Zeg maar tegen hem dat ik trots op hem benquote:Op donderdag 13 november 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik deel dit topic zojuist even met heer G (mondeling, no way dat ie mag meelezen) en hij roept:
"Ho! Het feit dat ik vraag hebben wij een steelpan, hebben wij een blikopener betekent toch juist dat ik ZELF (!) iets te eten wilde gaan koken!!!!! Zeg je dat er wel even bij!!!???".
Bij deze, dames...
doe normaal joh. jij mag in je posts kotsen wat je wilt en ik mag niet zeggen wat ik vind? grappig hoe vrij je mening geven voor de één in een topic wel mag en voor de ander niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Haal die klote hand uit mijn gezicht, dat ten eerste
En ten tweede bepaal jij niet voor mij wat wel of niet gerechtvaardigd is.
DAT vind ik ervan, en daar moet iedereen het mee doen. Ook kwak.
Ik bijt al maanden op mijn tong, en nu even niet. Ik zou dan ook niet vandaag uitkiezen om zo te doen, want ik kan zomaar nog eerlijker worden.
t ging niet over jou greysquote:Op donderdag 13 november 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Op alles vliegen afvangen??? Waar deed ik (of een ander) dan nog meer onaardig tegen Esse?
Zijn antwoord: "Mooi! Precies! Dat bedoel ik!".quote:Op donderdag 13 november 2008 20:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat ik trots op hem ben.
Dat zeg ik ook altijd tegen die van mij, dan krult ie nog net niet op van trotsquote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn antwoord: "Mooi! Precies! Dat bedoel ik!".
Hij denkt dat je het serieus bedoelt
ze moeten ook altijd een lintje als ze eens de was gedaan hebben ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 21:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen die van mij, dan krult ie nog net niet op van trots.
Mooi he?.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen die van mij, dan krult ie nog net niet op van trots.
Mooi he?.
Succes met bijlezen!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik was jullie even kwijt. Beetje druk enzo.
Ja, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom je de oorzaak van die agressiviteit niet hebt onderzocht.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef Esse_est het volgende:
Mijn eerste post was een reactie op de keuze medicijnen of kat wegdoen. De reacties waren over die vraag al erg verdeeld. Ik zei eerst dat mijn kat heus zou gaan als één van mijn kinderen erg zou moeten niezen van hem en vervolgens vertelde ik dat ik zelfs een katje heb laten inslapen omdat ze agressief was en onberekenbaar. Waar dat van is gekomen zullen we nooit weten, er zijn geen scans gemaakt ofzo, maar dat het zo was en dat ik toen het niet overging koos voor het kind en niet voor de kat is waar het om ging.
Is het zo duidelijker?
Als hij daar de was voor doet kan hij die van me krijgen hoor, ik ben de moeilijkste nietquote:Op donderdag 13 november 2008 21:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze moeten ook altijd een lintje als ze eens de was gedaan hebben ofzo
Zo'n actie bij mij thuis: "heb je zin in iets lekkers?" Ja "Oh, haal dan ook wat voor mij"quote:Op donderdag 13 november 2008 20:51 schreef loveli het volgende:
Of 's avonds met hapjes. Als ik dan een tosi of wat dan ook voor mezelf maakte was het altijd "oh, lekker" (oftewel: maak je er ook een voor mij?). Maar zelf ooit een late night snack klaarmaken? Ho maar. Ook met boodschappen, alleen maar de basic dingen in huis halen, maar wel 'mijn' lekkere hapjes oppeuzelen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als hij daar de was voor doet kan hij die van me krijgen hoor, ik ben de moeilijkste niet.
Oh ja dat ken ik ook..quote:Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo'n actie bij mij thuis: "heb je zin in iets lekkers?" Ja "Oh, haal dan ook wat voor mij"
Of een asiel die oorzaak hebt laten onderzoeken, dan was jij er in elk geval al vanaf, even plat gezegd.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom je de oorzaak van die agressiviteit niet hebt onderzocht.
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo'n actie bij mij thuis: "heb je zin in iets lekkers?" Ja "Oh, haal dan ook wat voor mij"
Dat dus. Ik kan goed begrijpen dat je van een agressieve kat af wilt, als je een kindje verwacht. Maar ik vind het wel erg cru om dat beest meteen in te laten slapen zonder de oorzaak te achterhalenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een asiel die oorzaak hebt laten onderzoeken, dan was jij er in elk geval al vanaf, even plat gezegd.
In het asiel waar ik Boris vandaan heb zaten ook 'speciale gevallen' die bv met Bachbloesem therapie (ik moest eerst lachen, maar toen hebben ze het me uitgelegd dat het echt werkt, druppeltjes!) ontzettend in hun voordeel veranderden en van wild en onhandelbaar veranderden in adopteerbare huisdieren.
Een van de Fok!-sters die met ons mee was voor de asielactie heeft een van die onhandelbare probleemgevallen geadopteerd () en het is bizár hoe goed die kat het bij hen thuis doet!
Maf is dat. Hier zijn we bijna nooit samen in mijn huis maar altijd in zijn huis. Geheel onbewust, nooit over gehad maar zo gaat het al vanaf het begin.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Herkenbaar
Overigens helpt mijnzonder morren mee in mijn huishouden en hoeft hij daarvoor niet echt complimentjes te krijgen, dus ik heb het getroffen. Terwijl ik bij hem thuis (OK, daar zijn we ook nooit) bijna niks doe
Ik thee als hij thuiswerkt en op zondag maakt hij altijd ontbijt..quote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
Qua eten is die van mij wel attent. ik krijg altijd een kopje koffie op bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |