blaasgruis had. Twee weken medicijnen en nooit meer naast de bak gepiest, ook niet in het asiel en ook niet hier. Ze laten hem zo juist een hekel krijgen aan de bak, door die in de bench te zettenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vrienden van mijn lief hebben een kat die in huis plast. Beest zit nu met bak en al in een bench en als dat niet werkt laten ze 'm ook inslapen
Ik wacht wel nog een jaartje denk ik, is dat goed?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
DML!Nou dan weet je wat je te doen staat!
Dus het was puur toeval, dat het was vanaf de dag dat jij zwanger was??quote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Esse_est het volgende:
Nope, ik vond het te gevaarlijk en de dierenarts was het met me eens, anders had hij dat niet gedaan natuurlijk. Ze was echt gemeen, beet hard door in mijn vinger en heeft mijn been een keer zo opengehaald dat ik eigenlijk een tetanusprik moest maar ja dat mag dan weer niet als je zwanger bent. Een katje dat zo gestoord is willen ze in het asiel niet meer hoor!
Vier seizoenen van Vivaldi opzetten en knallen! Morgen ben je nog steeds moe, dus wachten heeft geen zin.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:05 schreef kwakveense het volgende:
ohh eigenlijk moet ik nog meer dozen inpakken ipv tot morgen wachten...maar ik zie t zo niet zitten.... ben zo moe!!
Nee was geen toeval, juist niet. En juist dát was de stoornis die haar onbetrouwbaar maakte. Ik heb er echt veel verdriet om gehad maar sta nog steeds achter die beslissing.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus het was puur toeval, dat het was vanaf de dag dat jij zwanger was??
Daarvoor was hij toch wel 'normaal'? Hadden jullie niet kunnen proberen of hij in het asiel wel handelbaar was geweest? Nou ja, daar is het nu toch te laat voor
Is het eerste wat ik zei. Volgens de vrouw des huizes hebben ze heel veel geprobeerd en zijn ze bij de dierenarts geweest en is dit het laatste wat iemand opperde. Heer des huizes wil hierna inslapen. Zij is het daar nog niet helemaal mee eens. Ik heb gepleit voor een asiel dan. Geen idee hoe het er nu mee staat.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ze dan even naar de DA gaan om te laten onderzoeken of het arme beest niet 'gewoon' blaasgruis heeft! Boris pieste in zijn vorige huis ook. Naar het asiel gebracht door die mensen. Bleek in het asiel dat hij blaasgruis had. Twee weken medicijnen en nooit meer naast de bak gepiest, ook niet in het asiel en ook niet hier. Ze laten hem zo juist een hekel krijgen aan de bak, door die in de bench te zetten
Ze hoeven niet eens met de kat naar de DA. Even daar langs gaan, dan krijg je een zakje met plastic kattenbak korrels mee en een pipetje. Plasje opzuigen en even laten onderzoeken. Zeg het ze, alsjeblieft!
Oh dat snap ik ja, dat je daar niet even gezellig mee gaat keuvelenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is het eerste wat ik zei. Volgens de vrouw des huizes hebben ze heel veel geprobeerd en zijn ze bij de dierenarts geweest en is dit het laatste wat iemand opperde. Heer des huizes wil hierna inslapen. Zij is het daar nog niet helemaal mee eens. Ik heb gepleit voor een asiel dan. Geen idee hoe het er nu mee staat.
Dame in kwestie is die van mijn PM verhaal laatst dus ik blijf bij dr uit de buurt
Eens! Zullen we er weer snel R&P van maken?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zeggen van wel dus dan ga ik daar maar van uit.
Maar dit wordt F&F zo. Vinden de anderen vast niet tof
Maar met mijn relatie is niks misquote:Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens! Zullen we er weer snel R&P van maken?
Nee sinds haar hondje dood is heb ik eigenlijk geen last meer van drquote:Op donderdag 13 november 2008 20:18 schreef loveli het volgende:
Je relatie met buuf kan wel beter hoor.
Oh ja maar das een vriendin van mijn lief en als je het hele verhaal wist zou je me gelijk geven vraag maar aan Greysiequote:Op donderdag 13 november 2008 20:20 schreef loveli het volgende:
Zie edit, ik bedoelde je buuf helemaal niet.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens! Zullen we er weer snel R&P van maken?
Ik heb ook veel platonische vrienden, zijn dat dan gigolo's??quote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef loveli het volgende:
Haggis??? Jouw vent eet ingewanden? Nou, die zou ik dan een week niet meer zoenen.
En vriendinnen van iemands lief zijn in de regel een hoerrrrr, ik snap niet dat bezette mannen vriendinnen hebben.
Ze is de vriendin van zijn vriend, zo beter gezegd? Maar laten we dit onderwerp stoppen want ik overleef het niet als dit verhaal op Fok komt. Is me expliciet verboden en hij leest ook op Fok.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef loveli het volgende:
Haggis??? Jouw vent eet ingewanden? Nou, die zou ik dan een week niet meer zoenen.
En vriendinnen van iemands lief zijn in de regel een hoerrrrr, ik snap niet dat bezette mannen vriendinnen hebben.
Ik heb wel eens een soort hamburgertje van haggis gegeten in Schotland en dat was haske lekkerquote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef loveli het volgende:
Die zijn homo of hoopvol. Zeg ik uit persoonlijke ervaring.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook veel platonische vrienden, zijn dat dan gigolo's??
Neuh, ik ben gewoon net een vent, kan haske goed boeren en zulks.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Die zijn homo of hoopvol. Zeg ik uit persoonlijke ervaring.
Volgens mij heb je daar gewoon 2 X-chromosomen voor nodig ofzo...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:33 schreef conleche het volgende:
Greys, qua zoeken lijkt die van jou op die van mij, hij kan echt niets vinden. Niets!!
Die begint ook al te blčren nog voordat hij echt zoekt, en rommelt maar iets in een laatje voor de sier?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:33 schreef conleche het volgende:
Greys, qua zoeken lijkt die van jou op die van mij, hij kan echt niets vinden. Niets!!
Dan ben ik wel heel benieuwd of de dierenarts daarop heeft onderzocht!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Wordt het toch nog een topic mét een rel?
Ik vind de situatie zoals Esse_est die omschrijft ook absoluut geen reden om een beestje in te laten slapen. Maar wij kennen niet de hele situatie. Het kan best zijn dat het veranderen van het gedrag van het beest en haar zwangerschap toevallig gelijk liepen; zo zou het kunnen dat het beestje ineens kolder werd (tumor?).
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef Esse_est het volgende:
Ikzelf zou eerst willen laten onderzoeken of het veranderde gedrag eventueel te verhelpen is.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er foto's gemaakt zijn of tests zijn gedaan of er een andere oorzaak voor het gedrag zou kunnen zijn....
Die van mij zoekt iets, komt een kamer binnen, kijkt naar links, kijkt naar rechts, kijkt nog eens naar links, alsof ie een fucking straat moet oversteken en dan roeptie: Kan het niet vinduh!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die begint ook al te blčren nog voordat hij echt zoekt, en rommelt maar iets in een laatje voor de sier?
En over mannelijke vrienden: ik heb er ook eentje!
Maar ik geef toe, dat was in den beginne niet geheel platonischEn nu noemen we elkaar 'teringlijer' en dat bedoelen we liefdevol
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Die van mij zoekt iets, komt een kamer binnen, kijkt naar linls, kijkt naar rechts, kijkt nog eens naar links, alsof ie een fucking straat moet oversteken en dan roeptie: Kan het niet vinduh!
[..]
Die van mij zoekt iets, komt een kamer binnen, kijkt naar linls, kijkt naar rechts, kijkt nog eens naar links, alsof ie een fucking straat moet oversteken en dan roeptie: Kan het niet vinduh!
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan mijn ex die niet meer wilde samenwonen maar driekwart jaar later mij nog steeds belde als ie iets niet kon vinden.
[..]
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:33 schreef SHE het volgende:
Wat een walgelijk mens ben je als je een levend wezen laat inslapen omdat ie je krabt![]()
Echt, ik ben zo klaar met jou Esse whatever.
De dag dat jij oprot uit deze reeks met je krankzinnige leven, je gestoorde manier van met jezelf en met anderen omgaan , is de dag dat ik hier weer eens ga posten. Nu kan ik dat niet zonder te kokhalzen!
Ik had dit kunnen posten.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:51 schreef loveli het volgende:
Of 's avonds met hapjes. Als ik dan een tosi of wat dan ook voor mezelf maakte was het altijd "oh, lekker" (oftewel: maak je er ook een voor mij?). Maar zelf ooit een late night snack klaarmaken? Ho maar. Ook met boodschappen, alleen maar de basic dingen in huis halen, maar wel 'mijn' lekkere hapjes oppeuzelen.
+ 100000 herkenbaar: ze kloppen zich op de borst voor elk miezerig incidenterig dingetje dat ze doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik deel dit topic zojuist even met heer G (mondeling, no way dat ie mag meelezen) en hij roept:
"Ho! Het feit dat ik vraag hebben wij een steelpan, hebben wij een blikopener betekent toch juist dat ik ZELF (!) iets te eten wilde gaan koken!!!!! Zeg je dat er wel even bij!!!???".
Bij deze, dames...
Het was geen driedaagse beslissing; Mieke is tot acht maanden in mijn zwangerschap blijven leven, had in die tijd al gelogeerd in een kattenhuis en bij de dierenarts waar ze ook onberekenbaar gedrag vertoonde.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:26 schreef conleche het volgende:
Van mijn 5 katten is er ook 1 haske gemeen. Die haalt je helemaal open, als je niet oplet. Aaien doe ik haar dus niet. Maar haar laten inslapen?? Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.![]()
Ik vind het nogal wat. Had je niet eerst kunnen kijken hoe het verder zou gaan, het beest even met rust laten, kijken of het zich bleef voordoen? Kijk, als ze echt helemaal gek is, door een hersenbloeding of zo, is het weer wat anders, maar nu klinkt het niet echt helemaal doordacht, die inslaapactie....
Op alles vliegen afvangen??? Waar deed ik (of een ander) dan nog meer onaardig tegen Esse?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:50 schreef kwakveense het volgende:
echt, hoe t ineens om is geslagen hier. van lief en meelevend met iemands nare ervaringen tot iemand op alles vliegen afvangen.... ik snap jullie soms ook niet hoor.
Nou nee, het is misschien wat hard gesteld, maar ik kan ook echt woedend worden om dit soort acties. En als er wél een gegronde reden was, had ze dat moeten vermelden. Nu lijkt het erop dat de kat niet meer welkom was omdat de zwangeschapshormonen aan het opspelen waren. Nogmaals, soms hebben katten een bloeding gehad en worden daardoor extreem agressief, maar ze schreef dat hij haar krabde omdat ze zwanger was. Nou, ik weet het niet hoor, dat klinkt pretty vreemd in mijn oren.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje overdreven
echt, hoe t ineens om is geslagen hier. van lief en meelevend met iemands nare ervaringen tot iemand op alles vliegen afvangen.... ik snap jullie soms ook niet hoor.
gaat t (naast die kat) dan allemaal om die account wissel en die onhandige foto plaats actie?
ik vind dit echt zwaar overdreven en een bizar onaardige post.
Haal die klote hand uit mijn gezicht, dat ten eerstequote:Op donderdag 13 november 2008 20:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje overdreven
gaat t (naast die kat) dan allemaal om die account wissel en die onhandige foto plaats actie?
ik vind dit echt zwaar overdreven en een bizar onaardige post.
Ik vraag me dan af: waarom zeg je dat dan niet wat eerder? Nu heeft ie ineens al die tijd in een kattenhuis en bij de dierenarts gelogeerd. Ik weet echt niet meer wat ik moet geloven nu.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:54 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Het was geen driedaagse beslissing; Mieke is tot acht maanden in mijn zwangerschap blijven leven, had in die tijd al gelogeerd in een kattenhuis en bij de dierenarts waar ze ook onberekenbaar gedrag vertoonde.
Zeg maar tegen hem dat ik trots op hem benquote:Op donderdag 13 november 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik deel dit topic zojuist even met heer G (mondeling, no way dat ie mag meelezen) en hij roept:
"Ho! Het feit dat ik vraag hebben wij een steelpan, hebben wij een blikopener betekent toch juist dat ik ZELF (!) iets te eten wilde gaan koken!!!!! Zeg je dat er wel even bij!!!???".
Bij deze, dames...
doe normaal joh. jij mag in je posts kotsen wat je wilt en ik mag niet zeggen wat ik vind? grappig hoe vrij je mening geven voor de één in een topic wel mag en voor de ander niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Haal die klote hand uit mijn gezicht, dat ten eerste
En ten tweede bepaal jij niet voor mij wat wel of niet gerechtvaardigd is.
DAT vind ik ervan, en daar moet iedereen het mee doen. Ook kwak.
Ik bijt al maanden op mijn tong, en nu even niet. Ik zou dan ook niet vandaag uitkiezen om zo te doen, want ik kan zomaar nog eerlijker worden.
t ging niet over jou greysquote:Op donderdag 13 november 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Op alles vliegen afvangen??? Waar deed ik (of een ander) dan nog meer onaardig tegen Esse?
Zijn antwoord: "Mooi! Precies! Dat bedoel ik!".quote:Op donderdag 13 november 2008 20:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat ik trots op hem ben.
Dat zeg ik ook altijd tegen die van mij, dan krult ie nog net niet op van trotsquote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn antwoord: "Mooi! Precies! Dat bedoel ik!".
Hij denkt dat je het serieus bedoelt
ze moeten ook altijd een lintje als ze eens de was gedaan hebben ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 21:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen die van mij, dan krult ie nog net niet op van trots.
Mooi he?.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen die van mij, dan krult ie nog net niet op van trots.
Mooi he?.
Succes met bijlezen!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik was jullie even kwijt. Beetje druk enzo.
Ja, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom je de oorzaak van die agressiviteit niet hebt onderzocht.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef Esse_est het volgende:
Mijn eerste post was een reactie op de keuze medicijnen of kat wegdoen. De reacties waren over die vraag al erg verdeeld. Ik zei eerst dat mijn kat heus zou gaan als één van mijn kinderen erg zou moeten niezen van hem en vervolgens vertelde ik dat ik zelfs een katje heb laten inslapen omdat ze agressief was en onberekenbaar. Waar dat van is gekomen zullen we nooit weten, er zijn geen scans gemaakt ofzo, maar dat het zo was en dat ik toen het niet overging koos voor het kind en niet voor de kat is waar het om ging.
Is het zo duidelijker?
Als hij daar de was voor doet kan hij die van me krijgen hoor, ik ben de moeilijkste nietquote:Op donderdag 13 november 2008 21:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze moeten ook altijd een lintje als ze eens de was gedaan hebben ofzo
Zo'n actie bij mij thuis: "heb je zin in iets lekkers?" Ja "Oh, haal dan ook wat voor mij"quote:Op donderdag 13 november 2008 20:51 schreef loveli het volgende:
Of 's avonds met hapjes. Als ik dan een tosi of wat dan ook voor mezelf maakte was het altijd "oh, lekker" (oftewel: maak je er ook een voor mij?). Maar zelf ooit een late night snack klaarmaken? Ho maar. Ook met boodschappen, alleen maar de basic dingen in huis halen, maar wel 'mijn' lekkere hapjes oppeuzelen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als hij daar de was voor doet kan hij die van me krijgen hoor, ik ben de moeilijkste niet.
Oh ja dat ken ik ook..quote:Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo'n actie bij mij thuis: "heb je zin in iets lekkers?" Ja "Oh, haal dan ook wat voor mij"
Of een asiel die oorzaak hebt laten onderzoeken, dan was jij er in elk geval al vanaf, even plat gezegd.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom je de oorzaak van die agressiviteit niet hebt onderzocht.
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo'n actie bij mij thuis: "heb je zin in iets lekkers?" Ja "Oh, haal dan ook wat voor mij"
Dat dus. Ik kan goed begrijpen dat je van een agressieve kat af wilt, als je een kindje verwacht. Maar ik vind het wel erg cru om dat beest meteen in te laten slapen zonder de oorzaak te achterhalenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een asiel die oorzaak hebt laten onderzoeken, dan was jij er in elk geval al vanaf, even plat gezegd.
In het asiel waar ik Boris vandaan heb zaten ook 'speciale gevallen' die bv met Bachbloesem therapie (ik moest eerst lachen, maar toen hebben ze het me uitgelegd dat het echt werkt, druppeltjes!) ontzettend in hun voordeel veranderden en van wild en onhandelbaar veranderden in adopteerbare huisdieren.
Een van de Fok!-sters die met ons mee was voor de asielactie heeft een van die onhandelbare probleemgevallen geadopteerd () en het is bizár hoe goed die kat het bij hen thuis doet!
Maf is dat. Hier zijn we bijna nooit samen in mijn huis maar altijd in zijn huis. Geheel onbewust, nooit over gehad maar zo gaat het al vanaf het begin.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Herkenbaar
Overigens helpt mijnzonder morren mee in mijn huishouden en hoeft hij daarvoor niet echt complimentjes te krijgen, dus ik heb het getroffen. Terwijl ik bij hem thuis (OK, daar zijn we ook nooit) bijna niks doe
Ik thee als hij thuiswerkt en op zondag maakt hij altijd ontbijt..quote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
Qua eten is die van mij wel attent. ik krijg altijd een kopje koffie op bed
Lees deze pagina maar, genoeg woedende damesquote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens aan beginnen.Samenvatting? Nog schokkende feiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |