abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 20:40:57 #251
163650 Greys
pi_63200674
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Wordt het toch nog een topic mét een rel?
Ik vind de situatie zoals Esse_est die omschrijft ook absoluut geen reden om een beestje in te laten slapen. Maar wij kennen niet de hele situatie. Het kan best zijn dat het veranderen van het gedrag van het beest en haar zwangerschap toevallig gelijk liepen; zo zou het kunnen dat het beestje ineens kolder werd (tumor?).
Dan ben ik wel heel benieuwd of de dierenarts daarop heeft onderzocht!
Ik begrijp namelijk uit haar verhaal dat die, na haar verhaal naar eigen zeggen, het dier heeft laten inslapen. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er foto's gemaakt zijn of tests zijn gedaan of er een andere oorzaak voor het gedrag zou kunnen zijn....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? donderdag 13 november 2008 @ 20:41:14 #252
70532 loveli
N
pi_63200680
Wat betreft de kat van Esse, als het over mijn eigen kat ging zou ik misschien anders reageen, maar ik kan het ergens best begrijpen dat ze deze beslissing heeft genomen. Maar ik stond niet in haar schoenen, dus niet aan mij om te zeggen 'wat ik in haar plek had gedaan'.
crap in = crap out
pi_63200691
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef Esse_est het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen, trouwens:
ik had een katje, Mieke, die vanaf de dag dat ik zwanger was (echt, ze wist het eerder dan ik bijna) me opeens niet meer aardig vond, op mijn spullen ging piesen, me ging krabben en bijten. Ik heb haar laten inslapen, wilde het risiso niet lopen dat ze mijn kind wat zou aandoen.
allejezus wat een teringstreek... had je niet gewoon een ander gezin kunnen zoeken of was dat te moeilijk voor je?

Gatverdamme
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63200707
Mijn vent kan ook nooit wat vinden.
Duívels maakt het me! Hij is potdikkie niet te gást ofzo!
Hij kijkt echt met zijn reet!
Het ergst vind ik het als hij een dicht pak/blik/pot openmaakt terwijl er nog een geopende verpakking is
pi_63200772
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er foto's gemaakt zijn of tests zijn gedaan of er een andere oorzaak voor het gedrag zou kunnen zijn....
Ikzelf zou eerst willen laten onderzoeken of het veranderde gedrag eventueel te verhelpen is.
Ik neem hier gewoon maar aan dat Esse_est dat ook heeft gedaan; nogmaals ik weet niet de hele situatie en wil dus niet meteen hard oordelen!
pi_63200796
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Die begint ook al te blèren nog voordat hij echt zoekt, en rommelt maar iets in een laatje voor de sier?

En over mannelijke vrienden: ik heb er ook eentje!
Maar ik geef toe, dat was in den beginne niet geheel platonisch En nu noemen we elkaar 'teringlijer' en dat bedoelen we liefdevol
Die van mij zoekt iets, komt een kamer binnen, kijkt naar links, kijkt naar rechts, kijkt nog eens naar links, alsof ie een fucking straat moet oversteken en dan roeptie: Kan het niet vinduh!
pi_63200831
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Die van mij zoekt iets, komt een kamer binnen, kijkt naar linls, kijkt naar rechts, kijkt nog eens naar links, alsof ie een fucking straat moet oversteken en dan roeptie: Kan het niet vinduh!

de mijne komt aanlopen "kan het niet vinden" .. Dan vraag ik of hij gekeken heeft en dan zegt hij stellig ja.. laatje/kastje/whatever open en 9 van de 10 keer vind ik het meteen... mannen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63200836
quote:

[..]

Die van mij zoekt iets, komt een kamer binnen, kijkt naar linls, kijkt naar rechts, kijkt nog eens naar links, alsof ie een fucking straat moet oversteken en dan roeptie: Kan het niet vinduh!

Doet me denken aan mijn ex die niet meer wilde samenwonen maar driekwart jaar later mij nog steeds belde als ie iets niet kon vinden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63200857
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Doet me denken aan mijn ex die niet meer wilde samenwonen maar driekwart jaar later mij nog steeds belde als ie iets niet kon vinden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63200866
quote:

[..]

Alsof het gezochte voorwerp op de friggin' muur hangt ofzo!

Zó herkenbaar.

Zouden ze eigenlijk daarmee bedoelen: 'vrouw, haal voorwerp x voor mij'.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 20:49:10 #261
163650 Greys
pi_63200917
quote:

[..]

De mijne zou dan nog nèt voor de sier een laadje openrukken, er woestachtig in gaan staan kloten en rommelen, tot het MIJ irriteert dan verzucht hij 'Ja ik kan het niet VINDEN!'. En serieus, ik ssssweer je, negen-en-een-half van de tien keer trek ik het dan zó uit hetzelfde laadje

Eergister avond nog in de badkamer. Ik lag al in bed. Hij was een enorme herrie aan het maken in een laadje in de badkamer. Ik vroeg wat er was. Hij riep iets als 'OOIT had ik een tubetje met olie voor mijn tondeus(z?)e!'. En dan met een toon dat ik het dan wel zoek zal hebben gemaakt omdat IK altijd opruim
Vervolgens loop ik daar heen, til één dingetje op in die la en daaronder lag... voila, het tubetje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63200939
Volgens mij komt het gewoon doordat vrouwen ze te veel helpen... Zo leren ze het ook niet.
Mijn vriendje heeft bijna een uur nodig gehad om te bedenken wat we gingen eten, alvorens hij een pizza in de oven schoof (op de verkeerde stand ).
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 13 november 2008 @ 20:50:49 #263
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63200969
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:33 schreef SHE het volgende:
Wat een walgelijk mens ben je als je een levend wezen laat inslapen omdat ie je krabt

Echt, ik ben zo klaar met jou Esse whatever.

De dag dat jij oprot uit deze reeks met je krankzinnige leven, je gestoorde manier van met jezelf en met anderen omgaan , is de dag dat ik hier weer eens ga posten. Nu kan ik dat niet zonder te kokhalzen

!
dat vind ik een beetje overdreven

echt, hoe t ineens om is geslagen hier. van lief en meelevend met iemands nare ervaringen tot iemand op alles vliegen afvangen.... ik snap jullie soms ook niet hoor.

gaat t (naast die kat) dan allemaal om die account wissel en die onhandige foto plaats actie?

ik vind dit echt zwaar overdreven en een bizar onaardige post.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Vis een optie? donderdag 13 november 2008 @ 20:51:16 #264
70532 loveli
N
pi_63200980
Of 's avonds met hapjes. Als ik dan een tosi of wat dan ook voor mezelf maakte was het altijd "oh, lekker" (oftewel: maak je er ook een voor mij?). Maar zelf ooit een late night snack klaarmaken? Ho maar. Ook met boodschappen, alleen maar de basic dingen in huis halen, maar wel 'mijn' lekkere hapjes oppeuzelen.
crap in = crap out
pi_63200982
* Mini_rulez zit hardop te lachen terwijl vriendje zich afvraagt wat er zo grappig is.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 20:52:00 #266
163650 Greys
pi_63201007
Ik deel dit topic zojuist even met heer G (mondeling, no way dat ie mag meelezen) en hij roept:
"Ho! Het feit dat ik vraag hebben wij een steelpan, hebben wij een blikopener betekent toch juist dat ik ZELF (!) iets te eten wilde gaan koken!!!!! Zeg je dat er wel even bij!!!???".

Bij deze, dames...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63201035
Zeg Heer G maar dat dat inderdaad een hele stap is.
Die wij elke dag maken, maar dat terzijde.
pi_63201042
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:51 schreef loveli het volgende:
Of 's avonds met hapjes. Als ik dan een tosi of wat dan ook voor mezelf maakte was het altijd "oh, lekker" (oftewel: maak je er ook een voor mij?). Maar zelf ooit een late night snack klaarmaken? Ho maar. Ook met boodschappen, alleen maar de basic dingen in huis halen, maar wel 'mijn' lekkere hapjes oppeuzelen.
Ik had dit kunnen posten.
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik deel dit topic zojuist even met heer G (mondeling, no way dat ie mag meelezen) en hij roept:
"Ho! Het feit dat ik vraag hebben wij een steelpan, hebben wij een blikopener betekent toch juist dat ik ZELF (!) iets te eten wilde gaan koken!!!!! Zeg je dat er wel even bij!!!???".

Bij deze, dames...
+ 100000 herkenbaar: ze kloppen zich op de borst voor elk miezerig incidenterig dingetje dat ze doen.
pi_63201069
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:26 schreef conleche het volgende:
Van mijn 5 katten is er ook 1 haske gemeen. Die haalt je helemaal open, als je niet oplet. Aaien doe ik haar dus niet. Maar haar laten inslapen?? Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.

Ik vind het nogal wat. Had je niet eerst kunnen kijken hoe het verder zou gaan, het beest even met rust laten, kijken of het zich bleef voordoen? Kijk, als ze echt helemaal gek is, door een hersenbloeding of zo, is het weer wat anders, maar nu klinkt het niet echt helemaal doordacht, die inslaapactie....
Het was geen driedaagse beslissing; Mieke is tot acht maanden in mijn zwangerschap blijven leven, had in die tijd al gelogeerd in een kattenhuis en bij de dierenarts waar ze ook onberekenbaar gedrag vertoonde.
  Vis een optie? donderdag 13 november 2008 @ 20:54:42 #270
70532 loveli
N
pi_63201082
Heer G is een echte man. Geen twijfel mogelijk.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 20:54:53 #271
163650 Greys
pi_63201091
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:50 schreef kwakveense het volgende:
echt, hoe t ineens om is geslagen hier. van lief en meelevend met iemands nare ervaringen tot iemand op alles vliegen afvangen.... ik snap jullie soms ook niet hoor.
Op alles vliegen afvangen??? Waar deed ik (of een ander) dan nog meer onaardig tegen Esse?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63201105
quote:

[..]

gaat t (naast die kat) dan allemaal om die account wissel en die onhandige foto plaats actie?

Nou nee, het is misschien wat hard gesteld, maar ik kan ook echt woedend worden om dit soort acties. En als er wél een gegronde reden was, had ze dat moeten vermelden. Nu lijkt het erop dat de kat niet meer welkom was omdat de zwangeschapshormonen aan het opspelen waren. Nogmaals, soms hebben katten een bloeding gehad en worden daardoor extreem agressief, maar ze schreef dat hij haar krabde omdat ze zwanger was. Nou, ik weet het niet hoor, dat klinkt pretty vreemd in mijn oren.
  donderdag 13 november 2008 @ 20:56:16 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63201131
quote:

[..]

Haal die klote hand uit mijn gezicht, dat ten eerste
En ten tweede bepaal jij niet voor mij wat wel of niet gerechtvaardigd is.

DAT vind ik ervan, en daar moet iedereen het mee doen. Ook kwak.
Ik bijt al maanden op mijn tong, en nu even niet. Ik zou dan ook niet vandaag uitkiezen om zo te doen, want ik kan zomaar nog eerlijker worden.
pi_63201134
nou ja ik zal wel fel zijn maar ik vind het absurd om een kat in te laten slapen om die reden en dan later aan te komen met "ja maar we hebben echt wel wat geprobeerd hoor" <- right.

tis een levend wezen, niet een trui die kriebelt .. en zelfs die gooi je, als t goed is in de kledingbak dus gun je een tweede leven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 20:56:43 #275
163650 Greys
pi_63201147
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:54 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Het was geen driedaagse beslissing; Mieke is tot acht maanden in mijn zwangerschap blijven leven, had in die tijd al gelogeerd in een kattenhuis en bij de dierenarts waar ze ook onberekenbaar gedrag vertoonde.
Ik vraag me dan af: waarom zeg je dat dan niet wat eerder? Nu heeft ie ineens al die tijd in een kattenhuis en bij de dierenarts gelogeerd. Ik weet echt niet meer wat ik moet geloven nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')