hmmm ik ben daar wel tegen, vanwege de bijwerkingen van antihistamines (slaperighed/sufheid/eetlust) en het gebrek aan betere alternatieven. bovendien kun je ongevoeig worden voor die medicate als je t veel gebruikt en wat dan als je een lkeer erens anders een reactie op hebt?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar serieus: ik zou alle mogelijke middelen aanwenden om te kijken of kind en dieren met elkaar zouden kunnen leven. Medicijnen, als dat zou helpen. Of ben je een slechte moeder als je je kind medicijnen geeft in zo'n geval, omdat het 'makkelijker' zou zijn om je dier(en) weg te doen?
maar daar zit voor mij t verschil: een beest is altijd ondergeschikt (in mijn ogen) aan mijn kind. ik wil niemand beledigen, maar ik zie beesten dus niet zoals jullie denk ik... áls ik al een kat had zou t er een zijn die gewoon buiten los kan lopen (als de buurt te gevaarlijk is qua wegen zou ik dus al geen kat nemen, en op een flatje ook niet) etc. maar goed ik word nu al prikkelig merk ik dus ik ga verder niet discussierenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie mijn beesten zeker niet als kinderen maar ik zie het wel als volwaardige wezens met een rede en die doe ik niet de deur uit zonder werkelijk alles geprobeerd te hebben.
Wie weet is mijn beest wel allergisch voor mijn kind maar die doe ik ook niet de deur uit
Asiel anyone?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef Esse_est het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen, trouwens:
ik had een katje, Mieke, die vanaf de dag dat ik zwanger was (echt, ze wist het eerder dan ik bijna) me opeens niet meer aardig vond, op mijn spullen ging piesen, me ging krabben en bijten. Ik heb haar laten inslapen, wilde het risiso niet lopen dat ze mijn kind wat zou aandoen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef Esse_est het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen, trouwens:
ik had een katje, Mieke, die vanaf de dag dat ik zwanger was (echt, ze wist het eerder dan ik bijna) me opeens niet meer aardig vond, op mijn spullen ging piesen, me ging krabben en bijten. Ik heb haar laten inslapen, wilde het risiso niet lopen dat ze mijn kind wat zou aandoen.
daar heb je wel weer gelijk in misschien.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Esse_est het volgende:
Nope, ik vond het te gevaarlijk en de dierenarts was het met me eens, anders had hij dat niet gedaan natuurlijk. Ze was echt gemeen, beet hard door in mijn vinger en heeft mijn been een keer zo opengehaald dat ik eigenlijk een tetanusprik moest maar ja dat mag dan weer niet als je zwanger bent. Een katje dat zo gestoord is willen ze in het asiel niet meer hoor!
Dat is zoooo moeilijk... Ik heb ook ooit geprobeerd een goed huis te vinden voor mijn kat, waar hij flink naar buiten kon zoals hij gewend was. De hele wijk ben ik langsgeweest, niemand wilde hem hebben. Er was ook een soort kattenopvang en als ik niemand vond mocht ik 'em daar langsbrengen, dat heb ik uiteindelijk gedaan op de dag van m'n verhuizing.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef kwakveense het volgende:
(ik zou wel proberen het bij een gezin o.i.d. kwijt te raken en het niet zomaar in een asiel dumpen...)
Laat ze dan even naar de DA gaan om te laten onderzoeken of het arme beest niet 'gewoon' blaasgruis heeft! Boris pieste in zijn vorige huis ook. Naar het asiel gebracht door die mensen. Bleek in het asiel dat hij blaasgruis had. Twee weken medicijnen en nooit meer naast de bak gepiest, ook niet in het asiel en ook niet hier. Ze laten hem zo juist een hekel krijgen aan de bak, door die in de bench te zettenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vrienden van mijn lief hebben een kat die in huis plast. Beest zit nu met bak en al in een bench en als dat niet werkt laten ze 'm ook inslapen
Ik wacht wel nog een jaartje denk ik, is dat goed?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
DML!Nou dan weet je wat je te doen staat!
Dus het was puur toeval, dat het was vanaf de dag dat jij zwanger was??quote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Esse_est het volgende:
Nope, ik vond het te gevaarlijk en de dierenarts was het met me eens, anders had hij dat niet gedaan natuurlijk. Ze was echt gemeen, beet hard door in mijn vinger en heeft mijn been een keer zo opengehaald dat ik eigenlijk een tetanusprik moest maar ja dat mag dan weer niet als je zwanger bent. Een katje dat zo gestoord is willen ze in het asiel niet meer hoor!
Vier seizoenen van Vivaldi opzetten en knallen! Morgen ben je nog steeds moe, dus wachten heeft geen zin.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:05 schreef kwakveense het volgende:
ohh eigenlijk moet ik nog meer dozen inpakken ipv tot morgen wachten...maar ik zie t zo niet zitten.... ben zo moe!!
Nee was geen toeval, juist niet. En juist dát was de stoornis die haar onbetrouwbaar maakte. Ik heb er echt veel verdriet om gehad maar sta nog steeds achter die beslissing.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus het was puur toeval, dat het was vanaf de dag dat jij zwanger was??
Daarvoor was hij toch wel 'normaal'? Hadden jullie niet kunnen proberen of hij in het asiel wel handelbaar was geweest? Nou ja, daar is het nu toch te laat voor
Is het eerste wat ik zei. Volgens de vrouw des huizes hebben ze heel veel geprobeerd en zijn ze bij de dierenarts geweest en is dit het laatste wat iemand opperde. Heer des huizes wil hierna inslapen. Zij is het daar nog niet helemaal mee eens. Ik heb gepleit voor een asiel dan. Geen idee hoe het er nu mee staat.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ze dan even naar de DA gaan om te laten onderzoeken of het arme beest niet 'gewoon' blaasgruis heeft! Boris pieste in zijn vorige huis ook. Naar het asiel gebracht door die mensen. Bleek in het asiel dat hij blaasgruis had. Twee weken medicijnen en nooit meer naast de bak gepiest, ook niet in het asiel en ook niet hier. Ze laten hem zo juist een hekel krijgen aan de bak, door die in de bench te zetten
Ze hoeven niet eens met de kat naar de DA. Even daar langs gaan, dan krijg je een zakje met plastic kattenbak korrels mee en een pipetje. Plasje opzuigen en even laten onderzoeken. Zeg het ze, alsjeblieft!
Oh dat snap ik ja, dat je daar niet even gezellig mee gaat keuvelenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is het eerste wat ik zei. Volgens de vrouw des huizes hebben ze heel veel geprobeerd en zijn ze bij de dierenarts geweest en is dit het laatste wat iemand opperde. Heer des huizes wil hierna inslapen. Zij is het daar nog niet helemaal mee eens. Ik heb gepleit voor een asiel dan. Geen idee hoe het er nu mee staat.
Dame in kwestie is die van mijn PM verhaal laatst dus ik blijf bij dr uit de buurt
Eens! Zullen we er weer snel R&P van maken?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zeggen van wel dus dan ga ik daar maar van uit.
Maar dit wordt F&F zo. Vinden de anderen vast niet tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |