Altijdquote:
Das ook voor het eerst dat ik daar iets van merkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:50 schreef Ladylike het volgende:
Das ook voor het eerst dat ik daar iets van merk
Kom je er nu pas achter dat dit een Koffietopic is?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een flut-TT.
Zo beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg de koffie er eerst niet in.
HIj is al aangepast. Bij openen kan een kortere TT worden ingevoerd dan bij wijzigen, dus de koffie paste niet bij openenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:00 schreef MPG het volgende:
Geod Tpoic
Puicke TS
Koffie & TheeT.
[ afbeelding ]
Keurig netjesquote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj is al aangepast. Bij openen kan een kortere TT worden ingevoerd dan bij wijzigen, dus de koffie paste niet bij openen.
De meeste topics op fok zijn nou eenmaal KUTtopics, dus ik vond het niet zo raar hoe het begonquote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat dit een Koffietopic is?
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo beter?
Dat klinkt als een foute zinquote:Op donderdag 13 november 2008 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
'&' past wel, 'en' nietquote:Op donderdag 13 november 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
er staat nu " & " in de TT, en dan mekkeren dat je niet genoeg karakters kwijt kan
1 |
Dan past 'of' ook nietquote:
Ach, rekt het niet...quote:
Whehe, meer dan 100 posts gisteren en niet in de lijst...quote:Top 100 van woensdag 12 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
12. 138 Californium
14. 137 Pheno
28. 104 Ladylike
31. 101 Dr_Flash
41. 089 boem-dikkie
42. 087 MPG
63. 069 DaMart
63. 069 Papierversnipperaar
76. 064 Muck
quote:
quote:
quote:
Ik sta erinquote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, meer dan 100 posts gisteren en niet in de lijst...
En daar mag je je achter-de-schermen-posts nog bij optellen.quote:
onverkapt-zie-mij-achter-de-schermen-bezig-zijn postquote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
onverkapt-zie-mij-achter-de-schermen-bezig-zijn post
zoveel kerstkaarten doe ik niet op de post hoorquote:
Nu wel.quote:
Handwerkquote:
quote:28. 104 Ladylike
31. 101 Dr_Flash
Jort 'vergeet' constant nog wat mensen aan de tool toe te voegen, waardoor er sowieso handwerk bij komt kijken...quote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HandwerkGeen almachtige JortK tool meer?
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook...quote:
In deze post spreek je jezelf tegenquote:
Ik vermoed dat je over een paar dagen over me heen gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |