Maar KLF, wat een prachtig taalgebruik!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:33 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Ik vind dat mensen die zich volledig in anonimiteit hullen op een forum niet het recht hebben om materiaal van anderen te bekritiseren. Net zoals al die mensen zonder eigen materiaal op XTube, die dan gaan roepen dat de filmpjes van anderen te kort/zonder geluid/onscherp/whatever zijn. Beter post je zelf eerst eens iets..
Ik las Caironquote:Op donderdag 13 november 2008 11:38 schreef MrBrightside het volgende:
Aaah, bijna weer Photoshop. Dan kan ik eindelijk wat foto's van Cairo online zetten.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je wordt hier eerst helemaal doorgelicht als nieuweling.
Toen DennisMoore het topic bedacht had is dat als regel ingevoerd
ja ikzei toch ik heb spelchek hehehequote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Maar KLF, wat een prachtig taalgebruik!
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
P, stop de persen. Je naam wordt goed geschreven voor het eerst sinds je comeback.
Precies! Ik wil ook wel, dus laat tzt maar ff weten...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef MisterO het volgende:
Oh zo!een heel weekend in Rdam bedoelde hij dus... Oeeeh ik wil naar de Gay Palace!!
![]()
![]()
![]()
nee dat zou wel kunnen, moet ik het dit weekend rustig aan doen met het geld
Ik denk niet dat ik blij zou zijn als ik foto's van Cairon online moest zetten.quote:
Sweetie, correcte spelling is wel een minste vereiste hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik die moeite voor mensen die me interassant lijken
Jij heet toch Gelaarbooj?
Nee, voor dirt moet je bestaan verschijnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:30 schreef Nuno_G het volgende:
Over mij dan helemaal geen dirt te vinden
Geen wonder dat je niet van geepuntenel houdt!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef Pjederdy het volgende:
Sweetie, correcte spelling is wel een minste vereiste hoor!
Sorry helaasquote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik post het ook omdat ik weet dat toch niemand het mooi vindt, maar ik hoop altijd nog aangenaam verrast te worden of zo.
Ik zie ze graag!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:50 schreef MisterO het volgende:
nou ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik mijn Britney videos post![]()
Hij is wel lekker jaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef Gellarboy het volgende:
w000000000t, ik vind 'm leuker dan Womanizer.
Ik geloof alles wat je zegt!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:43 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ja ikzei toch ik heb spelchek hehehe.
hehe nee geintje et was me maat gelarboy hehehehe geloofde je het????? zeg effe!!.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het zal wel een copy-paste zijn
bedank dat je het gezegt had angrl wantdat had ik ook gevraagd hehehequote:Op donderdag 13 november 2008 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof alles wat je zegt!
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Sweetie, correcte spelling is wel een minste vereiste hoor!
Mooi!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet waar man! Uit m'n hoofd!
Pjederdy! PJEEDERDYYYYY! PJE-DER-DY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |