De laatste muis die ik in huis had, heb ik gevangen met een leefval en uitgezet in het bos.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef loveli het volgende:
O, en ik ben ontzettend hypocriet. Vroeger heb ik met alle plezier muizenvallen neergezet in m'n studentenwoning. Muizenplaag? Kom maar op met de lijmplanken. Maar een paar weken geleden had ik een nestje muizen in m'n handen, van die kleine wriemelende roze blinde beestjes. Mooi dat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen om ze zelf dood te maken.
Iedereen persoonlijk uitchecken?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Laureline het volgende:
En Kwak, je moet je haar laten groeien. Dan lijk je op Cameron van House. Viking zal er wel weer van moeten![]()
als een kleuter met couscous, maar we hebben nu eenmaal een andere smaak wat vrouwen betreft. En ik zoek natuurlijk bij iedereen het passende soap-personage hier, dan heb ik wat meer houvast tot ik iedereen persoonlijk heb uitgecheckt
Ik vind Cameron best te pruimen, hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Laureline het volgende:
En Kwak, je moet je haar laten groeien. Dan lijk je op Cameron van House. Viking zal er wel weer van moeten![]()
als een kleuter met couscous, maar we hebben nu eenmaal een andere smaak wat vrouwen betreft. En ik zoek natuurlijk bij iedereen het passende soap-personage hier, dan heb ik wat meer houvast tot ik iedereen persoonlijk heb uitgecheckt
True lovequote:
Dat klinkt best geil moet ik zeggenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iedereen persoonlijk uitchecken?![]()
Die badkamer-jodokus van morgen!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wie is mn yang? tell me, please!
Mijn oude kat bewaarde vroeger voor mij altijd het staartje en het hoofdjequote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oeps.Nou ja, beestje heeft er wrs. weinig van gemerkt.
Ik heb regelmatig muizen uit hun lijden verlost die mijn vroegere kat halfdood mee naar huis bracht.
Viking, dat is echt vieieies!!! Foei!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gadsie. Hij likt eraan en dan stop jij het in je mond?
(De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook niet altijd zin heb om m'n bakje Brinta af te wassen en dus gewoon weer nieuwe Brinta in m'n bakje doe, terwijl de katjes het bakje hebben uitgelikt)
Je bent nu prima, houden zo. Als je je weer gaat verontschuldigen voor alles wat je doet trappen we er niet meer in, nu weten we beter.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik sta er verbaasd van. ik wil jullie nog steeds allemaal kusjes geven. zou ik een manische fase hebben ofzo?
jodokus, hihi. waarom denk ik dan gelijk aan een lul met een feesthoedje? die heb ik verdeurie nog nooit in het echt gezien. met een feesthoedje dan. gelukkigquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gadsie. Hij likt eraan en dan stop jij het in je mond?
(De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook niet altijd zin heb om m'n bakje Brinta af te wassen en dus gewoon weer nieuwe Brinta in m'n bakje doe, terwijl de katjes het bakje hebben uitgelikt)
Wie is El?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Oh en niet vragen waarom ik dit zeg, maar het móet even.
Binnenpretje.
Hoi El! Leest het een beetje lekker weg?![]()
hihi, ik ben t aan t laten groeien, maar t duuuuuurt zo lang....quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Laureline het volgende:
Die laatste was net zo'n grote dierenvriend als degene die z'n kat wegdeed voor de vloer.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Isegrim het volgende:
Die laatste is natuurlijk de echte dierenvriend.
Precies Viking, jij weet hoe het moet.. we bellen die gozer gewoon af.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar we foto's van willen, anders is het niet gebeurd.
Dat is niet hypocriet, dat is voortschrijdend inzicht.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef loveli het volgende:
O, en ik ben ontzettend hypocriet. Vroeger heb ik met alle plezier muizenvallen neergezet in m'n studentenwoning. Muizenplaag? Kom maar op met de lijmplanken. Maar een paar weken geleden had ik een nestje muizen in m'n handen, van die kleine wriemelende roze blinde beestjes. Mooi dat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen om ze zelf dood te maken.
Urghquote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Laureline het volgende:
Ja Jezus, ik bedoel natuurlijk gewoon iedereen bekijken op een meet ofzo. Stelletje vieze wijven![]()
En Viking is Alice. Of Sophie van Carnivale.
Das toch Jahweh?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef Viking84 het volgende:
El is Hebreeuws voor God. Dus die zullen ze wel bedoelen.
Dat ookquote:Op donderdag 13 november 2008 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Mijn mening over de hele katteninslaapactie is negatief en ik denk ook zeker wel een beetje bevooroordeeld wegens eerder gebeurde zaken.
Is misschien dan wel niet eerlijk, maar ik ben dat wel
[emo modus] Nu maak je me aan het huilenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Laureline het volgende:
Ja Jezus, ik bedoel natuurlijk gewoon iedereen bekijken op een meet ofzo. Stelletje vieze wijven![]()
Hee, vik zei het!! Not me!!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Laureline het volgende:
Ja, dat is één van de namen van Godquote:Op donderdag 13 november 2008 22:50 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Das toch Jahweh?
Stond in Ontdekking van de hemel!
hihihihiiiiihihihihquote:
Oneens. De 'kille' doder handelt meer in het belang van het dier dan de 'voorzichtige' doder. Het resultaat is imo belangrijker dan de intentie, aangezien dieren helemaal niets hebben aan goede bedoelingen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Die laatste was net zo'n grote dierenvriend als degene die z'n kat wegdeed voor de vloer.
Ik pies in mijn broek hierquote:Op donderdag 13 november 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
En dan gaat dat kwakbeest ook ineens niet labiel en vreselijk assertief zitten doen..nou, dan zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk.[/b]
Hoi, jij manspersoonquote:
Een bluetooth rearview mirrorquote:Op donderdag 13 november 2008 22:50 schreef Esse_est het volgende:
Viking wat spannend, je test-tekstje. Wat voor ding was het dat je moest promoten?
Daar word er ook eentje wakkerquote:
huh? ja iddquote:Op donderdag 13 november 2008 22:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een bluetooth rearview mirror. Dus een elektronische achteruitkijkspiegel waarop je ook telefoontjes kunt ontvangen (incl ingebouwde speakers, microfoon). Je kunt ook naar de radio luisteren en er zaten oordoppen bij
. Wat een zinloos systeem
.
Nouja, het hoedje ontbreekt, maar hij lijkt wel op een lul zoquote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
jodokus, hihi. waarom denk ik dan gelijk aan een lul met een feesthoedje? die heb ik verdeurie nog nooit in het echt gezien. met een feesthoedje dan. gelukkig
Jij suggereerde het. De suggestie is vaak sterker dan de vertoning zelfquote:
Ze heeft al eens foto's gepost om om haarkleuradvies te vragenquote:En dan moet je naar de meet komen. Als die ooit weer komtTussendoor mag je best een foto pm'en hoor, kan ik vast aan je wennen en bedenken bij welke soap je hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |