Altijdquote:
Das ook voor het eerst dat ik daar iets van merkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:50 schreef Ladylike het volgende:
Das ook voor het eerst dat ik daar iets van merk
Kom je er nu pas achter dat dit een Koffietopic is?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een flut-TT.
Zo beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg de koffie er eerst niet in.
HIj is al aangepast. Bij openen kan een kortere TT worden ingevoerd dan bij wijzigen, dus de koffie paste niet bij openenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:00 schreef MPG het volgende:
Geod Tpoic
Puicke TS
Koffie & TheeT.
[ afbeelding ]
Keurig netjesquote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj is al aangepast. Bij openen kan een kortere TT worden ingevoerd dan bij wijzigen, dus de koffie paste niet bij openen.
De meeste topics op fok zijn nou eenmaal KUTtopics, dus ik vond het niet zo raar hoe het begonquote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat dit een Koffietopic is?
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo beter?
Dat klinkt als een foute zinquote:Op donderdag 13 november 2008 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
'&' past wel, 'en' nietquote:Op donderdag 13 november 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
er staat nu " & " in de TT, en dan mekkeren dat je niet genoeg karakters kwijt kan
1 |
Dan past 'of' ook nietquote:
Ach, rekt het niet...quote:
Whehe, meer dan 100 posts gisteren en niet in de lijst...quote:Top 100 van woensdag 12 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
12. 138 Californium
14. 137 Pheno
28. 104 Ladylike
31. 101 Dr_Flash
41. 089 boem-dikkie
42. 087 MPG
63. 069 DaMart
63. 069 Papierversnipperaar
76. 064 Muck
quote:
quote:
quote:
Ik sta erinquote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, meer dan 100 posts gisteren en niet in de lijst...
En daar mag je je achter-de-schermen-posts nog bij optellen.quote:
onverkapt-zie-mij-achter-de-schermen-bezig-zijn postquote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
onverkapt-zie-mij-achter-de-schermen-bezig-zijn post
zoveel kerstkaarten doe ik niet op de post hoorquote:
Nu wel.quote:
Handwerkquote:
quote:28. 104 Ladylike
31. 101 Dr_Flash
Jort 'vergeet' constant nog wat mensen aan de tool toe te voegen, waardoor er sowieso handwerk bij komt kijken...quote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HandwerkGeen almachtige JortK tool meer?
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook...quote:
In deze post spreek je jezelf tegenquote:
Ik vermoed dat je over een paar dagen over me heen gaatquote:
Whehe wil je niet bovenop?quote:
Helemaal niet! Ik zeg dat ik er ook in sta... OA quootte ik voor het lijstje...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
In deze post spreek je jezelf tegen.
En jij hebt moeite met 'handwerk'quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Jort 'vergeet' constant nog wat mensen aan de tool toe te voegen, waardoor er sowieso handwerk bij komt kijken...
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je over een paar dagen over me heen gaat
Gewoon even een FA lief aankijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
"meer dan 100 posts en niet erin. "quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik zeg dat ik er ook in sta... OA quootte ik voor het lijstje....
Op het werk kan hij hier niet heen hequote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij hebt moeite met 'handwerk'
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef MPG het volgende:
Op het werk kan hij hier niet heen he: http://forum.fok.nl/forum/128
Misschien had ik ook wel gewoon meer dan 100 posts en sta ik er niet met allemaal in, maar ik sta er wel in, waardoor die post gewoon klopt!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
"meer dan 100 posts en niet erin. "
"wel erin"
"ik ook"
Tegenspraak.
aaahh..eerherstelquote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
nah, ik doe het zelf welquote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon even een FA lief aankijken.
Leuk nummer.quote:
Jaquote:
Nou Muck, doe je ding en reset MPG's postcountquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
ALs je alert-PM kunt versturen kun je dat andere ook
verandering van spijs doet etenquote:
Klopt, zo maar eens op intranet kijken wat de pot schaftquote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verandering van spijs doet eten
oeh eten...![]()
bijna lunchtijd
Dat duurt nog wel 70 minuten hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh eten...![]()
bijna lunchtijd
driebubbeldikkequote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
ALs je alert-PM kunt versturen kun je dat andere ook
same herequote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, zo maar eens op intranet kijken wat de pot schaft.
Ligt er eigenlijk aan hoe laat ik gaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel 70 minuten hoor!
even een goede reden bedenkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou Muck, doe je ding en reset MPG's postcount.
Door de snelle stijging van zijn postcount raakt de harde schijf van de server, waar de data steeds naartoe wordt geschreven, een beetje oververhit, dus om de server te sparen moet er even ingegrepen wordenquote:
Ik wil ookquote:
Ga fietsen, dat ding moet daar maar tegen kunnen. Bovendien moet je dan eerst tong80 aanpakkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door de snelle stijging van zijn postcount raakt de harde schijf van de server, waar de data steeds naartoe wordt geschreven, een beetje oververhit, dus om de server te sparen moet er even ingegrepen worden.
quote:
Jaaah etenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef Ladylike het volgende:
oeh eten...![]()
bijna lunchtijd
ja, we zouden niet willen dat pheno natte voeten krijgt!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door de snelle stijging van zijn postcount raakt de harde schijf van de server, waar de data steeds naartoe wordt geschreven, een beetje oververhit, dus om de server te sparen moet er even ingegrepen worden.
Tong heeft al zijn eigen dataserver met extra koeling!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen, dat ding moet daar maar tegen kunnen. Bovendien moet je dan eerst tong80 aanpakken.
Hij is een pinquin. Die kunnen daar tegenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, we zouden niet willen dat pheno natte voeten krijgt!
Uiteraard! * OA schuift Muck een mok warme sjokiemel toequote:
Jij kijkt niet lief...quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard! * OA schuift Muck een mok warme sjokiemel toe![]()
[..]
Jij kijkt niet lief...
liefquote:Op donderdag 13 november 2008 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard! * OA schuift Muck een mok warme sjokiemel toe![]()
[..]
Jij kijkt niet lief...
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef Frutsel het volgende:
Waar drinken we vandaag op?
1.De Killers![]()
2.FC Lienden![]()
3.Ilse de Lange![]()
4.FC Volendam![]()
5.De Moslimscholen![]()
Ik wil wel op Ilse?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef Frutsel het volgende:
1.De Killers
2.FC Lienden
3.Ilse de Lange
4.FC Volendam
5.De Moslimscholen
mijn menu:quote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaah eten![]()
![]()
Bruine botterhammekes met achterham en Slakie Sambal
2 en 4, op Ilse deLange kan nog vaak genoeg gedronken wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef Frutsel het volgende:
1.De Killers
2.FC Lienden
3.Ilse de Lange
4.FC Volendam
5.De Moslimscholen
Foto's van MPGquote:Op donderdag 13 november 2008 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
Oh, en ik heb foto's van MPG waarop ie best lief is hoor
inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2008 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Sambal is de enige lekkere smaakEN de enige die altijd uitverkocht is, terwijl er van die andere viezigheid nog hele torens in het schap staan
Foto's van OAdinquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:33 schreef MPG het volgende:
Lekker, en niet duur, Ll .
Mag ik daar komen eten?
Moslimscholen gaan al weg, die gebruiken immers subsidiegeld voor reisjes naar mekkaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 en 4, op Ilse deLange kan nog vaak genoeg gedronken worden
De rest wegwezen
En dat doe je op vrijwillige basis?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Volgende maand komen wij Limland weer even onveilig maken.
Gezelligquote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Tofquote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik meld je wel even aan als bezoeker
Dat zou echt slecht zijn voor mijn portemonnee, en voor de lijnquote:
morgen?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef OA het volgende:
quote:Het menu van Vrijdag
14 november 2008
D A G S C H O T E L
Gestoofde sucadelapjes 198 Kcal ¤ 3.50
met appel-uiensaus 49 Kcal
Gebakken scampi's 223 Kcal ¤ 3.50
met kruidenboter 89 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Rode kool 49 Kcal ¤ 0.76
Gegratineerde aardappelen 425 Kcal ¤ 0.76
Aardappelpuree 168 Kcal ¤ 0.76
S O E P
Engelse ossenstaartsoep 60 Kcal ¤ 0,39
Chinese kippensoep 89 Kcal ¤ 0,39
VEGETARISCHE GERECHTEN
Vegetarische loempia 320 Kcal ¤ 0.98
Champignons in roomsaus 158 Kcal ¤ 1.74
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Vleesschoteltje met Griekse salade 165 Kcal ¤ 1.62
GEZOND BROODJE VAN DE WEEK
Diverse vers belegde broodjes 450 Kcal ¤ 2,06
S N A C K S
Maaltijdsalade met beenham, brood, kruidenboter en frambozendressing 376 Kcal ¤ 3.50
Hamburger speciaal 493 Kcal ¤ 1.30
Zou jij ook eens moeten doenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat doe je op vrijwillige basis?
Zeker wel.quote:
Uiteraard. Limland is een leuke provincie.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat doe je op vrijwillige basis?
Ik eet daar dus nu iedere dag.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou echt slecht zijn voor mijn portemonnee, en voor de lijnDan ging ik iedere dag daar eten namelijk
Hoewel de prijzen op zich meevallen
Dat weet jij helemaal niet!quote:
Nee, na de kerst pas...quote:
Hoeveel geld stort MPG op je rekening voor die uitspraak?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard. Limland is een leuke provincie.
Ik ga morgen lachen als ik in het restaurant naar die saus kijkquote:Champignons in roomsaus 158 Kcal ¤ 1.74
Dan is winterland weer wegquote:
Mn schoonvader zei gisteren nog: je bent stom als je daar niet eetquote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef Muck het volgende:
Damn, ik mocht willen dat de kantine bij ons zulke prijzen zou hanteren!
Ik mocht willen dat wij een kantine hadden... ik smeer iedere ochtend mijn eigen brood voor tussen de middagquote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef Muck het volgende:
Aangezien dat uit de Provinciekas van Limburg komt, kan ik daar geen verdere uitspraken over doen...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel geld stort MPG op je rekening voor die uitspraak?
Idem.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat wij een kantine hadden... ik smeer iedere ochtend mijn eigen brood voor tussen de middag.
moet je trots op zijn... genoeg mensen die hun brood laten smeren door een anderquote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat wij een kantine hadden... ik smeer iedere ochtend mijn eigen brood voor tussen de middag.
Ik doe dat automatisch voor mn huisgenoot(en)quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je trots op zijn... genoeg mensen die hun brood laten smeren door een ander
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
whehe...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe dat automatisch voor mn huisgenoot(en)
alleen hou ik zelf niet van voorgesmeerde boterhammen dus niemand hoeft het terug te doen
quote:
Wees blij dat je uberhaupt een kantine hebt johquote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef Muck het volgende:
Je schoonvader? of de vader van je 'huisgenoot' ?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonvader zei gisteren nog: je bent stom als je daar niet eet
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga morgen lachen als ik in het restaurant naar die saus kijk
Brood!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
nopequote:Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef Frutsel het volgende:
LadyLike, bij jou werken zeker voor het overgrote deel vrouwen?
De vriend van de moeder van mn huisgenootquote:Op donderdag 13 november 2008 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je schoonvader? of de vader van je 'huisgenoot' ?
wrs welquote:Op donderdag 13 november 2008 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je gaat het nog opeten ookWedden?
Ook niet nodig. Ik neem gewoon een half brood en een verpakking beleg meequote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
ik smeer iedere ochtend mijn eigen brood voor tussen de middag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
whehehe, dat doe ik ook wel eens... pot pindakaas onder armquote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet nodig. Ik neem gewoon een half brood en een verpakking beleg meeHet kokkerellen doe ik op kantoor wel
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut... ik open echt geen spoilers meer met koffie in mn mond
* LL gaat maar doekje halenIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Nimmer. Ik maak mijn bammetjes 's ochtends zelf.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je trots op zijn... genoeg mensen die hun brood laten smeren door een ander
frutsjequote:Op donderdag 13 november 2008 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe...Ik zou dat echt niet willen dat iemand dat voor me doet.. naja, niet dagelijks dan...
Ontbijtje maken is dan wel weer lekker
[..]![]()
![]()
Fruts deze keerquote:
Gelukkig ben je niet jaloersquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik?![]()
![]()
ik dacht zon vent in pak bij jou op het werk
Welnee, als overtuigd communist deel ik jou graag met iedereenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, als overtuigd communist deel ik jou graag met iedereen
Romige kippensoepquote:
Roomquote:
hey wiefkequote:
quote:
* LL doet geil met roomquote:Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kippensoep
* Frutsel geeft de room door aan LL
het zou ook eens niet zo zijnquote:
quote:
Pazzophoorquote:Op donderdag 13 november 2008 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL doet geil met room
Oh wacht.. dat mocht niet he
ben dus toch niet de enige die het verkeerd opvatquote:Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar heb ik dan niks van gemerkt
Nie kieteluh!quote:
Misschien was het wel opzettelijk zo gepostquote:Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben dus toch niet de enige die het verkeerd opvat
A dirty mind is a joy foreverquote:
Geil dingquote:Op donderdag 13 november 2008 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien was het wel opzettelijk zo gepost
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:29 schreef Ladylike het volgende:
dat bedoelt ie niet op DIE manier LL![]()
Haaayquote:Op donderdag 13 november 2008 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey wiefke![]()
als je nu pas wakker bent heb je idd lang geslapen
ik zit niet in je buurtquote:Op donderdag 13 november 2008 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg ouwe geildoos, hou je een beetje in wil je? Het sopt hier zo, en ik kan niet zwemmen
Whehehehequote:
Het is dat ik op de 2e verdieping werk, maar vanmiddag moet ik naar huis met de motorboot over die squirting tsunami van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is dat ik op de 2e verdieping werk, maar vanmiddag moet ik naar huis met de motorboot over die squirting tsunami van je
Ik zit op de 10e etage dus het staat tot de 10e vol met water, ben je nog niet verdronken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Toen ik last van mn gebit had moest ik dat ookquote:Op donderdag 13 november 2008 12:44 schreef dndiek het volgende:
Is het normaal dat ik eerst een pijnstiller neem voordat ik kan eten??
Nee. Je bent raarquote:Op donderdag 13 november 2008 12:44 schreef dndiek het volgende:
Is het normaal dat ik eerst een pijnstiller neem voordat ik kan eten??
quote:Twee dieven hadden een makkelijk slachtoffer gevonden: een pinnende bejaarde. Mis! Helaas voor het tweetal bleek de opa een oorlogsveteraan én amateur-bokser.
De 77-jarige Ernest Wotton werd bestolen van zijn vers gepinde 100 pond. Hij zette onmiddellijk de achtervolging in. Met een fikse sprint haalde hij het stomverbaasde tweetal in en ging hij zonder waarschuwing de boeven te lijf. Binnen mum van tijd had de oorlogsveteraan zijn geld terug en maakten de dieven zich vliegensvlug uit de voeten.
"Mijn bloed kookte", vertelt Wotton. "Ze dachten zeker dat ik een kwetsbaar oud mannetje was. Ik besef natuurlijk dat het ook anders had kunnen aflopen. Door de adrenaline was ik gewoon niet meer te houden." De man vertelde dat zijn conditie te danken was aan de partijtjes voetbal die hij speelde met zijn kleinkinderen
Ik heb een sint bannerquote:Op donderdag 13 november 2008 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ah, de singles banner is er weer, er wordt weer geflirt.
beter dan een sint bernard.quote:
De pijn trekt door naar mijn kaak en daarom kan ik bijna niet etenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toen ik last van mn gebit had moest ik dat ook
nog steeds zo last van je oorontsteking?
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Je bent raar
Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Deze banner heb ik...quote:*
Gaastra Sails
Zeilmakers sinds 1897. Vraag nu online een offerte aan!
www.gaastrasails.nl
*
Zeilmakerij De Vuurtoren
Nu tot 20% Najaarskorting op uw: Wintertent, Buiskap, Zeilen, Hoezen
www.ZeilmakerijDeVuurtoren.nl
*
5 kg in 1 week afvallen?
Ja, dat kan! Vermager 5 kg of meer tijdens de eerste week.
www.Trimgel.be/AfslankGel
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Je bent raar
GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik ookquote:
me threequote:
Ik word er een beetje eng van dat ze het meteen hebben over levenspartnerquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik word er een beetje eng van dat ze het meteen hebben over levenspartner
Zulke vrouwen zijn nooit single. Niet 1.quote:
Ik lees er 50 cent in, dan klik ik al nietquote:
Ja, room zequote:Op donderdag 13 november 2008 12:57 schreef Ladylike het volgende:
ik ga eens naar het restaurant... eens kijken of er nog iets is
Klaag Danny aan voor het zetten van zulke bannersquote:Op donderdag 13 november 2008 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke vrouwen zijn nooit single. Niet 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SFW
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je mist niksquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:De spoilertags werken hier niet, dus dat zag ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SFWOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ayo technology is officieel van 50 centquote:Op donderdag 13 november 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees er 50 cent in, dan klik ik al niet
Ow, dan was het HELEMAAL een loze postquote:Op donderdag 13 november 2008 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De spoilertags werken hier niet, dus dat zag ik al.
Niets is een groot woord, maar de eerste vier zijn bijzonderquote:Op donderdag 13 november 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
Welke van die 5 vond je nou niets frutsel?
dat zeg ik, nepperijquote:Op donderdag 13 november 2008 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in gras liggenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt super lekker weer hier![]()
Ik heb wel zin om in het gras te gaan liggen
ik heb mn twijfels bij de meest linksequote:Op donderdag 13 november 2008 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets is een groot woord, maar de eerste vier zijn bijzonder
Maar die heeft dan weer briljante tettenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn twijfels bij de meest linkseje kan dr hoofd niet zo heel goed zien
Ja als de zon schijnt tochquote:
ja maar das niet eerlijk want van de rest zie je die niet oftewel zij heeft dr tetten nodig om de kop te compenserenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die heeft dan weer briljante tetten
Dat is correctquote:Op donderdag 13 november 2008 13:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar das niet eerlijk want van de rest zie je die niet oftewel zij heeft dr tetten nodig om de kop te compenseren
quote:
Ze neuken op z'n minst de fotograaf.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar even zelfquote:Op donderdag 13 november 2008 13:33 schreef Ladylike het volgende:
moet ik nog op jou wachten of mag ik zelf mn gezicht schoonmaken?
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar even zelfGij Joran!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar even zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een taartschepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SFW.
Joranquote:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Vind je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wa's dit dan volgens jou?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ook niet als ze gaat schudde?!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WanouIk maak r niet eens doodt
Zie je!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je?LillikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wa's dit dan volgens jou?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wa?quote:
Mjah nouja nu weet ik in ieder geval dat het jouw schuld is dusquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je?mooi is andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wa's dit dan volgens jou?
Lid van de MamaSquad
Wat? Dat we LL al een tijdje niet meer gehoord hebben?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nouja nu weet ik in ieder geval dat het jouw schuld is dus
Ik denk dat dat hele stapelbed er gewoon aflazert zodra je de woonwijk uitrijdt.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat we LL al een tijdje niet meer gehoord hebben?
oh wacht, daar zal je dr hebben![]()
Als ze ineens spoorloos verdwijntquote:Op donderdag 13 november 2008 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat we LL al een tijdje niet meer gehoord hebben?
oh wacht, daar zal je dr hebben![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:53 schreef DaMart het volgende:
Wat een ouderwets KSC-tempo zit er vandaag in!
quote:
Dan is het goedquote:
Ik las vervellen. Ik vond het al zo apart.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:34 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben alweer terug
was even de ICT-ers aant vervelen
Als bij je werkzaamheden geen PC aan te pas komtquote:Op donderdag 13 november 2008 14:37 schreef Pheno het volgende:
Wanneer is fok niet te combineren met werk eigenlijk?
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als bij je werkzaamheden geen PC aan te pas komt
Vet asociaal onaangepast pauper tokkie vrijquote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef Fha het volgende:
Ik heb gewoon vet asociaal deze hele week vrij
Jaquote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet asociaal onaangepast pauper tokkie vrij
Je maakt me graag jaloers hequote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef Fha het volgende:
Hangt er vanaf met wat natuurlijkquote:
true!quote:
Ik deze en volgende maand niet!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef Fha het volgende:
Ja.quote:
Doe dat.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik even standby blijven dan?
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis. Het is klaar.
Sayonara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |