Ik heb hem stiekem beluisterd, maar sorry het is niet echt mn ding.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef MrBrightside het volgende:
Volgens mij kijken jullie stiekem helemaal niet naar dat leuke liedje van de Cold War kids heh.
Dan hij, dank u.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is hij 24?! Jezus, ik zie er nog jonger uit dan hem
Die had ik een tijdje geleden al gevonden toen ik research naar jou deedquote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef Gellarboy het volgende:
Oh... mijn... God.... Kijk nu eens wat ik vind: http://www.tmf.nl/profiel/Gellarboy/
Nice hair..
Dat dat nog bestaat...
Aangezien we qua muzieksmaak best wel overlappingen hebben zal ik 't wel leuk vinden, maar ik zit met hetzelfde probleem als Pjederdyquote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef MrBrightside het volgende:
O.
Ja je wordt hier eerst helemaal doorgelicht als nieuweling.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef Gellarboy het volgende:
Research naar mij???
P, stop de persen. Je naam wordt goed geschreven voor het eerst sinds je comeback.quote:
jep.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:17 schreef Gellarboy het volgende:
Research naar mij???
Aaaaaaargh.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja je wordt hier eerst helemaal doorgelicht als nieuweling.
Toen DennisMoore het topic bedacht had is dat als regel ingevoerd
O, jij komt toch volgende week ook? Heb jij plannen voor Samstag? Dit ivm de agenda's...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:02 schreef MisterO het volgende:
Oud, dik, vieze kleding.
Bij lekkere mannen denk ik aan wat anders iig![]()
Ik die moeite voor mensen die me interassant lijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
P, stop de persen. Je naam wordt goed geschreven voor het eerst sinds je comeback.
Ik had sam al gesmst, vrijdag komt me beter uit dan zaterdag... maar zaterdag zou eventueel ook kunnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
O, jij komt toch volgende week ook? Heb jij plannen voor Samstag? Dit ivm de agenda's...
Yepz. Ik werd zelfs geconfronteerd met een project dat ik tijdens m'n bachelor gedaan heb en weer helemaal vergeten was.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja je wordt hier eerst helemaal doorgelicht als nieuweling.
Toen DennisMoore het topic bedacht had is dat als regel ingevoerd
Ja, vrijdag is het etentje. Het ging er meer om of je zaterdag wilde uitgaan of iets dergelijks...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef MisterO het volgende:
Ik had sam al gesmst, vrijdag komt me beter uit dan zaterdag... maar zaterdag zou eventueel ook kunnen.
gezellig, jij komt dus ook
Over mij is dan weer weinig dirt gevondenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Yepz. Ik werd zelfs geconfronteerd met een project dat ik tijdens m'n bachelor gedaan heb en weer helemaal vergeten was.
Oh zo!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, vrijdag is het etentje. Het ging er meer om of je zaterdag wilde uitgaan of iets dergelijks...
Ik post het ook omdat ik weet dat toch niemand het mooi vindt, maar ik hoop altijd nog aangenaam verrast te worden of zo.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb hem stiekem beluisterd, maar sorry het is niet echt mn ding.
Over mij dan helemaal geen dirt te vindenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over mij is dan weer weinig dirt gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |