inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2008 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Sambal is de enige lekkere smaakEN de enige die altijd uitverkocht is, terwijl er van die andere viezigheid nog hele torens in het schap staan
Foto's van OAdinquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:33 schreef MPG het volgende:
Lekker, en niet duur, Ll .
Mag ik daar komen eten?
Moslimscholen gaan al weg, die gebruiken immers subsidiegeld voor reisjes naar mekkaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 en 4, op Ilse deLange kan nog vaak genoeg gedronken worden
De rest wegwezen
En dat doe je op vrijwillige basis?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Volgende maand komen wij Limland weer even onveilig maken.
Gezelligquote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Tofquote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik meld je wel even aan als bezoeker
Dat zou echt slecht zijn voor mijn portemonnee, en voor de lijnquote:
morgen?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef OA het volgende:
quote:Het menu van Vrijdag
14 november 2008
D A G S C H O T E L
Gestoofde sucadelapjes 198 Kcal ¤ 3.50
met appel-uiensaus 49 Kcal
Gebakken scampi's 223 Kcal ¤ 3.50
met kruidenboter 89 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Rode kool 49 Kcal ¤ 0.76
Gegratineerde aardappelen 425 Kcal ¤ 0.76
Aardappelpuree 168 Kcal ¤ 0.76
S O E P
Engelse ossenstaartsoep 60 Kcal ¤ 0,39
Chinese kippensoep 89 Kcal ¤ 0,39
VEGETARISCHE GERECHTEN
Vegetarische loempia 320 Kcal ¤ 0.98
Champignons in roomsaus 158 Kcal ¤ 1.74
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Vleesschoteltje met Griekse salade 165 Kcal ¤ 1.62
GEZOND BROODJE VAN DE WEEK
Diverse vers belegde broodjes 450 Kcal ¤ 2,06
S N A C K S
Maaltijdsalade met beenham, brood, kruidenboter en frambozendressing 376 Kcal ¤ 3.50
Hamburger speciaal 493 Kcal ¤ 1.30
Zou jij ook eens moeten doenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat doe je op vrijwillige basis?
Zeker wel.quote:
Uiteraard. Limland is een leuke provincie.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat doe je op vrijwillige basis?
Ik eet daar dus nu iedere dag.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou echt slecht zijn voor mijn portemonnee, en voor de lijnDan ging ik iedere dag daar eten namelijk
Hoewel de prijzen op zich meevallen
Dat weet jij helemaal niet!quote:
Nee, na de kerst pas...quote:
Hoeveel geld stort MPG op je rekening voor die uitspraak?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard. Limland is een leuke provincie.
Ik ga morgen lachen als ik in het restaurant naar die saus kijkquote:Champignons in roomsaus 158 Kcal ¤ 1.74
Dan is winterland weer wegquote:
Mn schoonvader zei gisteren nog: je bent stom als je daar niet eetquote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef Muck het volgende:
Damn, ik mocht willen dat de kantine bij ons zulke prijzen zou hanteren!
Ik mocht willen dat wij een kantine hadden... ik smeer iedere ochtend mijn eigen brood voor tussen de middagquote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef Muck het volgende:
Aangezien dat uit de Provinciekas van Limburg komt, kan ik daar geen verdere uitspraken over doen...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel geld stort MPG op je rekening voor die uitspraak?
Idem.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat wij een kantine hadden... ik smeer iedere ochtend mijn eigen brood voor tussen de middag.
moet je trots op zijn... genoeg mensen die hun brood laten smeren door een anderquote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat wij een kantine hadden... ik smeer iedere ochtend mijn eigen brood voor tussen de middag.
Ik doe dat automatisch voor mn huisgenoot(en)quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je trots op zijn... genoeg mensen die hun brood laten smeren door een ander
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je over een paar dagen over me heen gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
whehe...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe dat automatisch voor mn huisgenoot(en)
alleen hou ik zelf niet van voorgesmeerde boterhammen dus niemand hoeft het terug te doen
quote:
Wees blij dat je uberhaupt een kantine hebt johquote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef Muck het volgende:
Je schoonvader? of de vader van je 'huisgenoot' ?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonvader zei gisteren nog: je bent stom als je daar niet eet
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga morgen lachen als ik in het restaurant naar die saus kijk
Brood!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
nopequote:Op donderdag 13 november 2008 11:47 schreef Frutsel het volgende:
LadyLike, bij jou werken zeker voor het overgrote deel vrouwen?
De vriend van de moeder van mn huisgenootquote:Op donderdag 13 november 2008 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je schoonvader? of de vader van je 'huisgenoot' ?
wrs welquote:Op donderdag 13 november 2008 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je gaat het nog opeten ookWedden?
Ook niet nodig. Ik neem gewoon een half brood en een verpakking beleg meequote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
ik smeer iedere ochtend mijn eigen brood voor tussen de middag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
whehehe, dat doe ik ook wel eens... pot pindakaas onder armquote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet nodig. Ik neem gewoon een half brood en een verpakking beleg meeHet kokkerellen doe ik op kantoor wel
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut... ik open echt geen spoilers meer met koffie in mn mond
* LL gaat maar doekje halenIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Nimmer. Ik maak mijn bammetjes 's ochtends zelf.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je trots op zijn... genoeg mensen die hun brood laten smeren door een ander
frutsjequote:Op donderdag 13 november 2008 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe...Ik zou dat echt niet willen dat iemand dat voor me doet.. naja, niet dagelijks dan...
Ontbijtje maken is dan wel weer lekker
[..]![]()
![]()
Fruts deze keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |