Goeie film, Before Sunset. Before Sunrise ook trouwensquote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
Ik doe vandaag nog maar even geen eetlijstje
Ja vond ze ook erg mooiquote:Op donderdag 13 november 2008 09:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie film, Before Sunset. Before Sunrise ook trouwens.
Ik heb er nog vanaf weten te blijven...in zo'n miezerig zakje zitten zo'n 1000 kcal, en ik vreet zo'n zakkie in een mum op. Met vuistenvol gaat het naar binnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef Miss_S het volgende:
Oops....de kruidnoten zijn nu echt op
Maar mijn nagels zijn wel mooi paars
Hij vindt het niet ergquote:Op woensdag 12 november 2008 @ 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal Re blij zijn straks!
Heer G roept dan altijd heel charmant 'Rot op met die kouwe kippekakken!!!!!'.
Je weet dat 't vandaag al donderdag is?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef kwakveense het volgende:
oh en hoera! ondanks de marsepein vandaag weer ruim onder de 80... nu mag ik echt eind van de week pas weer kijken...
Ahaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groningen, net als Viking. Hartstikke leuk hier hoor, en je hebt hier in principe ook alles, maar congressen en dergelijke worden vrijwel altijd in Amsterdam of Leiden georganiseerd.
De Randstad is echt tof, om te wonen. Ik mis het soms echt wel!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wonen in de Randstad trekt me helemaal niet aan, maar het zal er ooit toch wel van komen ben ik bang. Maar goed, nu eerst weer even verder studeren!
hihi ja, maar ik bedoel zondagquote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet dat 't vandaag al donderdag is?.
Leiden is echt kleiner dan Groningen volgens mij, en dorpser, alleen t ligt zo lekker centraal. ik woon hier heerlijk, zeker nu ik net buiten het centrum woon (nog goedkoper ook)quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wonen in de Randstad trekt me helemaal niet aan, maar het zal er ooit toch wel van komen ben ik bang. Maar goed, nu eerst weer even verder studeren!
Dan kom je toch lekker in Utrecht wonen!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Herkenbaar. Ik bedacht altijd dat ik nog moest klussen na m'n manicure.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Miss_S het volgende:
De volgende keer eerst mijn haren wassen en dan pas mijn nagels doen
www.valtaf.nl?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat was nu ook weer de site waar je calorieën kon tellen?
ik vind Utrecht juist heel groot! als je daar buiten t centrum woont moet je meteen tien minuten met de bus... in Leiden is álles op 10 minuten fietsen van t centrum...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan kom je toch lekker in Utrecht wonen!Dicht bij alles en toch niet zo'n grote stad-gevoel.
Behalve dat ik niet in Amsterdam heb gewoond zou dit mijn post kunnen zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 12:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ken Leiden pas sinds ik er vorig jaar ging studeren. Leuke, compacte stad. Maar ik hoef er niet te wonen, niets kan eigenlijk nog tippen aan Amsterdam.
Ik woon er echter al een paar jaar niet meer. Ik woonde even in Den Haag en nu in Voorburg, dat bevalt goed. Voorburg is lekker rustig, maar vlakbij Den Haag, Leiden en met uitstekende OV-mogelijkheden en uitvalswegen.
Of ik lees schijnbaar selectief of ik snap er echt geen drol van waar je het over hebtquote:Op donderdag 13 november 2008 12:32 schreef Miss_S het volgende:
Nou dat nieuwe jurkje is echt super kort dus geen gekleurde panty eronder maar een zwarte legging
De lang verwachte bestelling van H&M is eindelijk binnen!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Of ik lees schijnbaar selectief of ik snap er echt geen drol van waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |