ja echt te triest voor woordenquote:
ja gaat hard met de topicsquote:
is dat klaagbaak slowchat?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:57 schreef timmmmm het volgende:
Omdat ik nooit eerder de moeite heb genomen hier te posten, alleen vandaag is het saai op Fok!
Zit ook al op KLB SC nu
Kan welquote:Op donderdag 13 november 2008 00:59 schreef timmmmm het volgende:
Hello Yuri
Ken ik jou niet van MEN?
Mens erger je niet, spelletjes deel van fokquote:Op donderdag 13 november 2008 01:02 schreef mike_hunt het volgende:
WTF is MEN?
Ik moe nog veel leren zo te hoeren
Moet toch eens vaker andere topics bekijken, ik zit alleen in onzin, klaagbaak, sexualiteit, muziek, film etc..quote:Op donderdag 13 november 2008 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mens erger je niet, spelletjes deel van fok
hoe bedoel je? oooooooo de TTquote:Op donderdag 13 november 2008 01:03 schreef wonderer het volgende:
Ah. Vandaar dat ons huis een zootje is
waar was jij? ik heb jou al een tijdje niet voorbij zien komen. Druk?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
tenzij je je huis LAAT schoonmaken
Ben al meer dan 2 jaar fokker maar behoor long niet tot de oude gardequote:Op donderdag 13 november 2008 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet toch eens vaker andere topics bekijken, ik zit alleen in onzin, klaagbaak, sexualiteit, muziek, film etc..
Jij bent ook 1 van de oude garde hier?
waanzinnig, da's de tol van de roem hequote:Op donderdag 13 november 2008 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar was jij? ik heb jou al een tijdje niet voorbij zien komen. Druk?
Ik heb twee keer een topic moeten openen hahaha no life dus..
woon je samen met je meissie? doet zij niet het werk?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:10 schreef timmmmm het volgende:
Mike, je komt er wel overheen, bekijk het maar zo: een topic starten is al 1 post
Mijn house is wel een teringmess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |