vind zelf een stofzuiger handiger...dan weet je dat je alles zuigt. (is dit wel Nederlands?)quote:Op donderdag 13 november 2008 01:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, van die ouwe las ik al dat ze niet zo goed waren, daar moest je bijna achteraan lopen om ze telkens te 'redden'.
'k Heb laminaat op de vloer, maar tapijt schijnen ze ook geen moeite mee te hebben. Het enige lastige is nog losse snoeren en (luidspreker)kabels... die proberen ze mee te nemen en kunnen ze in verstrikt raken. Dus die heb ik nu wat weggewerkt langs de plinten. Verder ehm, zuigt prima, onder m'n bed en bank is het nog nooit zo stofvrij geweest. En drempeltjes tussen kamers neemt ie ook zonder problemen.
Stofzuigen zuigt, vind ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
vind zelf een stofzuiger handiger...dan weet je dat je alles zuigt. (is dit wel Nederlands?)
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee, ik Fok! enkel om de verveling te verdrijven
Vermaak me dus eens mike, vertel eens een verhaaltje, doe eens een leuk dansje!![]()
dat laatste gaat niet. heb alleen een mobiel maar geen datakabel...dus kan niets doorsturen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor soort verhaaltje wil je horen? ranzige? moet ik je godverdomme nog vermaken?
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
ver onder het bed en onder kasten kom je met een gewone stofzuiger niet hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind zelf een stofzuiger handiger...dan weet je dat je alles zuigt. (is dit wel Nederlands?)
wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
alsof het daar om gaat, het gaat niet alleen om presteren
je post hier toch niet om een aantal posts te bereiken, maar toch gewoon omdat het leuk, gezellig, inhoudelijk is?quote:
tuurlijk wel, als je die voet schuin houdt...die robot komt daar niet eens...hahaquote:Op donderdag 13 november 2008 01:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ver onder het bed en onder kasten kom je met een gewone stofzuiger niet hoor
juist ja, maar timmmmmm doet dat wel , die skankquote:Op donderdag 13 november 2008 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je post hier toch niet om een aantal posts te bereiken, maar toch gewoon omdat het leuk, gezellig, inhoudelijk is?
Dennis! Ik heb je gemistquote:Op donderdag 13 november 2008 01:24 schreef DennisMoore het volgende:
Neem ook gewoon een stofzuig-robotje.
brandenburg concert? explainquote:Op donderdag 13 november 2008 01:53 schreef DennisMoore het volgende:
*Brandenburg concertje aanslinger*
JA, inderdaad, en vertel maar een verhaaltje wat je maar wilquote:Op donderdag 13 november 2008 01:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat laatste gaat niet. heb alleen een mobiel maar geen datakabel...dus kan niets doorsturen..
wat voor soort verhaaltje wil je horen? ranzige? moet ik je godverdomme nog vermaken?
ik vind het wel erg duur en volgens mij kan hij ook maar weinig vuil opnemen, wat hoeveelheid betrefdquote:Op donderdag 13 november 2008 02:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als je die voet schuin houdt...die robot komt daar niet eens...haha
wil je ook zo'n robot ding?
Mij gaat het echt totaal niet om de postcounts, maar om het vermaak, Fok! is saai na middernachtquote:Op donderdag 13 november 2008 02:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
juist ja, maar timmmmmm doet dat wel , die skank
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JA, inderdaad, en vertel maar een verhaaltje wat je maar wil
Ga een boek lezen. Ik weet nog wel een leukequote:Op donderdag 13 november 2008 02:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij gaat het echt totaal niet om de postcounts, maar om het vermaak, Fok! is saai na middernacht
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij gaat het echt totaal niet om de postcounts, maar om het vermaak, Fok! is saai na middernacht
Ja, verzin eens een verhaaltje vroeg ik, gebruik je eigen fantasie, kom op, je kan hetquote:Op donderdag 13 november 2008 02:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. je kan het krijgen ook
nu ben je 17 maar als je later groot bent wil je het volgende
www.smegma.ca
was jij niet aan het eten?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:04 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net mijn hele keyboard uit elkaar gehaald en schoongemaakt en ik geloof dat alles het nu weer doet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |