Hmm ik had het ook enkel maar over te taal hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ook wel zo z'n redenen
Ik vind Frans wel een mooie taal ja.
Ik haat duiters niet specifiek, ik vind alleen de taal echt baggerlelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker doorrijden, over welke snelheden hebben we het dan? Als je gepakt wordt is het zieke shitquote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had bijna een bekeuring van 800 euro aan m'n broek
Dat was dan niet uit NL, maar slovenie.
Reed er rond zonder zo'n tolticket, wist oko niet dat dat moest.
Daarbij beetje slalommen op de snelweg tussen die pilonnen, vonden ze niet leuk
Maar hoefde niet te betalen.
In NL kan je prima doorrijden hoor, zeker over de A1.
Staan echt 0 fliters daar.
Tot Utrecht is het effe uitkijken, daarna kan je doorknallen, zeker 's nachts.
Er is echt níemand op de weg dan
Lekker doorrijden, dat lijkt me 140 à 160 km/h o.i.d.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker doorrijden, over welke snelheden hebben we het dan? Als je gepakt wordt is het zieke shit
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef Puala het volgende:
Je déteste français. Ma professeur a été un demi-homme et a donné les filles toujours puit et les garçons ont été saints.[ afbeelding ]Iets over dat je frans docent een halve vent is en altijd aan jongens zit??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
Frans
Bonjour, je m'appele cali, je suis fatique....
Je t'aime
Snelheden tussen de 160 en 200.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker doorrijden, over welke snelheden hebben we het dan? Als je gepakt wordt is het zieke shit
Richting duitslandquote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Snelheden tussen de 160 en 200.
Richting Duitsland he
Dan mag het
Ja, ik rij altijd wel vrij netjes hoor, max 140 in Nederland.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Richting duitsland
Zorg maar gewoon dat je niet te hard rijd, als je van rijden houdt en dan het gas op in Duitsland
Dan is het verkeerd vertaaldquote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets over dat je frans docent een halve vent is en altijd aan jongens zit??
Ah. Dan klopt dat frans nog best aardigquote:Op donderdag 13 november 2008 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan is het verkeerd vertaald. Frans docente een halve vent en dat de meiden altijd gestraft werden en de jongens opgehemeld zoiets was het
Was dat ook daar?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe, je hebt gelijk kleine kans, laatste keer dat ik aangehouden werd omdat ik te hard reed was het pas half 3
Lekker man, ik bedoel het niet betuttelend trouwens hoor, je moet het zelf weten ik zou het waarschijnlijk ook doenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was dat ook daar?
Ik rij daar geregeld, geregeld te hard ook, maar heb er nooit een boete gehad.
sowieso nog maar 1 boete gehad dit jaar
Vorig jaar ook 1, jaar daarvoor 1300 euro aan boetes
Now, I go again working. I have a rotting job that i off must making before 13:00quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
Je déteste français. Ma professeur a été un demi-homme et a donné les filles toujours puit et les garçons ont été saints
Ik haat frans, Mijn docente is en halve man en geeft de meisjes altijd ??? en de jongens zijn heiligen.
Zo goed is mijn frans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Zeker.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker man, ik bedoel het niet betuttelend trouwens hoor, je moet het zelf weten ik zou het waarschijnlijk ook doen
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Now, I go again working. I have a rotting job that i off must making before 13:00Zo mooi ook hier om sommige collega's hier engels te horen pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I will call him directly" bijvoorbeeld
Maar Nederlandse spreekwoorden in het Engels is helemaal mooi. "Now the monkey comes out of the sleeve!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef Californium het volgende:
I would like to give the complements to the cock for the lovely diner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He, die UI heb ik ooit eens gemaaktquote:
Ha Maisnon!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Maisnon het volgende:
The boat walked fast
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steenkolenengels
Haha, is dat een muziek iets ofniet? Van heel lang terug. Was binnen no time ook weer offline omdat het niet mochtquote:Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, die UI heb ik ooit eens gemaakt
[..]
Ha Maisnon!
Heb jij nog eens een "update" van de Maisnon Summer Collection?
Kan wel weer wat nieuws gebruiken
Ja, klopt.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, is dat een muziek iets ofniet? Van heel lang terug. Was binnen no time ook weer offline omdat het niet mocht
Ik maak wel een leuk lijstje snel
Je hebt er wel mooie gebieden naar wat ze zeggen jaquote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Slovenië, is dat mooi om daar op vakantie te gaan? Had dat geloof ik op TV gezien, kan me herinneren dat het er echt leuk uitzag.
Ik vond het mooier dan ik verwacht had.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Slovenië, is dat mooi om daar op vakantie te gaan? Had dat geloof ik op TV gezien, kan me herinneren dat het er echt leuk uitzag.
Mooi hè?!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, die UI heb ik ooit eens gemaakt
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef Maisnon het volgende:
eerder naar bed dan!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is van toepassing
mwaa niet super. wat is je vraag??quote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef Puala het volgende:
Mash, heb jij een beetje verstand van fototoestellen? (A).
Ik wil een spiegelreflexcamera gaan kopen. Nu kan ik de Olympus E510 overnemen van iemand met dubbele zoom kit ED 14-42 mm en 40-150 mm lens. Er zit ook een extra accu bij en een tas. Dit alles voor ongeveer 350-400 euro.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwaa niet super. wat is je vraag??
IK?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent ook wel een wijsneus jij he
Refquote:Op donderdag 13 november 2008 15:33 schreef Reflectionne het volgende:
Hoi, ik kom even langs hier!
Hoe is het met iedereen??
Oké, vertel maar op dan. Geef maar advies, want ik weet het echt nietquote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IK?![]()
Weet gewoon van veel dingen wat af
Nou, is het een digitale spiegelreflex?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, vertel maar op dan. Geef maar advies, want ik weet het echt niet
http://www.prijsvergelijk(...)mpus_e510/specs.htmlquote:Op donderdag 13 november 2008 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, is het een digitale spiegelreflex?
jaquote:
klinkt als een hele foute versierpoging. Het is dat ik weet dat je in je huis aan het klussen bentquote:Op donderdag 13 november 2008 17:36 schreef The_Dean het volgende:
Kom je helpen Yesse, nog wel wat schuurwerk voor je
Ben ook slecht in versieren, dus wat dat betreft zou ik deze nog wel eens kunnen gebruiken ookquote:Op donderdag 13 november 2008 17:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt als een hele foute versierpoging. Het is dat ik weet dat je in je huis aan het klussen bent
ff lekker schuren..quote:Op donderdag 13 november 2008 17:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben ook slecht in versieren, dus wat dat betreft zou ik deze nog wel eens kunnen gebruiken ook
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
ff lekker schuren..
Oh en Cali.. Heeft je huisgenootje nu gereageerd? Zo komt het namelijk wel over
Vies huisgenootje
Ah. De aloude discussie plonsplee versus plateauquote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef nicomart het volgende:
Ook een supertopic trouwens! WC zonder plateau
avondquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Het lijkt er zowaar op. Twee posts, en allebei daar.
ik denk het ookquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Het lijkt er zowaar op. Twee posts, en allebei daar.
Ja ik hou er vanquote:Op donderdag 13 november 2008 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. De aloude discussie plonsplee versus plateau
Ja die werken wel door..\quote:
Hoiquote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
avondEn grappig als ze dat deed
couldn't care less eigenlijk
lekker knusquote:Op donderdag 13 november 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
heb d'r al 2 dagen niet gesproken en we koken alleen....
quote:
Ik heb het er wel mee gehad zo langzaamaan.quote:[..]
Ja ik hou er van
En zo niet hebben ze een probleem met mijquote:[..]
Ja die werken wel door..\
Hoi Caliquote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
avondEn grappig als ze dat deed
couldn't care less eigenlijk
dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 20:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
lekker knus
Het is niet gezellig, maar neem aan dat je je nu in ieder geval minder ergert ..
mja.. ik weet niet of het mogelijk is om gewoon eens goed met haar te praten. Het hoeft meteen niet als rel te worden gebracht, maar je kan het er natuurlijk wel over hebben. Als je nog een aantal maanden op die manier met elkaar om moet gaan, is ook geen pretje.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
blijkbaar durft wiebel of hoe het ook is niet meerdus einde klb rel
maar ef serieus..... Zijn mensen er hier er mee eens dat ik het maar moet zeggen of ze misschien iets hygenischer wil zijn
want mijn andere ergenissen kan ik er dan ook gelijk ingooien en ben ik iig weer opgeluchtIk weet dat het beter is maar durf niet
![]()
Preciesquote:Op donderdag 13 november 2008 21:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik weet niet of het mogelijk is om gewoon eens goed met haar te praten. Het hoeft meteen niet als rel te worden gebracht, maar je kan het er natuurlijk wel over hebben. Als je nog een aantal maanden op die manier met elkaar om moet gaan, is ook geen pretje.
Verloren?quote:
Staan gelijk.. maar ik denk... en HOOP dat Hardenberg wintquote:
succesquote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Preciesik zal eens kijken hoe het morgen gaat
en misschien eens iets van zeggen
Dat nog niet, maar HHC is beter en Feyenoord speelt op de counterquote:
Wat heb ik gemist..quote:
quote:
heb je de laatste 2 pagina's gelezenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je de laatste 2 pagina's gelezen![]()
quote:
Lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
moet morgen toch met d'r praten....(maar denk niet dat het mijn huisgenootjes was
![]()
)
dat zeker.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef nicomart het volgende:
ja zonde.. maar goed, toch een blamage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |