Overigens hoogst herkenbaar!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]Sorry ik zat met KLF in m'n kop!
En mijn spelkunsten zitten hem niet in spelfouten qua kennis maar in ;t feit dat ik gewoon niet fatsoenlijk kan typenIk wil te snel en dan race ik mezelf voorbij. En mijn hoofd heeft vaak alweer de volgende letters in m'n hoofd en dan typen mijn vingers dat al mee waardoor je heeele rare dingen krijgt.
Maar mijn grootste fout is nog wel dat ik zaken omdraai. Meest voorkomende:
dan = dna
een = ene
gaan = gana (tot grote vreugde van sommige users die er niet meer zijn)
september = spetmeber
zoiets = zoeist
Hoogst irritant!
Och ik ben niet zo kritisch hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. maar ik ben geen 20- meer hoor
Voor eten en een borrel? Of gaan we weer aan de cola en bloemzaadjes uitzoeken?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:49 schreef Gellarboy het volgende:
P, N. komt dinsdagavond langs. Dan weet je dat!.
Wie zegt nouw eer dat ik ervaring heb?!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Och ik ben niet zo kritisch hoor!
20- is lekker voor dhet idee!
IRL is wat ervaring wel zo prettig!
O ja, het netjes plaatsen van spaties is OOK altijd een probleem voor mequote:Op donderdag 13 november 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zegt nouw eer dat ik ervaring heb?!
Heb je dan geen ervaring, waarom geloof ik dat nietquote:Op donderdag 13 november 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, je leest hier wel eens watquote:Op donderdag 13 november 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk gebiedquote:Op donderdag 13 november 2008 12:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb je dan geen ervaring, waarom geloof ik dat niet
Leugens! Laster! Sprookjes! Aangedikte oorlogsverhalen!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Och, je leest hier wel eens wat
Verklaar je naderquote:
"Druk een 9 voor het hoofdmenu", en dan begin je weer lekker opnieuw!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:27 schreef hierissieweer het volgende:
ik haat bedrijven met lange doorkies menu's :S
ik zit al 3kwartier aan de telefoon...
Vroeger had je nog wel eens dat als je nergens op drukte als nog geholpen werd, nu moet je gewoon drukken anders word er opgehangen. Ik HÀÀT het!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
"Druk een 9 voor het hoofdmenu", en dan begin je weer lekker opnieuw!.
UPC? Die verbreken de verbinding vaak na een uur wachten.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:27 schreef hierissieweer het volgende:
ik haat bedrijven met lange doorkies menu's :S
ik zit al 3kwartier aan de telefoon...
Had ik ook op het lijstje, zeggen ze: De kosten zijn X per minuut, met een maximum van 20 euro.. Ik denk: als je dit gaan zeggen hoelang moet ik dan wel niet wachten voordat ik iemand spreek...quote:Op donderdag 13 november 2008 12:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
UPC? Die verbreken de verbinding vaak na een uur wachten.
Ik weet niet waar jij bent.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:52 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn hier mensen met een iPhone, trouwens?
In het homotopic van DennisMoore en jij?quote:
Nee ik heb gewoon een telefoon die doet wat die moet doen: Bellen en SMS'enquote:Op donderdag 13 november 2008 12:52 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn hier mensen met een iPhone, trouwens?
GB Oplete!!! Whehehequote:Op donderdag 13 november 2008 12:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voor eten en een borrel? Of gaan we weer aan de cola en bloemzaadjes uitzoeken?.
Ik zal bovenstaande post even ontleden:quote:Op donderdag 13 november 2008 12:56 schreef hierissieweer het volgende:
Nee ik heb gewoon een telefoon die doet wat die moet doen: Bellen en SMS'en
Nokia 6300
[ afbeelding ]
"e:Concreet antwoord op de vraag:
Nee
Geeft niks.quote:Waardeloze informatie die niet ter zake doet:
ik heb gewoon een telefoon die doet wat die moet doen: Bellen en SMS'en
Nokia 6300
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |