wij vinden ook echt helemaal NIKS t zelfde leuk he?quote:
quote:
Soms hebben ze wel leuke dingen, ze hebben nu wel leuke vesten en dergelijke. Zeeman heeft doorgaans leuker spul. En heel soms heeft de Action ook modieuze ingevingen.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind de WE best leuk overigens hoor
maar ik vind 't altijd zo duur
alleen de prijzen van de WIBRA enzo vind ik wel te hachelen, maar dat zijn de kleren dan weer niet
Dat laatste is zo'n typische vrouwen opmerkingquote:Op donderdag 13 november 2008 13:51 schreef AKnynke het volgende:
net gehoord dat män laptop definitief dood is. Het moederbord is kapoet, en het repareren kost iets minder dan 700 euro. Wat voor nieuwe laptop zal ik kopen? criteria: licht en lange batterijduur, en leuk uiterlijk!
Ja, daar ben ik ook een vrouw voor. Alehowel, ik leuke gadgets eigenlijk ook wel heel erg tof vind.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat laatste is zo'n typische vrouwen opmerking
Ja, schuldig.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat laatste is zo'n typische vrouwen opmerking
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:45 schreef motorbloempje het volgende:Anos wil ik een keer meeten, ik moet altijd zo lachen om je posts
![]()
op een goede manier lachen dusniet uitlachen
En roze wilde je dan weer niet, strangequote:Op donderdag 13 november 2008 13:59 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja, schuldig..
Mijn zwager kon via een collega een Apple voor me regelen maar die wilde ik niet want die was roze.
En nog geen week geleden stond ik naast mn broertje in de winkel te huppelen: "Die glimmende witte moet je nemen! Die's mooooi!".
Ik ga er vanuit dat als je zo iets duurs aanschaft, je weet wat je koopt.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan neem je wel aan dat vrouwen verstand hebben van kwaliteit als het om computers gaat.
Hoewel ik de mijne ook op inhoud uitgezocht heb hoor, vooral het feit dat 'ie een processor heeft die zichzelf lager zet als hij minder hoeft te doen, waardoor de accu veel langer meegaat. Maar goed, dat is ook alweer 3 jaar geleden, toen had ik me erin verdiept maar nu zou ik het ook niet meer weten.
hangt er vanaf hoe het uitkomt.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Hee, je noemt hem niet meer 'de Duitser'.
whehequote:Op donderdag 13 november 2008 14:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
MoBlo, je imago! Wat doe je!?!
maar wat lief!.
Dat is nou juist het voordeel! Omdat er niets omheen ligt, heb je alles ín de stad. En dat allemaal op befietsbare afstanden.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Groningen lijkt me wel vreseljk omdat er buiten de stad zo weinig is. Tofe stad, zeker, maar niks anders leuks in de buurt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik al te vaak aan gehad johquote:Op donderdag 13 november 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het niet zo leuk staan
sorry
zeg maar...
dat andere tuniekje vind ik wel leuk, doe dat aan !
Ik wou 't net zeggenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:56 schreef loveli het volgende:
Ladies, please. Ducktape of Ducttape.
dat wel, die vond ik wel grappig ja, en ik houd niet eens van schoenenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Miss_S, wat een ontzettend toffe schoenen!
Jep ben al eens geweest, maar kreeg nu gratis kaartjes dusquote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er ook niet zo weg van.. Wel heel veel plezier bij Dirty Dancing! Was je daar niet al eerder geweest? Ik vond het wel leuk, maar niet geweldig of zo... Terwijl ik zo dol ben op de film.
.
er náástquote:Op donderdag 13 november 2008 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg dames die bekend zijn in Den Haag, waar ligt de KB ongeveer ten opzichte van het centraal station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |