ja echt te triest voor woordenquote:
ja gaat hard met de topicsquote:
is dat klaagbaak slowchat?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:57 schreef timmmmm het volgende:
Omdat ik nooit eerder de moeite heb genomen hier te posten, alleen vandaag is het saai op Fok!
Zit ook al op KLB SC nu
Kan welquote:Op donderdag 13 november 2008 00:59 schreef timmmmm het volgende:
Hello Yuri
Ken ik jou niet van MEN?
Mens erger je niet, spelletjes deel van fokquote:Op donderdag 13 november 2008 01:02 schreef mike_hunt het volgende:
WTF is MEN?
Ik moe nog veel leren zo te hoeren
Moet toch eens vaker andere topics bekijken, ik zit alleen in onzin, klaagbaak, sexualiteit, muziek, film etc..quote:Op donderdag 13 november 2008 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mens erger je niet, spelletjes deel van fok
hoe bedoel je? oooooooo de TTquote:Op donderdag 13 november 2008 01:03 schreef wonderer het volgende:
Ah. Vandaar dat ons huis een zootje is
waar was jij? ik heb jou al een tijdje niet voorbij zien komen. Druk?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
tenzij je je huis LAAT schoonmaken
Ben al meer dan 2 jaar fokker maar behoor long niet tot de oude gardequote:Op donderdag 13 november 2008 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet toch eens vaker andere topics bekijken, ik zit alleen in onzin, klaagbaak, sexualiteit, muziek, film etc..
Jij bent ook 1 van de oude garde hier?
waanzinnig, da's de tol van de roem hequote:Op donderdag 13 november 2008 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar was jij? ik heb jou al een tijdje niet voorbij zien komen. Druk?
Ik heb twee keer een topic moeten openen hahaha no life dus..
woon je samen met je meissie? doet zij niet het werk?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:10 schreef timmmmm het volgende:
Mike, je komt er wel overheen, bekijk het maar zo: een topic starten is al 1 post
Mijn house is wel een teringmess
Nee, ik word nog steeds verguisd. Silent treatment enzo.. Ze denken nog steeds dat ik een kloon o.i.d. ben...quote:Op donderdag 13 november 2008 01:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waanzinnig, da's de tol van de roem he
Nee, ik was 17, weet je nog, een tikje jong om samen te gaan wonenquote:Op donderdag 13 november 2008 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
woon je samen met je meissie? doet zij niet het werk?![]()
kom je hier sporadisch kijken? ik ben nu een maand lid. (kweet het, een newbie) maar heb je nog niet eerder gezien.. Xit zelf ook bij andere topics maar daar komen deze skanks ook niet...quote:Op donderdag 13 november 2008 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben al meer dan 2 jaar fokker maar behoor long niet tot de oude garde
Ik ben er ook nog niet zo lang, mar ik zie Yuri toch wel geregeld voorbij komen, hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kom je hier sporadisch kijken? ik ben nu een maand lid. (kweet het, een newbie) maar heb je nog niet eerder gezien.. Xit zelf ook bij andere topics maar daar komen deze skanks ook niet...
ooo je woont nog thuis...dan hoef jij toch het huishouden niet te doen? Of is je kamer een teringzooi?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik was 17, weet je nog, een tikje jong om samen te gaan wonen
Maar als ze hier komt is doorgaans wel het eerste wat ze zegt, nou, hier kan je niet in leven hoor, daar ga ik maar eens wat aan doen! en dan gaat ze het huis schoonmaken
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ooo je woont nog thuis...dan hoef jij toch het huishouden niet te doen? Of is je kamer een teringzooi?
luie hondopruimen als je meissie langskomt...
deed ik ook, en schone lakens natuurlijk![]()
ja, in het begin heb ik veel vriendinnetjes gehad.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]jij en een meissie?
Nee, maar het hele huis is een klerezooi, ik woon bij mn pa, maar die werkt van 8 tot 7, weinig tijd voor huishouden dus
en zelf doe je ook geen reet in het huishouden?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]jij en een meissie?
Nee, maar het hele huis is een klerezooi, ik woon bij mn pa, maar die werkt van 8 tot 7, weinig tijd voor huishouden dus
Nou, ik neem niet zo snel iemand mee naar huis, ik ben wel van de commitement, heb in mn korte leventje 1 vriend gehad, en nu een vriendin, thats itquote:Op donderdag 13 november 2008 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, in het begin heb ik veel vriendinnetjes gehad.![]()
das nu over...vandaar dat ik ooit bij die stelling kwam van dat bisexueel een middenstop was voor homosexueel.
hahah
en? neem je ook jongens mee naar huis? of heb je nog niet zoveel geexperimenteerd daarmee?
Zit vooral in MEN en hier zit ik een tijdje wel dan weer even niet en dan weer welquote:Op donderdag 13 november 2008 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kom je hier sporadisch kijken? ik ben nu een maand lid. (kweet het, een newbie) maar heb je nog niet eerder gezien.. Xit zelf ook bij andere topics maar daar komen deze skanks ook niet...
die kutdingen werken niet...Heb er 1!quote:Op donderdag 13 november 2008 01:24 schreef DennisMoore het volgende:
Neem ook gewoon een stofzuig-robotje.
Die van mij doet 't primaquote:Op donderdag 13 november 2008 01:25 schreef mike_hunt het volgende:
die kutdingen werken niet...Heb er 1!
Zo vaak, dat je oude ava nog in de OP staat, of vergis ik me nu heel erg, en is dat blauwe gedrocht geen ex ava van jouquote:Op donderdag 13 november 2008 01:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit vooral in MEN en hier zit ik een tijdje wel dan weer even niet en dan weer wel
o wacht ff.. 1 vriendje maakt je nog geen bi....quote:Op donderdag 13 november 2008 01:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik neem niet zo snel iemand mee naar huis, ik ben wel van de commitement, heb in mn korte leventje 1 vriend gehad, en nu een vriendin, thats it
Dit is ok mijn eerste serieuze vriendin, verder heb ik hier en daar nog wel wat aangerotzooid, aan beide kanten, maar niet écht,quote:Op donderdag 13 november 2008 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wacht ff.. 1 vriendje maakt je nog geen bi....
hoeveel vriendinnetjes heb je gehad/
O.K. MEN gaat alleen over spelletjes? is dat niet boring? Xie je nooit in onzinquote:Op donderdag 13 november 2008 01:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit vooral in MEN en hier zit ik een tijdje wel dan weer even niet en dan weer wel
die van mij slaat stukken over..quote:Op donderdag 13 november 2008 01:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die van mij doet 't prima.
Nouja, dat was een reden om 'm te kopen... mezelf te dwingen eens alle puinzooi op te rapen van de vloerquote:Op donderdag 13 november 2008 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
die van mij slaat stukken over..
Of je heb niks op de vloer
ach je bent nog 17 dus je bent nog zoekende..quote:Op donderdag 13 november 2008 01:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is ok mijn eerste serieuze vriendin, verder heb ik hier en daar nog wel wat aangerotzooid, aan beide kanten, maar niet écht,
Voorlopig ben ik best gelukkig met mn vriendin, loopt je stelling daar niet al spaak?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach je bent nog 17 dus je bent nog zoekende..
owee als je mijn stelling bevestigd ... ik ga je écht slaan, bitch
maar met een stofzuiger gaat het toch veel beter? of ben je een luie hond?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, dat was een reden om 'm te kopen... mezelf te dwingen eens alle puinzooi op te rapen van de vloer.
Nee nog niet. ik spreek je wel over 3 jaar. owee als je aan het stokslobberen bentquote:Op donderdag 13 november 2008 01:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik best gelukkig met mn vriendin, loopt je stelling daar niet al spaak?
Ik ben twee luie honden, dan kan ik samen spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
maar met een stofzuiger gaat het toch veel beter? of ben je een luie hond?
long time no seequote:Op donderdag 13 november 2008 01:24 schreef DennisMoore het volgende:
Neem ook gewoon een stofzuig-robotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |