Daar is de FiPo hunter weerquote:
Fourth interesting post?quote:
Vitessequote:Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heerenveen doet tenminste zoals het hoort
Caliquote:Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
Hoi allemaalik ben Cali, en ik ben verslaafd aan kitkat....
*klap* *klap*quote:Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef Californium het volgende:
Hoi allemaalik ben Cali, en ik ben verslaafd aan kitkat....
dank jequote:Op woensdag 12 november 2008 22:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
*klap* *klap*
Welkom bij de Anonieme Kitkatters en onze 12 stappen plan.
en hoe voel je je nou daarbij?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Californium het volgende:
[..]
dank jenet mijn laatste shot gehad
ik voelde me high.... maar als het op is neemt een schuldgevoel de overhand
oh oh.. Je geeft het toe.. dus dat is al een hele stapquote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Californium het volgende:
[..]
dank jenet mijn laatste shot gehad
ik voelde me high.... maar als het op is neemt een schuldgevoel de overhand
kutquote:
Maar hoe komt het dan dat die chunky's daat liggen? Die komen er natuurlijk niet vanzelf. Was het een stemmetje in je hoofd die het goedpraatte toen je ze meenam?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
kutik weet dat ik het eigenlijk niet moet doen.....maar dan zie ik weer zo'n chunky liggen en dan kan ik het niet laten om er toch 1 of 3 ,zoals net
mee te nemen
jahquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat die chunky's daat liggen? Die komen er natuurlijk niet vanzelf. Was het een stemmetje in je hoofd die het goedpraatte toen je ze meenam?
Strenger zijn Cali, strenger zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah'mag wel voor een keer'.... 'Leg er 2 in de kast neer voor morgen' Heb ze alle drie op
quote:
jammer.. ik denk toch dat je vaker op gesprek moet komen, want dit is niet zomaar over.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah'mag wel voor een keer'.... 'Leg er 2 in de kast neer voor morgen' Heb ze alle drie op
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
jammer.. ik denk toch dat je vaker op gesprek moet komen, want dit is niet zomaar over.
De AK'ers vinden je gezelschap wel fijnquote:Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig voor de AK'ers dan
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
De AK'ers vinden je gezelschap wel fijn
Oh en of je je mutsjes mee wilt nemen volgende keer. De rest van de groep vindt ze zo grappig.quote:
okequote:Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh en of je je mutsjes mee wilt nemen volgende keer. De rest van de groep vindt ze zo grappig.
Een toffe meid die aan me denkt. Whoohoo!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef Californium het volgende:
dankje deanmocht ik morgen aan mijn verlangens toegeven....zal ik aan jou denken
een toffe kerel die met een toffe meid vindquote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een toffe meid die aan me denkt. Whoohoo!![]()
En dat ik de hele dag aan je denkt, vind je niet boeiendquote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een toffe meid die aan me denkt. Whoohoo!![]()
ik moest lachenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
En dat ik de hele dag aan je denkt, vind je niet boeiend
maakt niet uitquote:
Misschien is dean niet zo van de mannen liefdequote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
En dat ik de hele dag aan je denkt, vind je niet boeiend
liefde is liefde.. gewoon accepterenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien is dean niet zo van de mannen liefde
truste!quote:
Ik kan me er ook niets bij voorstellen om te drinken tijdens het werken. Of ik moet in een wijnproeverij werken natuurlijk, maar dat is wat andersquote:Op donderdag 13 november 2008 08:48 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, wij kregen laatst ammal briefjes op tafel met daarin van: kan controle voorkomen. er is tijdens proeven geconstateerd dat enkele personeelsleden aangeschoten op werk zaten, wat onaanvaardbaar is.
Ik heb hier nog geen tests gezien
Oh, ik ben niet vies van een biertje in de lunch ofzo hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niets bij voorstellen om te drinken tijdens het werken. Of ik moet in een wijnproeverij werken natuurlijk, maar dat is wat anders
Ja dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet vies van een biertje in de lunch ofzo hoor.
doe dat bijna nooit maar ik zie genoeg mensen die dat bijna dageljiks doen.
Maar goed, een biertje is iets anders dan lam terugkomen.
Maar goed, ik werk dan ook niet met treinen.quote:
en je eigen motoriekquote:Op donderdag 13 november 2008 09:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar goed, ik werk dan ook niet met treinen.
HOef niks te besturen, naast m'n computer.
Precies, met wat ervaring is dat goed vol te houdenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe ja,
Maar dat kan ik ook prima als ik lam ben
Ervaringquote:Op donderdag 13 november 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Precies, met wat ervaring is dat goed vol te houden
niets te doen op werk?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ervaring
Jezus, ik verveel me een ongeluk.
jawel, maar heb er geen zin in effe.quote:
Ga je spelen met je macbook?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel, maar heb er geen zin in effe.
ben ook beetje moe, denk dat ik vanavond effe mak aan ga doen.
zou eigenlijk gaan zuipen maar skip dat maar effe.
Ik ook alquote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
is wel heel erg.. ik ben het vandaag nu al zat
Volgens mij doen wij er 5 kwartier over voor we in duitsland zijn.. Maar dat noem ik dus niet echt dichtbijquote:
Ik ook, dan wel midden in de nacht.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij doen wij er 5 kwartier over voor we in duitsland zijn.. Maar dat noem ik dus niet echt dichtbij
Ik ga een zaterdag shoppen in Arnhem maar nou komt die verrekte kutklaas daar aan dus is het er een drukte van jewelste
Serieus, ik haatte duits vroeger, maar als je eindelijk over die WWII taal heen bent is het best een mooie taalquote:
Ihre papieren bitte!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, ik haatte duits vroeger, maar als je eindelijk over die WWII taal heen bent is het best een mooie taal
En een paar weken later de bekeuring?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook, dan wel midden in de nacht.
Misschien nog wel korter, volgens mij was ik met een uur NL uit afgelopen zomer.
Vanuit de randstad.
Het is een rauwe taal.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, ik haatte duits vroeger, maar als je eindelijk over die WWII taal heen bent is het best een mooie taal
Dan zul je vast frans mooier vinden? Dat is zowat met al die duits-haters namelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is een rauwe taal.
Alles klinkt aggressief in het duits.
Ik kan het echt niet mooi vinden.
Ik had bijna een bekeuring van 800 euro aan m'n broekquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
En een paar weken later de bekeuring?
Ja, maar dat heeft ook wel zo z'n redenenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zul je vast frans mooier vinden? Dat is zowat met al die duits-haters namelijk
Ik rijd geen auto dus ik weet dat allemaal niet. Ik weet enkel dat zelfs de A15 (woon ik aan) 's nachts behoorlijk bezocht isquote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had bijna een bekeuring van 800 euro aan m'n broek
Dat was dan niet uit NL, maar slovenie.
Reed er rond zonder zo'n tolticket, wist oko niet dat dat moest.
Daarbij beetje slalommen op de snelweg tussen die pilonnen, vonden ze niet leuk
Maar hoefde niet te betalen.
In NL kan je prima doorrijden hoor, zeker over de A1.
Staan echt 0 fliters daar.
Tot Utrecht is het effe uitkijken, daarna kan je doorknallen, zeker 's nachts.
Er is echt nķemand op de weg dan
Hmm ik had het ook enkel maar over te taal hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ook wel zo z'n redenen
Ik vind Frans wel een mooie taal ja.
Ik haat duiters niet specifiek, ik vind alleen de taal echt baggerlelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker doorrijden, over welke snelheden hebben we het dan? Als je gepakt wordt is het zieke shitquote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had bijna een bekeuring van 800 euro aan m'n broek
Dat was dan niet uit NL, maar slovenie.
Reed er rond zonder zo'n tolticket, wist oko niet dat dat moest.
Daarbij beetje slalommen op de snelweg tussen die pilonnen, vonden ze niet leuk
Maar hoefde niet te betalen.
In NL kan je prima doorrijden hoor, zeker over de A1.
Staan echt 0 fliters daar.
Tot Utrecht is het effe uitkijken, daarna kan je doorknallen, zeker 's nachts.
Er is echt nķemand op de weg dan
Lekker doorrijden, dat lijkt me 140 ą 160 km/h o.i.d.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker doorrijden, over welke snelheden hebben we het dan? Als je gepakt wordt is het zieke shit
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef Puala het volgende:
Je déteste franēais. Ma professeur a été un demi-homme et a donné les filles toujours puit et les garēons ont été saints.[ afbeelding ]Iets over dat je frans docent een halve vent is en altijd aan jongens zit??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
Frans
Bonjour, je m'appele cali, je suis fatique....
Je t'aime
Snelheden tussen de 160 en 200.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker doorrijden, over welke snelheden hebben we het dan? Als je gepakt wordt is het zieke shit
Richting duitslandquote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Snelheden tussen de 160 en 200.
Richting Duitsland he
Dan mag het
Ja, ik rij altijd wel vrij netjes hoor, max 140 in Nederland.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Richting duitsland
Zorg maar gewoon dat je niet te hard rijd, als je van rijden houdt en dan het gas op in Duitsland
Dan is het verkeerd vertaaldquote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets over dat je frans docent een halve vent is en altijd aan jongens zit??
Ah. Dan klopt dat frans nog best aardigquote:Op donderdag 13 november 2008 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan is het verkeerd vertaald. Frans docente een halve vent en dat de meiden altijd gestraft werden en de jongens opgehemeld zoiets was het
Was dat ook daar?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe, je hebt gelijk kleine kans, laatste keer dat ik aangehouden werd omdat ik te hard reed was het pas half 3
Lekker man, ik bedoel het niet betuttelend trouwens hoor, je moet het zelf weten ik zou het waarschijnlijk ook doenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was dat ook daar?
Ik rij daar geregeld, geregeld te hard ook, maar heb er nooit een boete gehad.
sowieso nog maar 1 boete gehad dit jaar
Vorig jaar ook 1, jaar daarvoor 1300 euro aan boetes
Now, I go again working. I have a rotting job that i off must making before 13:00quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
Je déteste franēais. Ma professeur a été un demi-homme et a donné les filles toujours puit et les garēons ont été saints
Ik haat frans, Mijn docente is en halve man en geeft de meisjes altijd ??? en de jongens zijn heiligen.
Zo goed is mijn frans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Zeker.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker man, ik bedoel het niet betuttelend trouwens hoor, je moet het zelf weten ik zou het waarschijnlijk ook doen
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Now, I go again working. I have a rotting job that i off must making before 13:00Zo mooi ook hier om sommige collega's hier engels te horen pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I will call him directly" bijvoorbeeld
Maar Nederlandse spreekwoorden in het Engels is helemaal mooi. "Now the monkey comes out of the sleeve!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef Californium het volgende:
I would like to give the complements to the cock for the lovely diner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He, die UI heb ik ooit eens gemaaktquote:
Ha Maisnon!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Maisnon het volgende:
The boat walked fast
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steenkolenengels
Haha, is dat een muziek iets ofniet? Van heel lang terug. Was binnen no time ook weer offline omdat het niet mochtquote:Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, die UI heb ik ooit eens gemaakt
[..]
Ha Maisnon!
Heb jij nog eens een "update" van de Maisnon Summer Collection?
Kan wel weer wat nieuws gebruiken
Ja, klopt.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, is dat een muziek iets ofniet? Van heel lang terug. Was binnen no time ook weer offline omdat het niet mocht
Ik maak wel een leuk lijstje snel
Je hebt er wel mooie gebieden naar wat ze zeggen jaquote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Sloveniė, is dat mooi om daar op vakantie te gaan? Had dat geloof ik op TV gezien, kan me herinneren dat het er echt leuk uitzag.
Ik vond het mooier dan ik verwacht had.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Sloveniė, is dat mooi om daar op vakantie te gaan? Had dat geloof ik op TV gezien, kan me herinneren dat het er echt leuk uitzag.
Mooi hč?!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, die UI heb ik ooit eens gemaakt
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef Maisnon het volgende:
eerder naar bed dan!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is van toepassing
mwaa niet super. wat is je vraag??quote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef Puala het volgende:
Mash, heb jij een beetje verstand van fototoestellen? (A).
Ik wil een spiegelreflexcamera gaan kopen. Nu kan ik de Olympus E510 overnemen van iemand met dubbele zoom kit ED 14-42 mm en 40-150 mm lens. Er zit ook een extra accu bij en een tas. Dit alles voor ongeveer 350-400 euro.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwaa niet super. wat is je vraag??
IK?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent ook wel een wijsneus jij he
Refquote:Op donderdag 13 november 2008 15:33 schreef Reflectionne het volgende:
Hoi, ik kom even langs hier!
Hoe is het met iedereen??
Oké, vertel maar op dan. Geef maar advies, want ik weet het echt nietquote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IK?![]()
Weet gewoon van veel dingen wat af
Nou, is het een digitale spiegelreflex?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, vertel maar op dan. Geef maar advies, want ik weet het echt niet
http://www.prijsvergelijk(...)mpus_e510/specs.htmlquote:Op donderdag 13 november 2008 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, is het een digitale spiegelreflex?
jaquote:
klinkt als een hele foute versierpoging. Het is dat ik weet dat je in je huis aan het klussen bentquote:Op donderdag 13 november 2008 17:36 schreef The_Dean het volgende:
Kom je helpen Yesse, nog wel wat schuurwerk voor je
Ben ook slecht in versieren, dus wat dat betreft zou ik deze nog wel eens kunnen gebruiken ookquote:Op donderdag 13 november 2008 17:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt als een hele foute versierpoging. Het is dat ik weet dat je in je huis aan het klussen bent
ff lekker schuren..quote:Op donderdag 13 november 2008 17:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben ook slecht in versieren, dus wat dat betreft zou ik deze nog wel eens kunnen gebruiken ook
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
ff lekker schuren..
Oh en Cali.. Heeft je huisgenootje nu gereageerd? Zo komt het namelijk wel over
Vies huisgenootje
Ah. De aloude discussie plonsplee versus plateauquote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef nicomart het volgende:
Ook een supertopic trouwens! WC zonder plateau
avondquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Het lijkt er zowaar op. Twee posts, en allebei daar.
ik denk het ookquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Het lijkt er zowaar op. Twee posts, en allebei daar.
Ja ik hou er vanquote:Op donderdag 13 november 2008 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. De aloude discussie plonsplee versus plateau
Ja die werken wel door..\quote:
Hoiquote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
avondEn grappig als ze dat deed
couldn't care less eigenlijk
lekker knusquote:Op donderdag 13 november 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
heb d'r al 2 dagen niet gesproken en we koken alleen....
quote:
Ik heb het er wel mee gehad zo langzaamaan.quote:[..]
Ja ik hou er van
En zo niet hebben ze een probleem met mijquote:[..]
Ja die werken wel door..\
Hoi Caliquote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
avondEn grappig als ze dat deed
couldn't care less eigenlijk
dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 20:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
lekker knus
Het is niet gezellig, maar neem aan dat je je nu in ieder geval minder ergert ..
mja.. ik weet niet of het mogelijk is om gewoon eens goed met haar te praten. Het hoeft meteen niet als rel te worden gebracht, maar je kan het er natuurlijk wel over hebben. Als je nog een aantal maanden op die manier met elkaar om moet gaan, is ook geen pretje.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
blijkbaar durft wiebel of hoe het ook is niet meerdus einde klb rel
maar ef serieus..... Zijn mensen er hier er mee eens dat ik het maar moet zeggen of ze misschien iets hygenischer wil zijn
want mijn andere ergenissen kan ik er dan ook gelijk ingooien en ben ik iig weer opgeluchtIk weet dat het beter is maar durf niet
![]()
Preciesquote:Op donderdag 13 november 2008 21:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik weet niet of het mogelijk is om gewoon eens goed met haar te praten. Het hoeft meteen niet als rel te worden gebracht, maar je kan het er natuurlijk wel over hebben. Als je nog een aantal maanden op die manier met elkaar om moet gaan, is ook geen pretje.
Verloren?quote:
Staan gelijk.. maar ik denk... en HOOP dat Hardenberg wintquote:
succesquote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Preciesik zal eens kijken hoe het morgen gaat
en misschien eens iets van zeggen
Dat nog niet, maar HHC is beter en Feyenoord speelt op de counterquote:
Wat heb ik gemist..quote:
quote:
heb je de laatste 2 pagina's gelezenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je de laatste 2 pagina's gelezen![]()
quote:
Lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
moet morgen toch met d'r praten....(maar denk niet dat het mijn huisgenootjes was
![]()
)
dat zeker.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef nicomart het volgende:
ja zonde.. maar goed, toch een blamage
en dan bijna weekendquote:
Pieter, waarom zwaai je niet meer naar me als ik langs kom.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan bijna weekend
maar ik ga slapen
Canon D1 Mk III ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:48 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mijn oma gaat mijn nieuwe camera betalen waarschijnlijkEcht lang leve lieve oma's ^_^
quote:
Dat dat al jaren niks meer voorsteld, alleen et eerste jaar was et wel leuk maar tegenwoordigquote:
Ik vind je oma ook lief!quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:48 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mijn oma gaat mijn nieuwe camera betalen waarschijnlijkEcht lang leve lieve oma's ^_^
Ik haat dominoday.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat dat al jaren niks meer voorsteld, alleen et eerste jaar was et wel leuk maar tegenwoordig
Fucking anastasia of lionel richie zal wel weer langskomen en in plaats van dat ze al genoeg stenen van te voren neerzetten moeten ze natuurlijk weer een stel van die mongolen terplekke iets laten bouwen en dat met hun ellebogen omstoten.
Tip: Begin altijd bij 75% van de vraagprijsquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:29 schreef nicomart het volgende:
zometeen maar weer eens een bod uitbrengen op een huis.. irritant is dat. Zeg gewoon wat je echt wil hebben, ik kan zo slecht afdingen
Ligt natuurlijk ook aan de hoogte van het bedrag waar het over gaat. de vraagprijs is 124.500 en dan zou 75% op 93.300 als ik het goed uitreken. Ik denk dat ze me dan gewoon uitlachenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Tip: Begin altijd bij 75% van de vraagprijsEn dan langzaam omhoog, wilt altijd wel helpen
ja, dat snapte ik wel van het spelletje. Het probleem ligt juist op welk niveau je moet beginnen om nog wel serieus genomen te worden, terwijl je niet meteen te hoog inzet. Snappie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:05 schreef jslavenburg het volgende:
Ja maar je snapt wat ik bedoel
Altijd lager beginnen, en dan langzaam omhoog gaan
ik dacht ook ergens rond die prijs ja..quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
Ga voor 115.000 en zeg dat het bod op die hoogte ligt omdat er nog wat opgeknapt moet worden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Olympus E510 & 2 lenzen er bij & extra accu.
denk je? Dit helpt dan weer niet.. want ik twijfelde tussen 112.5k en 125kquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
oja goedemorgen![]()
denk dat 112.500 ook wel goed zal zijn nico
DA's een leuk apparaatjequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Olympus E510 & 2 lenzen er bij & extra accu.
WAnneer gingen we ook alweer op date?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
oja goedemorgen![]()
is het trouwensquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
oja goedemorgen![]()
precies..... Ben misschien een biologie, scheikunde nerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
denk je? Dit helpt dan weer niet.. want ik twijfelde tussen 112.5k en 125k
Maar 112,5 lijkt me niet eens belachelijk.. Dan zit er 12.000 tussen en moeten we eigenlijk nog allebei 6.000 inleveren om elkaar op de helft tegen te komen.. Lijkt mij uitstekend eigenlijk.
altijd handigquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
precies..... Ben misschien een biologie, scheikunde nerdmaar heb stiekem ook best verstand van zaken e.d.
Daar wil ik altijd wel tijd voor vrij makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Californium het volgende:
ik heb vandaag eendag jah
wanneer wil je op date eer-ik?
Haha. Nou ik maak ongeveer 300 foto's per week dus dat zal bij mij niet zo heel erg snel gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Digitale spiegel reflex? Lijkt me ook wel leuk om mee te spelen, maar ik weet van mezelf dat ik dat 2 weken doe en dat hij daarna in de kast komt te liggen
Ik hoop het. Kan hem overnemen van een model voor 400 rond. Heb nog geprobeerd af te dingen, maar dat lukte nietquote:
da's een soepele prijs.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Nou ik maak ongeveer 300 foto's per week dus dat zal bij mij niet zo heel erg snel gebeuren denk ik
[..]
Ik hoop het. Kan hem overnemen van een model voor 400 rond. Heb nog geprobeerd af te dingen, maar dat lukte niet
Nee dat weet ik, maar niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.. Moet er alleen wel voor naar vlaardingen reizen dus dat is wel weer een dagje wat ik er aan moet geven.. Of ik moet mijn moeder voor mijn karretje kunnen spannenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's een soepele prijs.
in de winkelt ga je dat niet redden iig
ja, dat is misschien een ander verhaal. Ik ben dan zo iemand die dat dus 2 weken volhoud en dan regelmatig die camera vergeet enzo. Maar zou mooi zijn als je die natuurlijk kan krijgen, ik weet niet wat je nu gebruikt, maar als het een grote stap voorwaarts is, is dat wel heel leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Nou ik maak ongeveer 300 foto's per week dus dat zal bij mij niet zo heel erg snel gebeuren denk ik
Euhm *schaamt* Olympus FE150. Das een digitale camera met 5.2 megapixel ofzo. Mijn telefoon is dus net zo goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, dat is misschien een ander verhaal. Ik ben dan zo iemand die dat dus 2 weken volhoud en dan regelmatig die camera vergeet enzo. Maar zou mooi zijn als je die natuurlijk kan krijgen, ik weet niet wat je nu gebruikt, maar als het een grote stap voorwaarts is, is dat wel heel leuk
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm *schaamt* Olympus FE150. Das een digitale camera met 5.2 megapixel ofzo. Mijn telefoon is dus net zo goed. Maar ik heb mijn camera 9/10 keer wel bij me. Alleen dus een woensdag niet met de knvb beker. Ik heb het mijn oma vandaag gevraagd of ik het geld mocht lenen (krijg pas eind van de maand salaris en dat is te laat).. en toen zei ze dat ze misschien wel een leukere oplossing wist voor mij. Dus 1+1 = sinterklaas
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook een camera stiekem, wel handig voor mn studie om projecten en tekeningen enzo te fotograferen voor verslagen en portfolio
ik wed dat je telefoon niet net zo goed is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm *schaamt* Olympus FE150. Das een digitale camera met 5.2 megapixel ofzo. Mijn telefoon is dus net zo goed. Maar ik heb mijn camera 9/10 keer wel bij me. Alleen dus een woensdag niet met de knvb beker. Ik heb het mijn oma vandaag gevraagd of ik het geld mocht lenen (krijg pas eind van de maand salaris en dat is te laat).. en toen zei ze dat ze misschien wel een leukere oplossing wist voor mij. Dus 1+1 = sinterklaas
Mijn telefoon maakt kwalitatief even goede foto's eigenlijk. De digitale camera van mij is gewoon echt verneukt. Veel te oud (4 jaar) en de flitser en stuff werken niet meer goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wed dat je telefoon niet net zo goed is.
Er kan best een 5 MPX camera opzitten maar die is no way zo goed als een normale digitale camera.
Digitale camera's zijn niet voor de grap groter dan een telefoon
Zit veel meer (goeie) hardware in.
MP's zeggen lang niet alles he
Mja.. ze wil in ieder geval wel praten. Dat is in ieder geval ietsquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:53 schreef Californium het volgende:
Mijn huisgenotevraagt ze of we nu kunnen praten
op werk..... wat denkt ze wel niet...
dat ik met 2 min mijn zegje heb gedaan???
Gaat wel iets langer duren
Heb trouwens het briefje veranderd naar morgenavondVanavond is er een soort discussiegroep hier op de uni.... Naast het feit dat het onderwerp interessant is, is het DE kans om mensen te leren kennen
heb je mot met je huisgenooot?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:53 schreef Californium het volgende:
Mijn huisgenotevraagt ze of we nu kunnen praten
op werk..... wat denkt ze wel niet...
dat ik met 2 min mijn zegje heb gedaan???
Gaat wel iets langer duren
Heb trouwens het briefje veranderd naar morgenavondVanavond is er een soort discussiegroep hier op de uni.... Naast het feit dat het onderwerp interessant is, is het DE kans om mensen te leren kennen
Wat lukt er niet dan? Nog steeds dat als je de kabel erin steekt dat het werkt. Die kabel werkt voorheen wel neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goooooeeeeed
Moet alleen het internet fixen maar dat lukt niet.
Ja dat is het probleem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wat lukt er niet dan? Nog steeds dat als je de kabel erin steekt dat het werkt. Die kabel werkt voorheen wel neem ik aan?
Ben al om half zes begonnenquote:
Hmm.. ja, gek is dat. als je het invult of automatisch doet, dan moet het bij 1 van de 2 sowieso lukken. Als je de goeie waarden invult natuurlijk, maar die zal je vast wel weten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem.
Bij m'n powerbook deed ie het gewoon.
Stak 'm erin, werkte.
nu niet.
Als ik 'm op automatisch zet doet ie niks, al zet ik 'm op handmatig en vul ik in wat ik in moet vullen, vind ie de bovenste 3 punten, daarna kapt ie ermee.
Ik wil wel die airport halen maar dan moet ik effe wachten tot dinsdag.
Ben wel benieuwd hoe dat werkt zeg maar.
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hmm.. ja, gek is dat. als je het invult of automatisch doet, dan moet het bij 1 van de 2 sowieso lukken. Als je de goeie waarden invult natuurlijk, maar die zal je vast wel weten.
Ik kan er ook even niets zinnigs over zeggen nu
Overigens wel trots op mezelf. Heb zojuist de data van ons hele bedrijf verbetert met 1 simpele formule
Kut man. Gaat echt snel. Komt omdat ik pas 12 uur wakker wasquote:
Als je dingen moet invullen, betekend dat je modem/router zelf geen ipadressen geeft. Het ligt dus niet aan je mac, maar aan je router.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook.
Probleem is, dat ik melding krijg: IP adres xx.xx.xxx.x wordt al gebruikt door 03c023490832 ofzoiets.
Maar, volgens mij, moet dat het ipadres van de router zijn, niet van mijzelf toch...
Ik snap sowieso geen fuck van internet "installeren", ik snap al helemaal niet waarom het niet plug and play is maar dat je uberhaupt allemaal adressen in moet stellen
Da's toch zooo pauper anno 2008
klootzak!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kut man. Gaat echt snel. Komt omdat ik pas 12 uur wakker was.
Ik haat laat wakker zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kut man. Gaat echt snel. Komt omdat ik pas 12 uur wakker was.
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat laat wakker zijn.
Ga er liever vroeg in, dan laat eruit.
Hou van overdag, zeker nu, omdat het zo'n beetje 90% van de dag donker is
Heb dat wel geprobeerd, (0 t/m9, er staat maar 1 cijfer op het eind in de huidige IP) maar dat werkte niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je dingen moet invullen, betekend dat je modem/router zelf geen ipadressen geeft. Het ligt dus niet aan je mac, maar aan je router.
Als je de melding krijg dat het ip al gebruikt wordt, dan is er een andere machine die dat ip gebruikt. als je de nou in het ip dat je invult (xx.xx.xxx.y) nu de y eens verandert. dus als dat 15 staat maak je daar 16 van bijvoorbeeld.
Maakt niet uit welk nummer als het maar niet 0 of 255 is. Voor de zekerheid 1 of 100 ook maar niet gebruiken, maar keuze genoeg
misschien moet je je verder ook wat minder van je huisgenoot aantrekken in dat opzicht. Bedoel dat hygiene ding enzo dat snap ik, maar dat ze verder gewoon alleen wil zijn, is jouw pakkie an niet..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
misschien vanavond na het discussie ding nog stappen
Huisgenoot is ook gevraagd, maar ze zei nee...ze probeert het niet eens
Ik helemaal niet. Ik ben echt een avondmens. Bij mij is het zelfs zo dat als ik er later uit kan komen en toch minder slaap als normaal, dat ik dan toch nog frisser ben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat laat wakker zijn.
Ga er liever vroeg in, dan laat eruit.
Hou van overdag, zeker nu, omdat het zo'n beetje 90% van de dag donker is
gateway is inderdaad je router en dat mag niet hetzelfde zijn als je ip inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb dat wel geprobeerd, (0 t/m9, er staat maar 1 cijfer op het eind in de huidige IP) maar dat werkte niet.
Kom maar niet verder dan stap 3
Misschien komt het doordat m'n standaardgateway hetzelfde is als m'n ipadres, is dat uberhaupt mogelijk?
standaardgateway is het adres van m'n router toch?
Ik slaap prima als ik er om 12 uur inga, en er om 6 uur weer uitkomt ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien moet je je verder ook wat minder van je huisgenoot aantrekken in dat opzicht. Bedoel dat hygiene ding enzo dat snap ik, maar dat ze verder gewoon alleen wil zijn, is jouw pakkie an niet..
[..]
Ik helemaal niet. Ik ben echt een avondmens. Bij mij is het zelfs zo dat als ik er later uit kan komen en toch minder slaap als normaal, dat ik dan toch nog frisser ben.
dus normaal 23:30 slapen en 7:30 eruit, dan ben ik nog steeds gaar.
Maar als ik om 2.30 ga slapen en als ik er dan om 9:30 uitmoet ben ik al minder gaar als normaal.
Ah, top.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
gateway is inderdaad je router en dat mag niet hetzelfde zijn als je ip inderdaad
En als laatste nummer kan je van 1 tot 254 invullen in principe.
Ging haar net vragen of ze mee uit eten ging, want er waren geen kaartjes meer voor mijquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien moet je je verder ook wat minder van je huisgenoot aantrekken in dat opzicht. Bedoel dat hygiene ding enzo dat snap ik, maar dat ze verder gewoon alleen wil zijn, is jouw pakkie an niet..
Je moet waarschijnlijk dus wel je gateway hetzelfde houden, want dat lijkt wel te kloppen. Succes ermee in ieder geval. Heb ik mijn half jaar op de helpdesk werken van een leverancier van routers ook weer eens nuttig kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik slaap prima als ik er om 12 uur inga, en er om 6 uur weer uitkomt ofzo
Genoeg is dat wel.
6 uur vind ik altijd wat vroeg, dus ga ook vaak om 1 uur slapen ofzo maar meer dan 6 uur slaap ik eigenlijk nooit.
VInd het altijd zonde van de dag.
[..]
Ah, top.
Ga ik daar nog effe mee kloten dalijk.
Het dolle is, dat ie wel ziet wie mijn ISP is, maar geen actieve verbinding vindt.
Maar gode, ik kijk wel wat ik kan fixen.
Zorg iig dat m'n gateway en ipadres niet hetzelfde zijn.
Tja, als ze zelf nee zegt tegen zo'n uitnodiging, dan zal ze zich daar waarschijnlijk het beste bij voelen. Jij en nu dus ook anderen hebben het geprobeerd en meer dan dat kan je niet doen. Het is niet dat ze verplicht thuis moet zitten omdat niemand haar erbij wil hebben, maar ze wil het zelf niet. Dan is het voor mij "case closed".quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ging haar net vragen of ze mee uit eten ging, want er waren geen kaartjes meer voor mijen ga daarvoor mee uit eten
Nee want ik wil het eerst uitpraten
Ik ga het niet op werk uitpraten
en ik hab na werk geen tijd
![]()
en ik weet dat ik er niets van aan moeten trekken... Maar ze is alleen in het buitenland.... Moet ze dan altijd maar thuis zitten en shit
terug naar XP?quote:
Ja, Vista Ultm geinstalleerd na de uitgave van SP.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:40 schreef nicomart het volgende:
terug naar XP?
Whehe, iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je moet waarschijnlijk dus wel je gateway hetzelfde houden, want dat lijkt wel te kloppen. Succes ermee in ieder geval. Heb ik mijn half jaar op de helpdesk werken van een leverancier van routers ook weer eens nuttig kunnen gebruiken
vistaquote:
Ik ookquote:
vista = kutquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, Vista Ultm geinstalleerd na de uitgave van SP.
Nu lekker XP MCE draaien, veel lekkerder.
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, idd
Ik laat nog wel weten of het gelukt is vanavond.
Als ik internet heb, en dus kan fokken, is het gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |