Mooie datumquote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, wij hebben net even afgesproken dat we 9.9.09 gaan trouwen
SHE, nu spreek je jezelf tegen. We hebben laatst dezelfde discussie gevoerd, over dat varkentje in het mandje dat geadopteerd was door een hypothetische hond (of kat, wat was het?) weet je nog, en toen beweerde je precies het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
Sorry, maar ik eet geen beesten waarmee ik een emotionele band heb.
Het is OF voer, OF een gezinslid. En of dat nu een poes, geit of koalabeertje is..een huisdier is een huisdier en die eindigd niet op mijn bord.
Dat vind ik respectloos en heeft gevoelsmatig iets weg van kannibalisme.
Mag je best hypocriet vinden, maar dat is niet interessant. Mensen hangen nu eenmaal van hypocrisie aan elkaar.
En nee, uit dierenliefde word ik geen vega, want ik eer het opperdier..die aan de top van de voedselketen en dat ben ik nog altijd zelf. Dat ik daarnaast probeer om dierenleed te voorkomen waar ik kan, vind ik al geruststellend genoeg.
Ik hoef niet zo nodig een statement te maken waar geen statement te maken valt.
Ik denk dat ze het gewoon eerst met de accountant hebben overlegdquote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef SHE het volgende:
Feli Uniekhoorn, Da's...heel uniek, om dat ff af te spreken
Hebben jullie elkaar nog liefdevol gekust, of heb je 'm gewoon ff op zijn schouder geramt?
Ja, dattequote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef SHE het volgende:
Feli Uniekhoorn, Da's...heel uniek, om dat ff af te spreken
Hebben jullie elkaar nog liefdevol gekust, of heb je 'm gewoon ff op zijn schouder geramt?
@ VAMP: Beterschap! Heb je wel iets voor de pijn?
Je bent toch niet weer wijn aan het drinken he? Welk varken wat geadopteerd was door een hond?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
SHE, nu spreek je jezelf tegen. We hebben laatst dezelfde discussie gevoerd, over dat varkentje in het mandje dat geadopteerd was door een hypothetische hond (of kat, wat was het?) weet je nog, en toen beweerde je precies het tegenovergestelde.
Aiquote:Op donderdag 13 november 2008 23:56 schreef DarkElf het volgende:
truste![]()
over 4 uur gaat de wekker weer
Komt goed! Ga de mr ophalen die nu een vliegtuig instapt in Tel Avivquote:
Dit meen je niet hoop ik? Weet je wel dat die katten eerst aan hun reet hebben zitten likken? Gatverdegatver.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gadsie. Hij likt eraan en dan stop jij het in je mond?
(De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook niet altijd zin heb om m'n bakje Brinta af te wassen en dus gewoon weer nieuwe Brinta in m'n bakje doe, terwijl de katjes het bakje hebben uitgelikt)
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent toch niet weer wijn aan het drinken he? Welk varken wat geadopteerd was door een hond?
Dat ging over een varken, die ik dan zelf zou grootbrengen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:01 schreef Vivi het volgende:
[..]Dat was een tijdje geleden, een maandje ofzo, toen hadden we ook zo'n discussie en zei jij dat je met liefde een zelf grootgebracht beestje zou oppeuzelen. Toen gaf ik een voorbeeld over een varkentje dat als een hondje geadopteerd was en zich ook als zodanig gedroeg en bij je in huis woonde, en toen zei jij dat je hem ondanks alles wel zou verorberen! Als ik tijd heb ga ik wel ff zoeken naar dat topic
.
Sorry, maar ik vind je toch niet erg consequent nu, nu is dat natuurlijk ons voorrecht, als vrouw zijnde, maar ik wilde het toch ff zeggenquote:Sorry, maar ik eet geen beesten waarmee ik een emotionele band heb.
Het is OF voer, OF een gezinslid. En of dat nu een poes, geit of koalabeertje is..een huisdier is een huisdier en die eindigd niet op mijn bord
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:09 schreef SHE het volgende:
Ik ben dol op dieren, en toch heb ik weleens konijn en slang gegeten. En paard ook.
En zelfs geitjes![]()
Ik eet alles en kan prima onderscheid maken tussen mijn liefde voor een dier en het consumeren van het dier. Wellicht omdat mijn omaatje vroeger een biggetje had die haar overal achterna liep, zelfs in bed sliep. Tot hij op een dag ineens een karbonade was.
Geen enkel probleem, circle of life en dat biggetje heeft een heerlijk leven gehad
Daar gaan mijn ouders vaak heen, schijnt heel leuk te zijn!quote:Op woensdag 12 november 2008 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten Kwak...
Kippekakkers?? Whahaa... hier is het: Kom maar met je koude voetjes
Wij hebben kaartjes gewonnen voor 'Slagerij van Kampen' komende zaterdag... Whoehoo, lekker uit eten enzo erbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |