Strenger zijn Cali, strenger zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah'mag wel voor een keer'.... 'Leg er 2 in de kast neer voor morgen' Heb ze alle drie op
quote:
jammer.. ik denk toch dat je vaker op gesprek moet komen, want dit is niet zomaar over.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah'mag wel voor een keer'.... 'Leg er 2 in de kast neer voor morgen' Heb ze alle drie op
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
jammer.. ik denk toch dat je vaker op gesprek moet komen, want dit is niet zomaar over.
De AK'ers vinden je gezelschap wel fijnquote:Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig voor de AK'ers dan
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
De AK'ers vinden je gezelschap wel fijn
Oh en of je je mutsjes mee wilt nemen volgende keer. De rest van de groep vindt ze zo grappig.quote:
okequote:Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh en of je je mutsjes mee wilt nemen volgende keer. De rest van de groep vindt ze zo grappig.
Een toffe meid die aan me denkt. Whoohoo!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef Californium het volgende:
dankje deanmocht ik morgen aan mijn verlangens toegeven....zal ik aan jou denken
een toffe kerel die met een toffe meid vindquote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een toffe meid die aan me denkt. Whoohoo!![]()
En dat ik de hele dag aan je denkt, vind je niet boeiendquote:Op woensdag 12 november 2008 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een toffe meid die aan me denkt. Whoohoo!![]()
ik moest lachenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
En dat ik de hele dag aan je denkt, vind je niet boeiend
maakt niet uitquote:
Misschien is dean niet zo van de mannen liefdequote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
En dat ik de hele dag aan je denkt, vind je niet boeiend
liefde is liefde.. gewoon accepterenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien is dean niet zo van de mannen liefde
truste!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |