Whehe wil je niet bovenop?quote:
Helemaal niet! Ik zeg dat ik er ook in sta... OA quootte ik voor het lijstje...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
In deze post spreek je jezelf tegen.
En jij hebt moeite met 'handwerk'quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Jort 'vergeet' constant nog wat mensen aan de tool toe te voegen, waardoor er sowieso handwerk bij komt kijken...
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je over een paar dagen over me heen gaat
Gewoon even een FA lief aankijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je over een paar dagen over me heen gaat
"meer dan 100 posts en niet erin. "quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik zeg dat ik er ook in sta... OA quootte ik voor het lijstje....
Op het werk kan hij hier niet heen hequote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij hebt moeite met 'handwerk'
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef MPG het volgende:
Op het werk kan hij hier niet heen he: http://forum.fok.nl/forum/128
Misschien had ik ook wel gewoon meer dan 100 posts en sta ik er niet met allemaal in, maar ik sta er wel in, waardoor die post gewoon klopt!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
"meer dan 100 posts en niet erin. "
"wel erin"
"ik ook"
Tegenspraak.
aaahh..eerherstelquote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, meer dan 100 posts gisteren en niet in de lijst...
nah, ik doe het zelf welquote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon even een FA lief aankijken.
Leuk nummer.quote:
Jaquote:
Nou Muck, doe je ding en reset MPG's postcountquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
ALs je alert-PM kunt versturen kun je dat andere ook
verandering van spijs doet etenquote:
Klopt, zo maar eens op intranet kijken wat de pot schaftquote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verandering van spijs doet eten
oeh eten...![]()
bijna lunchtijd
Dat duurt nog wel 70 minuten hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verandering van spijs doet eten
oeh eten...![]()
bijna lunchtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |