en dan nu al een Timm is top topic... cunt, dat doe je goedquote:Op donderdag 13 november 2008 02:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, nog geen half jaar, ik ben nauwelijks langer dan jij op Fok! joh
Ik ben trots op je, nu nog er achter komen dat Gellar een vriendje heeft en dan is het helemaal top!quote:Op donderdag 13 november 2008 02:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, wist ik veel dat je een URL moest kopieren etc... maar uiteindleijk gelukt
Moet je beweren dat je top bent, dan krijg je het ook. Ik heb the secret gelezen(wat een schijttboek)quote:Op donderdag 13 november 2008 02:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan nu al een Timm is top topic... cunt, dat doe je goed![]()
hahah dat wist ik al, bitch...ze gaan zelfs trouwenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, nu nog er achter komen dat Gellar een vriendje heeft en dan is het helemaal top!
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah dat wist ik al, bitch...ze gaan zelfs trouwen
Verschil moet er wezenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan nu al een Timm is top topic... cunt, dat doe je goed![]()
Kep het boek gelezen, maar het er een nare bijsmaak aan over gehouden.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moet je beweren dat je top bent, dan krijg je het ook. Ik heb the secret gelezen(wat een schijttboek)
quote:
Ik ben wel redelijk van het zweverige (SPH'er hè) Maar ik vind het echt een schijtboek, wat een over de top gezweef! echt gatver! kan er niets meequote:Op donderdag 13 november 2008 02:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kep het boek gelezen, maar het er een nare bijsmaak aan over gehouden.
Vind het allemaal gezever...
hoe bedoel je?quote:
Ik spoel, had ik al verteldquote:Op donderdag 13 november 2008 02:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
wrom dat niemand dat? het uitspoelen?
Heeft zijn topic geslotenquote:
ik heb het over je reet. niet over je mond..quote:Op donderdag 13 november 2008 02:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik spoel, had ik al verteld
Mond en kont, ik neuk zonder condoom en dan is het zeker wel zo fris (had ik ook al verteld)quote:Op donderdag 13 november 2008 02:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb het over je reet. niet over je mond..
hahah
iedereen vind het vreemd dat ik erover begin.. hahah
ooo net zoals de vorige keer over met wie je sex zou hebben...dan zag je chris crocker en die bitch met anorexia...(die amy huiswijn wannabee) hij wist niet hoe snel hij die topic moest sluiten. hahahquote:Op donderdag 13 november 2008 02:32 schreef timmmmm het volgende:
Hij heeft mn naamtopic gesloten, en vind me een lul
Amy huiswijnquote:Op donderdag 13 november 2008 02:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ooo net zoals de vorige keer over met wie je sex zou hebben...dan zag je chris crocker en die bitch met anorexia...(die amy huiswijn wannabee) hij wist niet hoe snel hij die topic moest sluiten. hahah
Och, in principe is cerror wel een goeie mod, hij mist alleen af en toe wat tactquote:Op donderdag 13 november 2008 02:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ooo net zoals de vorige keer over met wie je sex zou hebben...dan zag je chris crocker en die bitch met anorexia...(die amy huiswijn wannabee) hij wist niet hoe snel hij die topic moest sluiten. hahah
zonder condoom?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mond en kont, ik neuk zonder condoom en dan is het zeker wel zo fris (had ik ook al verteld)
Doe ik alleen in een relatie en met een soatestje, maar ik heb een rubberallergiequote:Op donderdag 13 november 2008 02:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zonder condoom?![]()
dat schijnt de tendens te zijn van de jeugd...
pas je wel op, bitch?
latexallergie? is dat dat je dan bultjes krijgt? of dat je opgezet lijkt?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe ik alleen in een relatie en met een soatestje, maar ik heb een rubberallergie
Rood en jeukerig...quote:Op donderdag 13 november 2008 02:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
latexallergie? is dat dat je dan bultjes krijgt? of dat je opgezet lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |