abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63205010
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Lijkt me best lastig als mensen vragen: Hé Mini, wat doe jij eigenlijk nu??

Ik sprak vorige week een Duitse die biochemie gestudeerd heeft en nu een onderzoek doet met muizen..
Tsjah ik heb er geen verstand van dus kan er moeilijk over oordelen, hoewel de dierenvriend in mij meteen zoiets heeft van: Wáát? ... maar ja... tis moeilijk..
Klinkt stom: maar ga een keer naar een open dag van een farmaceutisch bedrijf . Ik ben zo'n bedrijf geweest laatst, ze hadden óók de dierproevenafdeling opengesteld en legden overal duidelijk uit waarom het nodig was. En ook iets van de laatste jaren: muizen/ratten hoefden niet meer opgepakt/verstoord te worden, maar alles ging met automatische meetsystemen en camera's. Zo kunnen ze dus toch invloed van medicijnen op gedrag testen, zonder de groep te verstoren.

Dag later stond in het blaadje van de dierenactivisten dat het betreffende bedrijf testte op honden . Dat was al 20 jaar niet meer zo. Maar toch, medicijnen moeten verplicht (wetten) getest worden op dieren, en dan vind ik de gezondheid van de mens (let wel, cosmetica vind ik onzin) toch een stukkie belangrijker .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63205048
Ik kan ook niet even naar de film zonder een rel te missen, he!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63205063
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef DarkElf het volgende:
en ik zie weinig kwaad in labtesten op ter dood veroordeelden bijvoorbeeld doen ze nog iets nuttigs..
(hehe ben niet eens voorstander van de doodstraf)
Ik wel. Als het niet vrijwillig is tenminste. Dat zijn nazi-praktijken.

Ik schrijf al acht, negen jaar met een terdoodveroordeelde man.
pi_63205095
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Klinkt stom: maar ga een keer naar een open dag van een farmaceutisch bedrijf . Ik ben zo'n bedrijf geweest laatst, ze hadden óók de dierproevenafdeling opengesteld en legden overal duidelijk uit waarom het nodig was. En ook iets van de laatste jaren: muizen/ratten hoefden niet meer opgepakt/verstoord te worden, maar alles ging met automatische meetsystemen en camera's. Zo kunnen ze dus toch invloed van medicijnen op gedrag testen, zonder de groep te verstoren.

Dag later stond in het blaadje van de dierenactivisten dat het betreffende bedrijf testte op honden . Dat was al 20 jaar niet meer zo. Maar toch, medicijnen moeten verplicht (wetten) getest worden op dieren, en dan vind ik de gezondheid van de mens (let wel, cosmetica vind ik onzin) toch een stukkie belangrijker .
Ja ik snap het ook wel hoor en ik weet dat er echt wel iets veranderd is sinds de TNO apen (hoop ik dan maar) maar toch heb ik er moeite mee. Zéker als je hoort dat er zoveel muizen gekweekt zijn voor dat en dat onderzoek en toch is t niet goed dus de muizen zijn overbodig...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63205133
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik wel. Als het niet vrijwillig is tenminste. Dat zijn nazi-praktijken.

Ik schrijf al acht, negen jaar met een terdoodveroordeelde man.
Ik weet dat je dat doet.

en ik maakte een grapje dude, hence the
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 13 november 2008 @ 22:26:11 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63205135
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef SHE het volgende:

[..]

Ken je toch wel? redroasted pork !
Redroasted cat, dus!

Ik ga m'n nest en een boekje opzoeken! Veel plezier nog en bijt elkaar en elkaars huisdieren/geliefden niet de strot af (ook niet als sociaal experiment!)

Nighty night
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63205155
Wat een levenservaring doe je toch weer op tijdens slechts één topic op Fok! Alleen al de verschillende manieren van discussiëren van iedereen: SHE is een typische Slash & Burnfiguur, waar Aventura en Cinnamongirl (de laatste tijdens de OUDdiscussie) weer overal liters olie op golven blijven gooien. Conleche en Greys stuiterballen er emotioneel doorheen, Isengrim is een fantastishe ijshockeykeeper en Kwak is vandaag helemaal Ying!
O, en ik ben de twee mannetjes die in de loge zitten bij de Muppetshow
pi_63205166
Cosmetica wordt in Nederland al jááren niet meer op dieren getest.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63205191
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik weet dat je dat doet.

en ik maakte een grapje dude, hence the
Gemist, gevoelig punt enzo.
  donderdag 13 november 2008 @ 22:27:42 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63205215
isegrim zei het n-woord... is er niet een forum wet dat je dan bij voorbaat de discussie verliest?
quote:
en das ook al heel anders dan "boehoe wat doet ie ineens lastig, nou poessie moet maar dood" .
er wordt maar vanuit gegaan dat t zo is gegaan: wat aventura al zei, wie zijn wij om te oordelen of bedenken hoe die beslissing is genomen? als de DA het al adviseert zal er heus iets zijn geweest....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63205233
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef Laureline het volgende:
Wat een levenservaring doe je toch weer op tijdens slechts één topic op Fok! Alleen al de verschillende manieren van discussiëren van iedereen: SHE is een typische Slash & Burnfiguur, waar Aventura en Cinnamongirl (de laatste tijdens de OUDdiscussie) weer overal liters olie op golven blijven gooien. Conleche en Greys stuiterballen er emotioneel doorheen, Isengrim is een fantastishe ijshockeykeeper en Kwak is vandaag helemaal Ying!
Eén van de twee, ik ben de ander

*ghehehehe*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63205244
IJshockey-keeper? Ik heb geen flauw idee wat ik me daarbij moet voorstellen want ik weet niks van ijshockey.
pi_63205254
quote:
Doet me denken aan "ik wou dat ik twee hondjes was"...
  donderdag 13 november 2008 @ 22:28:42 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63205260
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Soms wilde ik toch wel dat ik in de Randstad woonde... alle interessante dingen op mijn studiegebied gebeuren daar. Over twee weken ga ik naar een congres waarvoor mijn trein 's ochtends om 07:04u al vertrekt. .
Waarom denk je dat ik in de Randstad solliciteer? Dáár gebeurt het
En daar wonen ook de leukste vrouwen. Als ik eenmaal gesettled ben, ga ik op zoek naar een leuke vrouw, helemaal voor mij alleen .

En ik van Utrecht trouwens. Vanavond ook geweest dus (ben SHE niet tegengekomen en dat is maar goed ook ) en ik voel me daar helemaal in m'n element. Ik hoop ooit nog eens in Utrecht te kunnen wonen en werken. Ik vind Utrecht leuker dan A'dam. Daar struikel je zowat over d de souvenirwinkeltjes .

Ik vind Den Haag wel ok trouwens. Ok, toegegeven: ik ben er 2 keer geweest, maar beide keren vond ik het wel ok. Daar kan ik ook nog gaan wonen als ik de baan krijg . Hij begon ook over salariswensen en een lease-auto! . Ik dacht: "Ik ben allang blij als ik de baan krijg!", maar als je dat zegt kom je ook zo wanhopig over . Ik vind het toch ook wel weer eng: helemaal in m'n uppie naar Verweggistan .

Balen van je toets, MoBlo! . Maar alles sal regt kom (wie begon daar eigenlijk mee? Ik heb het vandaag echt meerdere keren gezegd )

Ik heb trouwens een knalroze iPod Nano en een knalroze foon. Knalroze laptop vind ik ook prima . Kan die zwager van Anosmie geen roze Apple voor mij regelen? .

Ik zie trouwens niks geks aan het katje van Kaneelmeisje .

En Ewelina weer met d'r katten .

En Esse_est: niet om het vuurtje weer op te stoken, maar: . Verder zeg ik er niks over. Ik ga mijn schatjes straks even extra goed knuffelen . Ik heb een paar maanden geleden 500 euro uitgegeven aan dierenartskosten (ja, doe dat maar eens als arme student ), omdat Taco blaasgruis had. Nu is 'ie weer helemaal fit en kan 'ie nog jaren mee. En die 500 euro heb ik geen moment jammer gevonden! .

Sjonge jonge, net een literpak jus d'orange opgedronken . Had ik toch nog maar een fles Coke zero gekocht .

Ok, dat was zo'n beetje waar ik op wilde reageren. Heb nu geen zin meer, want ik ben moe en ik wil slapen .

Nog even een vraagje: ik moet morgen een echo laten maken en dat moet met een volle blaas. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Niet dat ik om 8 uur 2 liter water achterover klok, om 8:30 een volle blaas heb en tot 10:30 moet wachten voor ik kan pissen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 november 2008 @ 22:29:16 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63205283
quote:

Okee, dan toch een laatste reactie: WALDORF EN STATLER!

Bye now
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 13 november 2008 @ 22:29:25 #116
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63205292
Ik post maar eens een lijstje. Dan lijkt het nog alsof we in Slank...zitten!
O: bruine boterham met pindakaas
L: bak rauwkost, meergranenpistolet met tonijnsalade
T: mueslibol met roomboter, 2x cappucino
D: broodje kip kerrie komkommer (suri) en 100 gram pepitamix

Dinder beetje in het water gevallen want ik was onderweg. Geen fruit gehad zie ik, maar ik eet weinig fruit. Af en toe een banaan, en nu in de wintertijd mandarijntjes. Daar eet ik er soms wel 3-4 van per dag.
pi_63205294
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Cosmetica wordt in Nederland al jááren niet meer op dieren getest.
Ik weet . Buitenland wel volgens mij, maar dat weet ik niet precies. Wilde eigenlijk meer de noodzaak van dierproeven aangeven .

Trouwens, correct me if i'm wrong, maar de hersens van dieren hoeven tegenwoordig toch niet altijd meer in plakjes gesneden te worden? Dacht dat ze ook door een scanner konden ofzo? Wat ze ook bij mensen doen, waarvan ze vermoeden dat er iets mis is.
pi_63205297
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef kwakveense het volgende:
isegrim zei het n-woord... is er niet een forum wet dat je dan bij voorbaat de discussie verliest?
[..]

er wordt maar vanuit gegaan dat t zo is gegaan: wat aventura al zei, wie zijn wij om te oordelen of bedenken hoe die beslissing is genomen? als de DA het al adviseert zal er heus iets zijn geweest....
Sorry hoor maar dit was de post waar het mee begon:
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef Esse_est het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen, trouwens:
ik had een katje, Mieke, die vanaf de dag dat ik zwanger was (echt, ze wist het eerder dan ik bijna) me opeens niet meer aardig vond, op mijn spullen ging piesen, me ging krabben en bijten. Ik heb haar laten inslapen, wilde het risiso niet lopen dat ze mijn kind wat zou aandoen.
snap je dan nog niet waarom mensen fel hierop ingaan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63205328
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef kwakveense het volgende:
Je bedoelt de reductio ad Hitlerum:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum

In dit geval was er alleen geen sprake van een drogreden.
  donderdag 13 november 2008 @ 22:31:20 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63205395
Smileys .
Niet meer actief op Fok!
pi_63205417
Beetje veel smileys ja.
  Vis een optie? donderdag 13 november 2008 @ 22:32:33 #122
70532 loveli
N
pi_63205445
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef DarkElf het volgende:
en ik zie weinig kwaad in labtesten op ter dood veroordeelden bijvoorbeeld doen ze nog iets nuttigs..
(hehe ben niet eens voorstander van de doodstraf)
Best lastig als je een proef moet doen met twee grooepen van 16 ratten en die dmv het breken van de nek dood moet maken. Een gifinjectie kan niet, want voor het resultaat moet je de lever onderzoeken.

Ik ken iemand die proeven heeft gedaan op ratten. Sterker nog, ik heb een keer geholpen met het verschonen en voeren. Er zijn grofweg 2 soorten mensen te onderscheiden als die beesten dood moeten. De dierenvriend die zo voorzichtig mogelijk het nekje probeert te breken (en dat drie keer, arme rat) en de kille onderzoeker, die het snel, relatief pijnloos en in een keer doet.
Mijn relativeringsvermogen is toen flink gegroeid.
crap in = crap out
  donderdag 13 november 2008 @ 22:32:41 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63205457
quote:
En dan ben ik zeker degene die het vuurtje weer laat oplaaien als het bijna gedoofd is? .
Niet meer actief op Fok!
pi_63205481
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:
IJshockey-keeper? Ik heb geen flauw idee wat ik me daarbij moet voorstellen want ik weet niks van ijshockey.
Je weet je kooitje goed schoon te houden Goeie returns
pi_63205495
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Best lastig als je een proef moet doen met twee grooepen van 16 ratten en die dmv het breken van de nek dood moet maken. Een gifinjectie kan niet, want voor het resultaat moet je de lever onderzoeken.

Ik ken iemand die proeven heeft gedaan op ratten. Sterker nog, ik heb een keer geholpen met het verschonen en voeren. Er zijn grofweg 2 soorten mensen te onderscheiden als die beesten dood moeten. De dierenvriend die zo voorzichtig mogelijk het nekje probeert te breken (en dat drie keer, arme rat) en de kille onderzoeker, die het snel, relatief pijnloos en in een keer doet.
Die laatste is natuurlijk de echte dierenvriend.
pi_63205501
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Smileys .
je bent net Moblo zo

Leuk he utereg? als ik veel geld had zou ik zo die kant weer opgaan.. leuk pandje aan de gracht, of in Oog en Al, oeh of het Wilhelminapark
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 november 2008 @ 22:33:36 #127
163650 Greys
pi_63205508
quote:
Ik vond het voor mijn doen qua emotioneel doen anders nog heel erg meevallen
Kan nog véél emotioneler!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63205522
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je weet je kooitje goed schoon te houden Goeie returns
  donderdag 13 november 2008 @ 22:34:13 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63205540
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond het voor mijn doen qua emotioneel doen anders nog heel erg meevallen
Kan nog véél emotioneler!
Ik vind jou geen emo hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_63205561
Ik ga de laatste tijd steeds veel te laat naar bed. Gewoon geen zin om te gaan slapen steeds...
pi_63205589
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn relativeringsvermogen is toen flink gegroeid.
Ik woon in 1 huis met iemand die dierproeven gedaan heeft, geneesmiddelenonderzoek. Hij is ervoor gestraft ook, hij is nu vreselijk allergisch voor die beesten .
pi_63205610
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dan ben ik zeker degene die het vuurtje weer laat oplaaien als het bijna gedoofd is? .
Jij moet gewoon lekker blijven dromen over je fly sollicitatiegesprek! Kom je gezellig langs als het Den Haag wordt
  donderdag 13 november 2008 @ 22:35:42 #133
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63205611
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dit was de post waar het mee begon:
[..]

snap je dan nog niet waarom mensen fel hierop ingaan?
jawel.

ik snap niet dat dat vervolgens na een nadere uitleg nog stééds gebeurt

de meeste discussie is buiten e_e omgegaan...die heeft nog 1 of twee keer gespecificeerd en de rest is één grote opgeblazen emotionele discussie geworden met 100.000 zijpaden en al dan niet terechte irritaties etc...

jullie lijken mij wel
  donderdag 13 november 2008 @ 22:35:54 #134
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63205622
quote:
wie is mn yang? tell me, please!
pi_63205639
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik weet . Buitenland wel volgens mij, maar dat weet ik niet precies. Wilde eigenlijk meer de noodzaak van dierproeven aangeven .

Trouwens, correct me if i'm wrong, maar de hersens van dieren hoeven tegenwoordig toch niet altijd meer in plakjes gesneden te worden? Dacht dat ze ook door een scanner konden ofzo? Wat ze ook bij mensen doen, waarvan ze vermoeden dat er iets mis is.
Met apen wordt dat wel gedaan ja, maar met ratten en muizen niet voor zover ik weet. Ik vraag me af of de resolutie wel goed genoeg is voor zo'n klein beest. Er zijn bovendien allerlei tests die in een scanner niet kunnen, bijvoorbeeld kijken welke stofjes/eiwitten/RNA in welk deel van de hersenen voorkomen om te zien wat voor soort hersencellen ergens zitten. Daarnaast zijn er ook proeven waarbij je plakjes moet maken om elektroden direct in een enkele hersencel te kunnen steken
pi_63205646
whahaha

30rock staat op op de achtergrond.. hoor ik ineens iemand:

"ah leuk katten. Ja ik had er ook eentje maar ja toen kregen we hardhoutenvloeren dus toen hebben we hem laten inslapen"..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 13 november 2008 @ 22:37:09 #137
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63205672
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Die laatste is natuurlijk de echte dierenvriend.
mijn vriendinnetje werd in t diepe gegooid (had nog nooit een beestje in dr handen gehad tot dat doel) en trok meteen de eerste muis finaal in tweeën. ze wilde t iets te "snel en pijnloos" doen...
pi_63205727
Mijn mening over de hele katteninslaapactie is negatief en ik denk ook zeker wel een beetje bevooroordeeld wegens eerder gebeurde zaken.

Is misschien dan wel niet eerlijk, maar ik ben dat wel
  Vis een optie? donderdag 13 november 2008 @ 22:39:32 #139
70532 loveli
N
pi_63205764
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef kwakveense het volgende:

[..]

mijn vriendinnetje werd in t diepe gegooid (had nog nooit een beestje in dr handen gehad tot dat doel) en trok meteen de eerste muis finaal in tweeën. ze wilde t iets te "snel en pijnloos" doen...
Sta je ook stom te kijken...
crap in = crap out
pi_63205768
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef kwakveense het volgende:

[..]

wie is mn yang? tell me, please!
Jij bent het zelf, Kwak! Yang zit ook in jou! En Ying! Omhels het!
pi_63205786
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Oeps. Nou ja, beestje heeft er wrs. weinig van gemerkt.

Ik heb regelmatig muizen uit hun lijden verlost die mijn vroegere kat halfdood mee naar huis bracht.
pi_63205801
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik van Utrecht trouwens. Vanavond ook geweest dus (ben SHE niet tegengekomen en dat is maar goed ook ) en ik voel me daar helemaal in m'n element. Ik hoop ooit nog eens in Utrecht te kunnen wonen en werken. Ik vind Utrecht leuker dan A'dam. Daar struikel je zowat over d de souvenirwinkeltjes .

Utrecht is dan ook zeeeeeer lesbeauvriendelijk. Elke keer als ik er ben verbaas ik me er weer over. Plus wel een leuke stad met veel mogelijkheden, maar toch nog een beetje kneuterig.

Tja, waarom woon ik er eigenlijk niet? Oja, omdat de hoofdstad toch leuker is (en er zijn tenminste een handvol vrouw-only kroegen, dat heb je in Utrecht dan weer niet!)

Oja, ontopic dus: Yeey, onder de 67 kilo, reden om blij te zijn! Nog maar 2 kilo boven streefgewicht. Afvallen is echt makkelijk!
  donderdag 13 november 2008 @ 22:41:35 #143
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63205832
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:39 schreef Laureline het volgende:

[..]

Jij bent het zelf, Kwak! Yang zit ook in jou! En Ying! Omhels het!
ik sta er verbaasd van. ik wil jullie nog steeds allemaal kusjes geven. zou ik een manische fase hebben ofzo?
pi_63205856
quote:
Aventura en Cinnamongirl (de laatste tijdens de OUDdiscussie) weer overal liters olie op golven blijven
It runs in the family
Ik hou van chargeren. Een rechter heeft weleens tegen me gezegd dat mijn pleidooi wel érg gedurfd was. Maar hier op het forum hou ik me eigenlijk best wel gedeisd; ben lekker aan het tutten over celebs en meng me afentoe eens in een discussie. Vind het vaak mijn energie niet waard om me ook online nog eens overal druk over te maken. Zo ben ik met stoom in de oren weggegaan van het Viva-forum omdat daar koppige kutwijven zitten, die ook nog eens zijn behept met een IQ van 2 getallen...
  Vis een optie? donderdag 13 november 2008 @ 22:42:50 #146
70532 loveli
N
pi_63205896
O, en ik ben ontzettend hypocriet. Vroeger heb ik met alle plezier muizenvallen neergezet in m'n studentenwoning. Muizenplaag? Kom maar op met de lijmplanken. Maar een paar weken geleden had ik een nestje muizen in m'n handen, van die kleine wriemelende roze blinde beestjes. Mooi dat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen om ze zelf dood te maken.
crap in = crap out
  donderdag 13 november 2008 @ 22:43:14 #147
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63205911
Hoi.
Bernie en ik zijn tof.
pi_63205923
Viva-forum. Ja, daar kun je maar beter wegblijven. Vergeleken daarmee worden er op Fok alleen maar intellectueel hoogstaande gesprekken gevoerd.
pi_63205927
En Kwak, je moet je haar laten groeien. Dan lijk je op Cameron van House. Viking zal er wel weer van moeten als een kleuter met couscous, maar we hebben nu eenmaal een andere smaak wat vrouwen betreft. En ik zoek natuurlijk bij iedereen het passende soap-personage hier, dan heb ik wat meer houvast tot ik iedereen persoonlijk heb uitgecheckt
  donderdag 13 november 2008 @ 22:43:59 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63205941
quote:
Gadsie . Hij likt eraan en dan stop jij het in je mond?

(De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook niet altijd zin heb om m'n bakje Brinta af te wassen en dus gewoon weer nieuwe Brinta in m'n bakje doe, terwijl de katjes het bakje hebben uitgelikt )
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')