Allang klaar. En nee, keyboard van de pc.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was jij niet aan het eten?
keyboard? speel je ook muziek?
oooooo een keypad....what a dumb bitch ben ik.... ja ik wist niet dat dat hier zo heette...quote:
http://forum.fok.nl/user/history/16071quote:Op donderdag 13 november 2008 02:11 schreef mike_hunt het volgende:
Xie je trouwens ook niet in andere topics...of zit je ook in die lame shit topics als MEN?
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/16071
Mja, jij zit dan meer in KLB, ONZ en SEX.
Kind, je moet het vorige topic nog lezen waarschijnlijk....we gaan er erg snel doorheen.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:14 schreef hierissieweer het volgende:
Wie is tim?
En ik ben binnen op mijn werk, de informele-leider vind me goed
Ik had nog nooit van je gehoord, maar ik zal het voortzeggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:15 schreef timmmmm het volgende:
Timmmmm is ieders favoriete user, behalve die van mikey
hahaha iedereen vraagt zich af wie jij bent.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:15 schreef timmmmm het volgende:
Timmmmm is ieders favoriete user, behalve die van mikey
Ik ben jou anders al wel een paar keer tegen gekomenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van je gehoord, maar ik zal het voortzeggen.
wat zijn dat voor schoenen? lijkt wel iets uit robin hood..quote:
Nee, hier nog nooit eerder geweest,quote:Op donderdag 13 november 2008 02:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha iedereen vraagt zich af wie jij bent.
Ben jij nooit hier eerder geweest? aangezien je een halve handtas bent....
ja xag HIW ook weleens bij andere topics..dat ik dacht van die is verdwaald...quote:Op donderdag 13 november 2008 02:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben jou anders al wel een paar keer tegen gekomen
Bij deze: Timmmmm is Top!quote:Op donderdag 13 november 2008 02:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van je gehoord, maar ik zal het voortzeggen.
Lieverd, je hebt geen hoofd meer....quote:
hij vindt je goed voor wat? Heb je een nieuwe positie?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:14 schreef hierissieweer het volgende:
Wie is tim?
En ik ben binnen op mijn werk, de informele-leider vind me goed
Geen zin in, maar vertel mij de ins en outs maar....quote:Op donderdag 13 november 2008 02:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kind, je moet het vorige topic nog lezen waarschijnlijk....we gaan er erg snel doorheen.
Savonds ja.quote:werk je s nachts?
Heel goed! ben trots op je! (is het je zelf gelukt?)quote:heb de laatste twee topics geopend......ben ik niet goed? hahahahah
Waar waar waar!?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben jou anders al wel een paar keer tegen gekomen
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij deze: Timmmmm is Top!
Nooit eerder gekeken hier? wat ben je nou voor halve handtas?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, hier nog nooit eerder geweest,
Nee ik kwam hier origineel alleen voor K&W, wist niet eens van het verdere bestaan van fok af, ben naar een jaar mij gaan registreren en heb toen pas fok ondekt. Loop in H nu een jaartje rond onderhandquote:Op donderdag 13 november 2008 02:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja xag HIW ook weleens bij andere topics..dat ik dacht van die is verdwaald...
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Geen zin in, maar vertel mij de ins en outs maar....
[..]
Savonds ja.
[..]
Heel goed! ben trots op je! (is het je zelf gelukt?)
Nee joh, nog geen half jaar, ik ben nauwelijks langer dan jij op Fok! johquote:Op donderdag 13 november 2008 02:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nooit eerder gekeken hier? wat ben je nou voor halve handtas?
hoelang zit je nou op FOk? een paar jaar?
goed in mijn werk :p (en beter als mijn andere nieuwe collega, die overigens een hogere functie heeft. Maar ik mag hem niet, vind hem afschuwelijk, kan hem niet hanteren)quote:Op donderdag 13 november 2008 02:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij vindt je goed voor wat? Heb je een nieuwe positie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |