ja echt te triest voor woordenquote:
ja gaat hard met de topicsquote:
is dat klaagbaak slowchat?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:57 schreef timmmmm het volgende:
Omdat ik nooit eerder de moeite heb genomen hier te posten, alleen vandaag is het saai op Fok!
Zit ook al op KLB SC nu
Kan welquote:Op donderdag 13 november 2008 00:59 schreef timmmmm het volgende:
Hello Yuri
Ken ik jou niet van MEN?
Mens erger je niet, spelletjes deel van fokquote:Op donderdag 13 november 2008 01:02 schreef mike_hunt het volgende:
WTF is MEN?
Ik moe nog veel leren zo te hoeren
Moet toch eens vaker andere topics bekijken, ik zit alleen in onzin, klaagbaak, sexualiteit, muziek, film etc..quote:Op donderdag 13 november 2008 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mens erger je niet, spelletjes deel van fok
hoe bedoel je? oooooooo de TTquote:Op donderdag 13 november 2008 01:03 schreef wonderer het volgende:
Ah. Vandaar dat ons huis een zootje is
waar was jij? ik heb jou al een tijdje niet voorbij zien komen. Druk?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
tenzij je je huis LAAT schoonmaken
Ben al meer dan 2 jaar fokker maar behoor long niet tot de oude gardequote:Op donderdag 13 november 2008 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet toch eens vaker andere topics bekijken, ik zit alleen in onzin, klaagbaak, sexualiteit, muziek, film etc..
Jij bent ook 1 van de oude garde hier?
waanzinnig, da's de tol van de roem hequote:Op donderdag 13 november 2008 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar was jij? ik heb jou al een tijdje niet voorbij zien komen. Druk?
Ik heb twee keer een topic moeten openen hahaha no life dus..
woon je samen met je meissie? doet zij niet het werk?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:10 schreef timmmmm het volgende:
Mike, je komt er wel overheen, bekijk het maar zo: een topic starten is al 1 post
Mijn house is wel een teringmess
Nee, ik word nog steeds verguisd. Silent treatment enzo.. Ze denken nog steeds dat ik een kloon o.i.d. ben...quote:Op donderdag 13 november 2008 01:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waanzinnig, da's de tol van de roem he
Nee, ik was 17, weet je nog, een tikje jong om samen te gaan wonenquote:Op donderdag 13 november 2008 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
woon je samen met je meissie? doet zij niet het werk?![]()
kom je hier sporadisch kijken? ik ben nu een maand lid. (kweet het, een newbie) maar heb je nog niet eerder gezien.. Xit zelf ook bij andere topics maar daar komen deze skanks ook niet...quote:Op donderdag 13 november 2008 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben al meer dan 2 jaar fokker maar behoor long niet tot de oude garde
Ik ben er ook nog niet zo lang, mar ik zie Yuri toch wel geregeld voorbij komen, hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kom je hier sporadisch kijken? ik ben nu een maand lid. (kweet het, een newbie) maar heb je nog niet eerder gezien.. Xit zelf ook bij andere topics maar daar komen deze skanks ook niet...
ooo je woont nog thuis...dan hoef jij toch het huishouden niet te doen? Of is je kamer een teringzooi?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik was 17, weet je nog, een tikje jong om samen te gaan wonen
Maar als ze hier komt is doorgaans wel het eerste wat ze zegt, nou, hier kan je niet in leven hoor, daar ga ik maar eens wat aan doen! en dan gaat ze het huis schoonmaken
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ooo je woont nog thuis...dan hoef jij toch het huishouden niet te doen? Of is je kamer een teringzooi?
luie hondopruimen als je meissie langskomt...
deed ik ook, en schone lakens natuurlijk![]()
ja, in het begin heb ik veel vriendinnetjes gehad.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]jij en een meissie?
Nee, maar het hele huis is een klerezooi, ik woon bij mn pa, maar die werkt van 8 tot 7, weinig tijd voor huishouden dus
en zelf doe je ook geen reet in het huishouden?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]jij en een meissie?
Nee, maar het hele huis is een klerezooi, ik woon bij mn pa, maar die werkt van 8 tot 7, weinig tijd voor huishouden dus
Nou, ik neem niet zo snel iemand mee naar huis, ik ben wel van de commitement, heb in mn korte leventje 1 vriend gehad, en nu een vriendin, thats itquote:Op donderdag 13 november 2008 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, in het begin heb ik veel vriendinnetjes gehad.![]()
das nu over...vandaar dat ik ooit bij die stelling kwam van dat bisexueel een middenstop was voor homosexueel.
hahah
en? neem je ook jongens mee naar huis? of heb je nog niet zoveel geexperimenteerd daarmee?
Zit vooral in MEN en hier zit ik een tijdje wel dan weer even niet en dan weer welquote:Op donderdag 13 november 2008 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kom je hier sporadisch kijken? ik ben nu een maand lid. (kweet het, een newbie) maar heb je nog niet eerder gezien.. Xit zelf ook bij andere topics maar daar komen deze skanks ook niet...
die kutdingen werken niet...Heb er 1!quote:Op donderdag 13 november 2008 01:24 schreef DennisMoore het volgende:
Neem ook gewoon een stofzuig-robotje.
Die van mij doet 't primaquote:Op donderdag 13 november 2008 01:25 schreef mike_hunt het volgende:
die kutdingen werken niet...Heb er 1!
Zo vaak, dat je oude ava nog in de OP staat, of vergis ik me nu heel erg, en is dat blauwe gedrocht geen ex ava van jouquote:Op donderdag 13 november 2008 01:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit vooral in MEN en hier zit ik een tijdje wel dan weer even niet en dan weer wel
o wacht ff.. 1 vriendje maakt je nog geen bi....quote:Op donderdag 13 november 2008 01:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik neem niet zo snel iemand mee naar huis, ik ben wel van de commitement, heb in mn korte leventje 1 vriend gehad, en nu een vriendin, thats it
Dit is ok mijn eerste serieuze vriendin, verder heb ik hier en daar nog wel wat aangerotzooid, aan beide kanten, maar niet écht,quote:Op donderdag 13 november 2008 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wacht ff.. 1 vriendje maakt je nog geen bi....
hoeveel vriendinnetjes heb je gehad/
O.K. MEN gaat alleen over spelletjes? is dat niet boring? Xie je nooit in onzinquote:Op donderdag 13 november 2008 01:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit vooral in MEN en hier zit ik een tijdje wel dan weer even niet en dan weer wel
die van mij slaat stukken over..quote:Op donderdag 13 november 2008 01:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die van mij doet 't prima.
Nouja, dat was een reden om 'm te kopen... mezelf te dwingen eens alle puinzooi op te rapen van de vloerquote:Op donderdag 13 november 2008 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
die van mij slaat stukken over..
Of je heb niks op de vloer
ach je bent nog 17 dus je bent nog zoekende..quote:Op donderdag 13 november 2008 01:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is ok mijn eerste serieuze vriendin, verder heb ik hier en daar nog wel wat aangerotzooid, aan beide kanten, maar niet écht,
Voorlopig ben ik best gelukkig met mn vriendin, loopt je stelling daar niet al spaak?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach je bent nog 17 dus je bent nog zoekende..
owee als je mijn stelling bevestigd ... ik ga je écht slaan, bitch
maar met een stofzuiger gaat het toch veel beter? of ben je een luie hond?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, dat was een reden om 'm te kopen... mezelf te dwingen eens alle puinzooi op te rapen van de vloer.
Nee nog niet. ik spreek je wel over 3 jaar. owee als je aan het stokslobberen bentquote:Op donderdag 13 november 2008 01:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik best gelukkig met mn vriendin, loopt je stelling daar niet al spaak?
Ik ben twee luie honden, dan kan ik samen spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
maar met een stofzuiger gaat het toch veel beter? of ben je een luie hond?
long time no seequote:Op donderdag 13 november 2008 01:24 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben twee luie honden, dan kan ik samen spelen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben twee luie honden, dan kan ik samen spelen.
'k Ben de bedenkerquote:Op donderdag 13 november 2008 01:36 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
ik begrijp dus dat je hier oude garde bent?
Is goedquote:Op donderdag 13 november 2008 01:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee nog niet. ik spreek je wel over 3 jaar. owee als je aan het stokslobberen bent
Zit altijd in de quiz+ bijbehorende slowchat. ik lurk alleen in onzin, behalve dit topic danquote:Op donderdag 13 november 2008 01:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O.K. MEN gaat alleen over spelletjes? is dat niet boring? Xie je nooit in onzin
begon vroeg met meisjes.. ik was 13... maar wilde jongens....maar in die tijd ging het niet makkelijk...quote:Op donderdag 13 november 2008 01:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is goed
Voorlopig hou ik het wel aardig in balans, een jaar een vriend, een jaar een vriendin!
Hoe vroeg waren jullie erbij? Ik hoor van alle kanten dat 15 wel erg jong is om te weten dat je ook in mijn geval op jongens valt
bedenker van dit topic? wrom xag ik je niet eerder voorbij komen? of was je teveel bezig met dat robot kut ding hahahahahquote:
Wat is er te lurken op ONZ? dat is toch alleen leuk als je zelf meepost?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit altijd in de quiz+ bijbehorende slowchat. ik lurk alleen in onzin, behalve dit topic dan
Mijn Roomba is lievquote:Op donderdag 13 november 2008 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
bedenker van dit topic? wrom xag ik je niet eerder voorbij komen? of was je teveel bezig met dat robot kut ding hahahahah
wtf is nou weer quiz? moet echt toch meerdere topics aanboren hahahquote:Op donderdag 13 november 2008 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit altijd in de quiz+ bijbehorende slowchat. ik lurk alleen in onzin, behalve dit topic dan
moest keihard lachenquote:
hahah ik doe met je meequote:
je gooit je geld weg... je kan het beter zelf doen hahaquote:
geef je mij de schuld, bitch? haha ik ben het ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 01:46 schreef timmmmm het volgende:
Iemand is hier aan het postopkrikken, en ik ben het niet
De Roomba 530 kost 285 euro.quote:
Je zei krikken, whehequote:Op donderdag 13 november 2008 01:46 schreef timmmmm het volgende:
Iemand is hier aan het postopkrikken, en ik ben het niet
wat heb je op de vloer liggen? parket, laminaat, zeil? what?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De Roomba 530 kost 285 euro.
Ze zijn nu al de 3e generatie, dus de gadget-fase al wel voorbij, sinds 2002 wereldwijd meer dan 2,5 miljoen stuks verkocht.
wtf? gaan we regeltjes neuken? Xou je echt moeten slaan, cuntquote:Op donderdag 13 november 2008 01:48 schreef timmmmm het volgende:
Als je 3 posts achter elkaar zet, die ook in 1 post hadden gekund, vind ik dat postopkrikken
Maar het is een SC, dan mag het
Mja, van die ouwe las ik al dat ze niet zo goed waren, daar moest je bijna achteraan lopen om ze telkens te 'redden'.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:49 schreef mike_hunt het volgende:
wat heb je op de vloer liggen? parket, laminaat, zeil? what?
zuigt ie echt alles?
ik heb nog zo'n kutding uit de beginperiode
Dat valt dan wel weer mee, ik Fok! enkel om de verveling te verdrijvenquote:Op donderdag 13 november 2008 01:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf? gaan we regeltjes neuken? Xou je echt moeten slaan, cunt![]()
zelf doe je ook alles om hoger op te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
vind zelf een stofzuiger handiger...dan weet je dat je alles zuigt. (is dit wel Nederlands?)quote:Op donderdag 13 november 2008 01:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, van die ouwe las ik al dat ze niet zo goed waren, daar moest je bijna achteraan lopen om ze telkens te 'redden'.
'k Heb laminaat op de vloer, maar tapijt schijnen ze ook geen moeite mee te hebben. Het enige lastige is nog losse snoeren en (luidspreker)kabels... die proberen ze mee te nemen en kunnen ze in verstrikt raken. Dus die heb ik nu wat weggewerkt langs de plinten. Verder ehm, zuigt prima, onder m'n bed en bank is het nog nooit zo stofvrij geweest. En drempeltjes tussen kamers neemt ie ook zonder problemen.
Stofzuigen zuigt, vind ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
vind zelf een stofzuiger handiger...dan weet je dat je alles zuigt. (is dit wel Nederlands?)
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee, ik Fok! enkel om de verveling te verdrijven
Vermaak me dus eens mike, vertel eens een verhaaltje, doe eens een leuk dansje!![]()
dat laatste gaat niet. heb alleen een mobiel maar geen datakabel...dus kan niets doorsturen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor soort verhaaltje wil je horen? ranzige? moet ik je godverdomme nog vermaken?
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
ver onder het bed en onder kasten kom je met een gewone stofzuiger niet hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind zelf een stofzuiger handiger...dan weet je dat je alles zuigt. (is dit wel Nederlands?)
wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
alsof het daar om gaat, het gaat niet alleen om presteren
je post hier toch niet om een aantal posts te bereiken, maar toch gewoon omdat het leuk, gezellig, inhoudelijk is?quote:
tuurlijk wel, als je die voet schuin houdt...die robot komt daar niet eens...hahaquote:Op donderdag 13 november 2008 01:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ver onder het bed en onder kasten kom je met een gewone stofzuiger niet hoor
juist ja, maar timmmmmm doet dat wel , die skankquote:Op donderdag 13 november 2008 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je post hier toch niet om een aantal posts te bereiken, maar toch gewoon omdat het leuk, gezellig, inhoudelijk is?
Dennis! Ik heb je gemistquote:Op donderdag 13 november 2008 01:24 schreef DennisMoore het volgende:
brandenburg concert? explainquote:Op donderdag 13 november 2008 01:53 schreef DennisMoore het volgende:
*Brandenburg concertje aanslinger*
JA, inderdaad, en vertel maar een verhaaltje wat je maar wilquote:Op donderdag 13 november 2008 01:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat laatste gaat niet. heb alleen een mobiel maar geen datakabel...dus kan niets doorsturen..
wat voor soort verhaaltje wil je horen? ranzige? moet ik je godverdomme nog vermaken?
ik vind het wel erg duur en volgens mij kan hij ook maar weinig vuil opnemen, wat hoeveelheid betrefdquote:Op donderdag 13 november 2008 02:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als je die voet schuin houdt...die robot komt daar niet eens...haha
wil je ook zo'n robot ding?
Mij gaat het echt totaal niet om de postcounts, maar om het vermaak, Fok! is saai na middernachtquote:Op donderdag 13 november 2008 02:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
juist ja, maar timmmmmm doet dat wel , die skank
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JA, inderdaad, en vertel maar een verhaaltje wat je maar wil
Ga een boek lezen. Ik weet nog wel een leukequote:Op donderdag 13 november 2008 02:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij gaat het echt totaal niet om de postcounts, maar om het vermaak, Fok! is saai na middernacht
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij gaat het echt totaal niet om de postcounts, maar om het vermaak, Fok! is saai na middernacht
Ja, verzin eens een verhaaltje vroeg ik, gebruik je eigen fantasie, kom op, je kan hetquote:Op donderdag 13 november 2008 02:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. je kan het krijgen ook
nu ben je 17 maar als je later groot bent wil je het volgende
www.smegma.ca
was jij niet aan het eten?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:04 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net mijn hele keyboard uit elkaar gehaald en schoongemaakt en ik geloof dat alles het nu weer doet.....
Ik nietquote:
Allang klaar. En nee, keyboard van de pc.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was jij niet aan het eten?
keyboard? speel je ook muziek?
oooooo een keypad....what a dumb bitch ben ik.... ja ik wist niet dat dat hier zo heette...quote:
http://forum.fok.nl/user/history/16071quote:Op donderdag 13 november 2008 02:11 schreef mike_hunt het volgende:
Xie je trouwens ook niet in andere topics...of zit je ook in die lame shit topics als MEN?
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/16071
Mja, jij zit dan meer in KLB, ONZ en SEX.
Kind, je moet het vorige topic nog lezen waarschijnlijk....we gaan er erg snel doorheen.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:14 schreef hierissieweer het volgende:
Wie is tim?
En ik ben binnen op mijn werk, de informele-leider vind me goed
Ik had nog nooit van je gehoord, maar ik zal het voortzeggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:15 schreef timmmmm het volgende:
Timmmmm is ieders favoriete user, behalve die van mikey
hahaha iedereen vraagt zich af wie jij bent.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:15 schreef timmmmm het volgende:
Timmmmm is ieders favoriete user, behalve die van mikey
Ik ben jou anders al wel een paar keer tegen gekomenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van je gehoord, maar ik zal het voortzeggen.
wat zijn dat voor schoenen? lijkt wel iets uit robin hood..quote:
Nee, hier nog nooit eerder geweest,quote:Op donderdag 13 november 2008 02:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha iedereen vraagt zich af wie jij bent.
Ben jij nooit hier eerder geweest? aangezien je een halve handtas bent....
ja xag HIW ook weleens bij andere topics..dat ik dacht van die is verdwaald...quote:Op donderdag 13 november 2008 02:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben jou anders al wel een paar keer tegen gekomen
Bij deze: Timmmmm is Top!quote:Op donderdag 13 november 2008 02:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van je gehoord, maar ik zal het voortzeggen.
Lieverd, je hebt geen hoofd meer....quote:
hij vindt je goed voor wat? Heb je een nieuwe positie?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:14 schreef hierissieweer het volgende:
Wie is tim?
En ik ben binnen op mijn werk, de informele-leider vind me goed
Geen zin in, maar vertel mij de ins en outs maar....quote:Op donderdag 13 november 2008 02:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kind, je moet het vorige topic nog lezen waarschijnlijk....we gaan er erg snel doorheen.
Savonds ja.quote:werk je s nachts?
Heel goed! ben trots op je! (is het je zelf gelukt?)quote:heb de laatste twee topics geopend......ben ik niet goed? hahahahah
Waar waar waar!?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben jou anders al wel een paar keer tegen gekomen
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij deze: Timmmmm is Top!
Nooit eerder gekeken hier? wat ben je nou voor halve handtas?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, hier nog nooit eerder geweest,
Nee ik kwam hier origineel alleen voor K&W, wist niet eens van het verdere bestaan van fok af, ben naar een jaar mij gaan registreren en heb toen pas fok ondekt. Loop in H nu een jaartje rond onderhandquote:Op donderdag 13 november 2008 02:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja xag HIW ook weleens bij andere topics..dat ik dacht van die is verdwaald...
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Geen zin in, maar vertel mij de ins en outs maar....
[..]
Savonds ja.
[..]
Heel goed! ben trots op je! (is het je zelf gelukt?)
Nee joh, nog geen half jaar, ik ben nauwelijks langer dan jij op Fok! johquote:Op donderdag 13 november 2008 02:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nooit eerder gekeken hier? wat ben je nou voor halve handtas?
hoelang zit je nou op FOk? een paar jaar?
goed in mijn werk :p (en beter als mijn andere nieuwe collega, die overigens een hogere functie heeft. Maar ik mag hem niet, vind hem afschuwelijk, kan hem niet hanteren)quote:Op donderdag 13 november 2008 02:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij vindt je goed voor wat? Heb je een nieuwe positie?
en dan nu al een Timm is top topic... cunt, dat doe je goedquote:Op donderdag 13 november 2008 02:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, nog geen half jaar, ik ben nauwelijks langer dan jij op Fok! joh
Ik ben trots op je, nu nog er achter komen dat Gellar een vriendje heeft en dan is het helemaal top!quote:Op donderdag 13 november 2008 02:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, wist ik veel dat je een URL moest kopieren etc... maar uiteindleijk gelukt
Moet je beweren dat je top bent, dan krijg je het ook. Ik heb the secret gelezen(wat een schijttboek)quote:Op donderdag 13 november 2008 02:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan nu al een Timm is top topic... cunt, dat doe je goed![]()
hahah dat wist ik al, bitch...ze gaan zelfs trouwenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, nu nog er achter komen dat Gellar een vriendje heeft en dan is het helemaal top!
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah dat wist ik al, bitch...ze gaan zelfs trouwen
Verschil moet er wezenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan nu al een Timm is top topic... cunt, dat doe je goed![]()
Kep het boek gelezen, maar het er een nare bijsmaak aan over gehouden.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet je beweren dat je top bent, dan krijg je het ook. Ik heb the secret gelezen(wat een schijttboek)
quote:
Ik ben wel redelijk van het zweverige (SPH'er hè) Maar ik vind het echt een schijtboek, wat een over de top gezweef! echt gatver! kan er niets meequote:Op donderdag 13 november 2008 02:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kep het boek gelezen, maar het er een nare bijsmaak aan over gehouden.
Vind het allemaal gezever...
hoe bedoel je?quote:
Ik spoel, had ik al verteldquote:Op donderdag 13 november 2008 02:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
wrom dat niemand dat? het uitspoelen?
Heeft zijn topic geslotenquote:
ik heb het over je reet. niet over je mond..quote:Op donderdag 13 november 2008 02:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik spoel, had ik al verteld
Mond en kont, ik neuk zonder condoom en dan is het zeker wel zo fris (had ik ook al verteld)quote:Op donderdag 13 november 2008 02:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb het over je reet. niet over je mond..
hahah
iedereen vind het vreemd dat ik erover begin.. hahah
ooo net zoals de vorige keer over met wie je sex zou hebben...dan zag je chris crocker en die bitch met anorexia...(die amy huiswijn wannabee) hij wist niet hoe snel hij die topic moest sluiten. hahahquote:Op donderdag 13 november 2008 02:32 schreef timmmmm het volgende:
Hij heeft mn naamtopic gesloten, en vind me een lul
Amy huiswijnquote:Op donderdag 13 november 2008 02:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ooo net zoals de vorige keer over met wie je sex zou hebben...dan zag je chris crocker en die bitch met anorexia...(die amy huiswijn wannabee) hij wist niet hoe snel hij die topic moest sluiten. hahah
Och, in principe is cerror wel een goeie mod, hij mist alleen af en toe wat tactquote:Op donderdag 13 november 2008 02:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ooo net zoals de vorige keer over met wie je sex zou hebben...dan zag je chris crocker en die bitch met anorexia...(die amy huiswijn wannabee) hij wist niet hoe snel hij die topic moest sluiten. hahah
zonder condoom?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mond en kont, ik neuk zonder condoom en dan is het zeker wel zo fris (had ik ook al verteld)
Doe ik alleen in een relatie en met een soatestje, maar ik heb een rubberallergiequote:Op donderdag 13 november 2008 02:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zonder condoom?![]()
dat schijnt de tendens te zijn van de jeugd...
pas je wel op, bitch?
latexallergie? is dat dat je dan bultjes krijgt? of dat je opgezet lijkt?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe ik alleen in een relatie en met een soatestje, maar ik heb een rubberallergie
Rood en jeukerig...quote:Op donderdag 13 november 2008 02:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
latexallergie? is dat dat je dan bultjes krijgt? of dat je opgezet lijkt?
wat moet je nu doen op je werk? alles een beetje in de gaten houden?quote:
Ik ben nu thuis, verschilt overigens niet erg veel met werk...quote:Op donderdag 13 november 2008 02:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat moet je nu doen op je werk? alles een beetje in de gaten houden?
doen ze dat bij jou?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:42 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens: het is best vervelend als je collega's te outen tegenover je clienten
ja we gaan er snel doorheenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:43 schreef MrBrightside het volgende:
Wat gaat het weer snel.
@Nuno: voor 12 euro uit eten en borrelen kan als je uit eten gaat bij een el cheapo doch best wel goede pizzeria met kutwijn gaat eten en bij de borrel iedereen voor je laat betalen terwijl je dat eigenlijk kut vindt maar als de andere mensen graag willen dat je komt..
Jap, die van mij begrijpen dat wel. Zijn LVG'ers (iq van 55/70 tot 85) 100 is gemiddeld en het broertje van je vriend zit denk rond de 40-55quote:Op donderdag 13 november 2008 02:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doen ze dat bij jou?
maar je clienten zijn toch mentally challenged? begrijpen ze dat wel?
kloptquote:Op donderdag 13 november 2008 02:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, die van mij begrijpen dat wel. Zijn LVG'ers (iq van 55/70 tot 85) 100 is gemiddeld en het broertje van je vriend zit denk rond de 40-55
Jap, ik heb het geheugen van stroekel. hoe zou het eigenlijk nu met hem vergaan?quote:
Slaap lekker! ik ga er ook zo vandoorquote:Op donderdag 13 november 2008 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
bitches! kga slapen spreek jullie morgen
timmmmm u win....je zal wel hoger staan...
Een tip trouwens, mikey, het goeiemorgen topic wordt veel gepost, en is het heel gezellig, en het is ook nog eens goed voor je postcountquote:Op donderdag 13 november 2008 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
bitches! kga slapen spreek jullie morgen
timmmmm u win....je zal wel hoger staan...
volgens mij is die vraag al wel eens (vaker) gesteldquote:Op donderdag 13 november 2008 03:10 schreef Cybart het volgende:
ow.... en @ wonderer:
No offense, maar ik denk dat meer mensen het zouden willen vragen (maar niet durven):
zou jij niet liever een jongen zijn? (ivm je intresse in het hele homo gebeuren)
Ik ben een jongen. Als je bedoelt, had ik niet liever het lichaam van een jongen willen hebben? Dan jaquote:Op donderdag 13 november 2008 03:10 schreef Cybart het volgende:
ow.... en @ wonderer:
No offense, maar ik denk dat meer mensen het zouden willen vragen (maar niet durven):
zou jij niet liever een jongen zijn? (ivm je intresse in het hele homo gebeuren)
Ohh HELL no! He's mine!quote:
Dit had topic 2227 moeten zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 02:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kind, je moet het vorige topic nog lezen waarschijnlijk....we gaan er erg snel doorheen.
werk je s nachts?
heb de laatste twee topics geopend......ben ik niet goed? hahahahah
Och, wat maakt 1 deeltje nou uitquote:Op donderdag 13 november 2008 09:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit had topic 2227 moeten zijn
Ben werken.
Jij leest echt elke keer alles bij? Chapeau!!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAT?.
. Goeiemorgen
.
Dat doe je zelf ook and you know it.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:00 schreef Pjederdy het volgende:
Jij leest echt elke keer alles bij? Chapeau!!
En vanaf januari wordt dat natuurlijk alleen maar meer. Aangezien jij straks ook de kiekjes gaat makenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef Gellarboy het volgende:
Ik wilde trouwens de Expreszo die ik aan je ouders gegeven had weer even opnieuw kopen, maar toen ik vanochtend bij de Ako op metrostation Waterlooplein aankwam toen bleek dat er al een nieuwe editie was. Er staat een fotosessie in ter ere van het 20-jarig bestaan met CDP echt 3 keer VOL in beeld.. Heel grappig.
Hahaha!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:06 schreef Pjederdy het volgende:
En vanaf januari wordt dat natuurlijk alleen maar meer. Aangezien jij straks ook de kiekjes gaat maken.
XXX-Batman?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk de foto van K. portfolio-klaar gemaakt. Wat vind je?
[ afbeelding ]
Fatman?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:19 schreef Xiance het volgende:
fatsig?
Ach je kan maar ergens een fetish voor hebben hequote:Op donderdag 13 november 2008 10:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hij heeft een maskerfetish..
.
quote:
Kan het in Lisboa ook wel bij Donna A. om de hoek van mijn huis. Ja dat is zo'n daghap place waar toeristen met een boog omheenlopen vanwege de mensen binnen en de tl verlichting. Maar het eten is cheap en goed en de wijn ook. Maar hier in London zou ik het niet kunnenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:43 schreef MrBrightside het volgende:
Wat gaat het weer snel.
@Nuno: voor 12 euro uit eten en borrelen kan als je uit eten gaat bij een el cheapo doch best wel goede pizzeria met kutwijn gaat eten en bij de borrel iedereen voor je laat betalen terwijl je dat eigenlijk kut vindt maar als de andere mensen graag willen dat je komt..
Smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 13 november 2008 10:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]Wát??
Ik vind dat hij een retegeil lijf heeft. Niet te dun, niet te gespierd. Je ziet dat hij er wel wat aan doet, maar dat hij ook nog wel iets beters te doen heeft dan sporten. En da's heel okay..
hij ziet er leuk uit, zondermeer.. maar er klopt iets niet aan zn lichaamquote:Op donderdag 13 november 2008 10:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]Wát??
Ik vind dat hij een retegeil lijf heeft. Niet te dun, niet te gespierd. Je ziet dat hij er wel wat aan doet, maar dat hij ook nog wel iets beters te doen heeft dan sporten. En da's heel okay..
Ik denk het wel! Dat is de enige reden dat ze die foto van je wilden hebben. Grote kans dat ze je nog vragen of je een wat gematigdere foto hebt hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha!.
Er is trouwens voorin een pagina met mugshots van de medewerkers. Ik hoop niet dat ze daar de foto voor gaan gebruiken die ze me vroegen in te sturen..
SU-PER!!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk de foto van K. portfolio-klaar gemaakt. Wat vind je?
[ afbeelding ]
Misschien staat je beeldscherm te donker?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij ziet er leuk uit, zondermeer.. maar er klopt iets niet aan zn lichaam
hij is niet dik, niet dun.. maar zijn zijkant klopt niet.. mischien ligt het aan de belichting, kan ook.
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:35 schreef Xiance het volgende:
mischien ligt het aan de belichting, kan ook.
Die zal ik ze dan met liefde toesturen.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:36 schreef Pjederdy het volgende:
Ik denk het wel! Dat is de enige reden dat ze die foto van je wilden hebben. Grote kans dat ze je nog vragen of je een wat gematigdere foto hebt hoor.
Nope, ik heb wat kleine contrast aanpassingen gedaan maar verder heb ik niks gephotoshopped. Die ringflitser geeft gewoon hele rare, metallic-achtige kleuren. Yay!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:37 schreef Pjederdy het volgende:
Heb je die muren met dat vuil extra aangezet? Ook die kalk op zijn knokkels vind ik erg goed
Ik ben vooral bijzonder gechoqueerd dat DennisMoore zomaar ineens terug kwam en mike heeft wijs gemaakt dat hij dit topic bedacht heeft.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:43 schreef MisterO het volgende:
wat n onzinhoeren ook hier. voor niks alles teruggelezen![]()
hmm, neequote:Op donderdag 13 november 2008 10:38 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Misschien staat je beeldscherm te donker?
Ow ja dat viel me wel op. Mika kon toevallig weer geen foto van zichzelf uploadenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel: mike weet van voren toch niet dat hij van achter leeft, dus hij zal het inmiddels wel weer vergeten zijn..
High Dynamic Range, wordt voornamelijk gebruikt voor landschappen en zo. Google het maar. Ik vind het lelijk.quote:
Oud, dik, vieze kleding.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef Gellarboy het volgende:
Kun je benoemen wat je er niet mooi aan vindt?
Oh, dat ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef MrBrightside het volgende:
High Dynamic Range, wordt voornamelijk gebruikt voor landschappen en zo. Google het maar. Ik vind het lelijk.![]()
Hij probeert geil over te komen, maar het wil niet lukkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:04 schreef MrBrightside het volgende:
En hij straalt niets uit. Ja, sufheid. Vind ik dan.
quote:
hihi hij lijkt geen 24quote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
.
Ik ben blij dat ik zo niet dacht toen ik jullie leeftijd had, want wat was ik nu dan gefrustreerd geweest. Maar er komt een dag en dan zijn jullie ook 24, net als hij..
. Succes daarmee dan.
Is het je nog nooit opgevallen dat men hier maar zelden filmpjes aanklikt die gepost worden?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef MrBrightside het volgende:
Volgens mij kijken jullie stiekem helemaal niet naar dat leuke liedje van de Cold War kids heh.
Stond gisteren idd op NU.nlquote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef Cybart het volgende:
vanaf 59 seconden in de videoclip!!!!!!!
verder is het liedje natuurlijk van een kwaliteitje RUK
Je hebt ook niks gemist. Behalve mijn briljante filmpje natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef MrBrightside het volgende:
En ik heb het ook niet gezien nee, niet terug gelezen.
Is hij 24?! Jezus, ik zie er nog jonger uit dan hemquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
.
Ik ben blij dat ik zo niet dacht toen ik jullie leeftijd had, want wat was ik nu dan gefrustreerd geweest. Maar er komt een dag en dan zijn jullie ook 24, net als hij..
. Succes daarmee dan.
Ik zit op mn werk, en dan ga ik niet zitten streamen, wordt niet op prijs gesteld door mijn collega's (plus dat ik het officieel verboden heb om de internetlijn te belasten met streaming audi/video, en dan kun je het niet maken om het zelf wel te doen!).quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef MrBrightside het volgende:
Volgens mij kijken jullie stiekem helemaal niet naar dat leuke liedje van de Cold War kids heh.
Ik heb hem stiekem beluisterd, maar sorry het is niet echt mn ding.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef MrBrightside het volgende:
Dan hij, dank u.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is hij 24?! Jezus, ik zie er nog jonger uit dan hem
Die had ik een tijdje geleden al gevonden toen ik research naar jou deedquote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef Gellarboy het volgende:
Oh... mijn... God.... Kijk nu eens wat ik vind: http://www.tmf.nl/profiel/Gellarboy/
Nice hair..
Dat dat nog bestaat...
Aangezien we qua muzieksmaak best wel overlappingen hebben zal ik 't wel leuk vinden, maar ik zit met hetzelfde probleem als Pjederdyquote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef MrBrightside het volgende:
O.
Ja je wordt hier eerst helemaal doorgelicht als nieuweling.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef Gellarboy het volgende:
Research naar mij???
P, stop de persen. Je naam wordt goed geschreven voor het eerst sinds je comeback.quote:
jep.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef Gellarboy het volgende:
Research naar mij???
Aaaaaaargh.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja je wordt hier eerst helemaal doorgelicht als nieuweling.
Toen DennisMoore het topic bedacht had is dat als regel ingevoerd
O, jij komt toch volgende week ook? Heb jij plannen voor Samstag? Dit ivm de agenda's...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:02 schreef MisterO het volgende:
Oud, dik, vieze kleding.
Bij lekkere mannen denk ik aan wat anders iig![]()
Ik die moeite voor mensen die me interassant lijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
P, stop de persen. Je naam wordt goed geschreven voor het eerst sinds je comeback.
Ik had sam al gesmst, vrijdag komt me beter uit dan zaterdag... maar zaterdag zou eventueel ook kunnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
O, jij komt toch volgende week ook? Heb jij plannen voor Samstag? Dit ivm de agenda's...
Yepz. Ik werd zelfs geconfronteerd met een project dat ik tijdens m'n bachelor gedaan heb en weer helemaal vergeten was.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja, vrijdag is het etentje. Het ging er meer om of je zaterdag wilde uitgaan of iets dergelijks...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef MisterO het volgende:
Ik had sam al gesmst, vrijdag komt me beter uit dan zaterdag... maar zaterdag zou eventueel ook kunnen.
gezellig, jij komt dus ook
Over mij is dan weer weinig dirt gevondenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Yepz. Ik werd zelfs geconfronteerd met een project dat ik tijdens m'n bachelor gedaan heb en weer helemaal vergeten was.
Oh zo!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, vrijdag is het etentje. Het ging er meer om of je zaterdag wilde uitgaan of iets dergelijks...
Ik post het ook omdat ik weet dat toch niemand het mooi vindt, maar ik hoop altijd nog aangenaam verrast te worden of zo.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb hem stiekem beluisterd, maar sorry het is niet echt mn ding.
Over mij dan helemaal geen dirt te vindenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over mij is dan weer weinig dirt gevonden
Maar KLF, wat een prachtig taalgebruik!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:33 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Ik vind dat mensen die zich volledig in anonimiteit hullen op een forum niet het recht hebben om materiaal van anderen te bekritiseren. Net zoals al die mensen zonder eigen materiaal op XTube, die dan gaan roepen dat de filmpjes van anderen te kort/zonder geluid/onscherp/whatever zijn. Beter post je zelf eerst eens iets..
Ik las Caironquote:Op donderdag 13 november 2008 11:38 schreef MrBrightside het volgende:
Aaah, bijna weer Photoshop. Dan kan ik eindelijk wat foto's van Cairo online zetten.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja ikzei toch ik heb spelchek hehehequote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Maar KLF, wat een prachtig taalgebruik!
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
P, stop de persen. Je naam wordt goed geschreven voor het eerst sinds je comeback.
Precies! Ik wil ook wel, dus laat tzt maar ff weten...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef MisterO het volgende:
Oh zo!een heel weekend in Rdam bedoelde hij dus... Oeeeh ik wil naar de Gay Palace!!
![]()
![]()
![]()
nee dat zou wel kunnen, moet ik het dit weekend rustig aan doen met het geld
Ik denk niet dat ik blij zou zijn als ik foto's van Cairon online moest zetten.quote:
Sweetie, correcte spelling is wel een minste vereiste hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik die moeite voor mensen die me interassant lijken
Jij heet toch Gelaarbooj?
Nee, voor dirt moet je bestaan verschijnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef Nuno_G het volgende:
Over mij dan helemaal geen dirt te vinden
Geen wonder dat je niet van geepuntenel houdt!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef Pjederdy het volgende:
Sweetie, correcte spelling is wel een minste vereiste hoor!
Sorry helaasquote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik post het ook omdat ik weet dat toch niemand het mooi vindt, maar ik hoop altijd nog aangenaam verrast te worden of zo.
Ik zie ze graag!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:50 schreef MisterO het volgende:
nou ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik mijn Britney videos post![]()
Hij is wel lekker jaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef Gellarboy het volgende:
w000000000t, ik vind 'm leuker dan Womanizer.
Ik geloof alles wat je zegt!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:43 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ja ikzei toch ik heb spelchek hehehe.
hehe nee geintje et was me maat gelarboy hehehehe geloofde je het????? zeg effe!!.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het zal wel een copy-paste zijn
bedank dat je het gezegt had angrl wantdat had ik ook gevraagd hehehequote:Op donderdag 13 november 2008 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof alles wat je zegt!
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Sweetie, correcte spelling is wel een minste vereiste hoor!
Mooi!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet waar man! Uit m'n hoofd!
Pjederdy! PJEEDERDYYYYY! PJE-DER-DY!
Ok. maar ik ben geen 20- meer hoorquote:
Overigens hoogst herkenbaar!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]Sorry ik zat met KLF in m'n kop!
En mijn spelkunsten zitten hem niet in spelfouten qua kennis maar in ;t feit dat ik gewoon niet fatsoenlijk kan typenIk wil te snel en dan race ik mezelf voorbij. En mijn hoofd heeft vaak alweer de volgende letters in m'n hoofd en dan typen mijn vingers dat al mee waardoor je heeele rare dingen krijgt.
Maar mijn grootste fout is nog wel dat ik zaken omdraai. Meest voorkomende:
dan = dna
een = ene
gaan = gana (tot grote vreugde van sommige users die er niet meer zijn)
september = spetmeber
zoiets = zoeist
Hoogst irritant!
Och ik ben niet zo kritisch hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. maar ik ben geen 20- meer hoor
Voor eten en een borrel? Of gaan we weer aan de cola en bloemzaadjes uitzoeken?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:49 schreef Gellarboy het volgende:
P, N. komt dinsdagavond langs. Dan weet je dat!.
Wie zegt nouw eer dat ik ervaring heb?!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Och ik ben niet zo kritisch hoor!
20- is lekker voor dhet idee!
IRL is wat ervaring wel zo prettig!
O ja, het netjes plaatsen van spaties is OOK altijd een probleem voor mequote:Op donderdag 13 november 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zegt nouw eer dat ik ervaring heb?!
Heb je dan geen ervaring, waarom geloof ik dat nietquote:Op donderdag 13 november 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, je leest hier wel eens watquote:Op donderdag 13 november 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk gebiedquote:Op donderdag 13 november 2008 12:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb je dan geen ervaring, waarom geloof ik dat niet
Leugens! Laster! Sprookjes! Aangedikte oorlogsverhalen!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Och, je leest hier wel eens wat
Verklaar je naderquote:
"Druk een 9 voor het hoofdmenu", en dan begin je weer lekker opnieuw!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:27 schreef hierissieweer het volgende:
ik haat bedrijven met lange doorkies menu's :S
ik zit al 3kwartier aan de telefoon...
Vroeger had je nog wel eens dat als je nergens op drukte als nog geholpen werd, nu moet je gewoon drukken anders word er opgehangen. Ik HÀÀT het!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
"Druk een 9 voor het hoofdmenu", en dan begin je weer lekker opnieuw!.
UPC? Die verbreken de verbinding vaak na een uur wachten.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:27 schreef hierissieweer het volgende:
ik haat bedrijven met lange doorkies menu's :S
ik zit al 3kwartier aan de telefoon...
Had ik ook op het lijstje, zeggen ze: De kosten zijn X per minuut, met een maximum van 20 euro.. Ik denk: als je dit gaan zeggen hoelang moet ik dan wel niet wachten voordat ik iemand spreek...quote:Op donderdag 13 november 2008 12:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
UPC? Die verbreken de verbinding vaak na een uur wachten.
Ik weet niet waar jij bent.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:52 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn hier mensen met een iPhone, trouwens?
In het homotopic van DennisMoore en jij?quote:
Nee ik heb gewoon een telefoon die doet wat die moet doen: Bellen en SMS'enquote:Op donderdag 13 november 2008 12:52 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn hier mensen met een iPhone, trouwens?
GB Oplete!!! Whehehequote:Op donderdag 13 november 2008 12:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voor eten en een borrel? Of gaan we weer aan de cola en bloemzaadjes uitzoeken?.
Ik zal bovenstaande post even ontleden:quote:Op donderdag 13 november 2008 12:56 schreef hierissieweer het volgende:
Nee ik heb gewoon een telefoon die doet wat die moet doen: Bellen en SMS'en
Nokia 6300
[ afbeelding ]
"e:Concreet antwoord op de vraag:
Nee
Geeft niks.quote:Waardeloze informatie die niet ter zake doet:
ik heb gewoon een telefoon die doet wat die moet doen: Bellen en SMS'en
Nokia 6300
[ afbeelding ]
Sorry! Hier komt de KLF even!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]