Gelukkig ben je niet jaloersquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik?![]()
![]()
ik dacht zon vent in pak bij jou op het werk
Welnee, als overtuigd communist deel ik jou graag met iedereenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, als overtuigd communist deel ik jou graag met iedereen
Romige kippensoepquote:
Roomquote:
hey wiefkequote:
quote:
* LL doet geil met roomquote:Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kippensoep
* Frutsel geeft de room door aan LL
het zou ook eens niet zo zijnquote:
quote:
Pazzophoorquote:Op donderdag 13 november 2008 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL doet geil met room
Oh wacht.. dat mocht niet he
ben dus toch niet de enige die het verkeerd opvatquote:Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar heb ik dan niks van gemerkt
Nie kieteluh!quote:
Misschien was het wel opzettelijk zo gepostquote:Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben dus toch niet de enige die het verkeerd opvat
A dirty mind is a joy foreverquote:
Geil dingquote:Op donderdag 13 november 2008 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien was het wel opzettelijk zo gepost
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:29 schreef Ladylike het volgende:
dat bedoelt ie niet op DIE manier LL![]()
Haaayquote:Op donderdag 13 november 2008 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey wiefke![]()
als je nu pas wakker bent heb je idd lang geslapen
ik zit niet in je buurtquote:Op donderdag 13 november 2008 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg ouwe geildoos, hou je een beetje in wil je? Het sopt hier zo, en ik kan niet zwemmen
Whehehehequote:
Het is dat ik op de 2e verdieping werk, maar vanmiddag moet ik naar huis met de motorboot over die squirting tsunami van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is dat ik op de 2e verdieping werk, maar vanmiddag moet ik naar huis met de motorboot over die squirting tsunami van je
Ik zit op de 10e etage dus het staat tot de 10e vol met water, ben je nog niet verdronken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Toen ik last van mn gebit had moest ik dat ookquote:Op donderdag 13 november 2008 12:44 schreef dndiek het volgende:
Is het normaal dat ik eerst een pijnstiller neem voordat ik kan eten??
Nee. Je bent raarquote:Op donderdag 13 november 2008 12:44 schreef dndiek het volgende:
Is het normaal dat ik eerst een pijnstiller neem voordat ik kan eten??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Twee dieven hadden een makkelijk slachtoffer gevonden: een pinnende bejaarde. Mis! Helaas voor het tweetal bleek de opa een oorlogsveteraan én amateur-bokser.
De 77-jarige Ernest Wotton werd bestolen van zijn vers gepinde 100 pond. Hij zette onmiddellijk de achtervolging in. Met een fikse sprint haalde hij het stomverbaasde tweetal in en ging hij zonder waarschuwing de boeven te lijf. Binnen mum van tijd had de oorlogsveteraan zijn geld terug en maakten de dieven zich vliegensvlug uit de voeten.
"Mijn bloed kookte", vertelt Wotton. "Ze dachten zeker dat ik een kwetsbaar oud mannetje was. Ik besef natuurlijk dat het ook anders had kunnen aflopen. Door de adrenaline was ik gewoon niet meer te houden." De man vertelde dat zijn conditie te danken was aan de partijtjes voetbal die hij speelde met zijn kleinkinderen
Ik heb een sint bannerquote:Op donderdag 13 november 2008 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ah, de singles banner is er weer, er wordt weer geflirt.
beter dan een sint bernard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |