SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mijn scrotumquote:Op donderdag 13 november 2008 19:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb je aambeien ofzo ? Zo'n anus is echt niet normaal hoor!
Bekend probleemquote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik heb vaak dat het plateau hoger is dan ik had verwacht. Dus als ik mijn reet afveeg neem ik een beetje een te ruime bocht en zit ik met mijn vingers in de schijt.
Dat dus...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:06 schreef Florian_ het volgende:
Soms heb je wel een plateau, en dan werk je zo'n hele lange drol uit je kont die dan zo tegen je reet aanschuurt
En daarbij een spoor achterlaat die je dan vaak alsnog weg kan gaan halen met de borstelquote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef RickoKun het volgende:
De ideale wc voor mij is eentje die schuin naar beneden gaat, dat je drol d'r zoe in rolt
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:06 schreef Florian_ het volgende:
Soms heb je wel een plateau, en dan werk je zo'n hele lange drol uit je kont die dan zo tegen je reet aanschuurt
zoeen die eerst naar buiten gaat en dan zodra hij het plateau raakt langs je bilnaad en je balzak naar voren in de plee valt... die zijn echt te kutquote:Op donderdag 13 november 2008 19:06 schreef Florian_ het volgende:
Het heeft een voordeel, de stank is minimaal.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom hebben die WC's bestaansrecht? Elke keer WC-papier erin leggen is toch geen oplossing.
Jaja, jouw anus ruikt naar bloemen ..quote:Op donderdag 13 november 2008 19:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het heeft een voordeel, de stank is minimaal.
Ah, dat verklaart een hoop (ik zei hoop in een poeptopicquote:Op donderdag 13 november 2008 19:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het heeft een voordeel, de stank is minimaal.
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jaja, jouw anus ruikt naar bloemen ..
er is altijd wel een probleem met die kankerwc`squote:Op donderdag 13 november 2008 19:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En daarbij een spoor achterlaat die je dan vaak alsnog weg kan gaan halen met de borstel
vaPOOrisor.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:17 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
er is altijd wel een probleem met die kankerwc`s
Volgens mij kan je het best gewoon een zuigmeganisme installeren op je wc zodat het zo het spoelgat ingezogen word
Of een vaporisor dan kan je je drol in ene maal vaporisen
[ afbeelding ]
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[ afbeelding ]
En voor de paint:
[ afbeelding ]
ligt er aan wat voor kwaliteit vaPOOriser je kooptquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef snorfiets het volgende:
lekker broodje aangebrande drol geur hangt er dan gelijk in je huis/op je werk/op plaats van schijten
Jij blijft zitten terwijl je je reet afveegt?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik heb vaak dat het plateau hoger is dan ik had verwacht. Dus als ik mijn reet afveeg neem ik een beetje een te ruime bocht en zit ik met mijn vingers in de schijt.
Ik poep trouwens eerst en pis dan.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Dodecahedron het volgende:
[...]
Waarom zou je gaan staan dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:58 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Jij blijft zitten terwijl je je reet afveegt?
Wat je fris noemt...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:57 schreef Rikketik het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het is verfrissend, het veegt makkelijker en de stank krijgt geen kans zich te verspreiden.
Gozer.....quote:Op donderdag 13 november 2008 19:58 schreef lennart12 het volgende:
[..]
mensen die gaan staan om te vegenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:58 schreef lennart12 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:58 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Minder erg dan wanneer er nog een dampende drol op het plateau lag.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat je fris noemt...
Je moet je reet toch nog afvegen! Daar komt ook geen bloemenlucht vanaf, dus dat stinkt toch al !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |