Ik rijd geen auto dus ik weet dat allemaal niet. Ik weet enkel dat zelfs de A15 (woon ik aan) 's nachts behoorlijk bezocht isquote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had bijna een bekeuring van 800 euro aan m'n broek
Dat was dan niet uit NL, maar slovenie.
Reed er rond zonder zo'n tolticket, wist oko niet dat dat moest.
Daarbij beetje slalommen op de snelweg tussen die pilonnen, vonden ze niet leuk
Maar hoefde niet te betalen.
In NL kan je prima doorrijden hoor, zeker over de A1.
Staan echt 0 fliters daar.
Tot Utrecht is het effe uitkijken, daarna kan je doorknallen, zeker 's nachts.
Er is echt níemand op de weg dan
Hmm ik had het ook enkel maar over te taal hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ook wel zo z'n redenen
Ik vind Frans wel een mooie taal ja.
Ik haat duiters niet specifiek, ik vind alleen de taal echt baggerlelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker doorrijden, over welke snelheden hebben we het dan? Als je gepakt wordt is het zieke shitquote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had bijna een bekeuring van 800 euro aan m'n broek
Dat was dan niet uit NL, maar slovenie.
Reed er rond zonder zo'n tolticket, wist oko niet dat dat moest.
Daarbij beetje slalommen op de snelweg tussen die pilonnen, vonden ze niet leuk
Maar hoefde niet te betalen.
In NL kan je prima doorrijden hoor, zeker over de A1.
Staan echt 0 fliters daar.
Tot Utrecht is het effe uitkijken, daarna kan je doorknallen, zeker 's nachts.
Er is echt níemand op de weg dan
Lekker doorrijden, dat lijkt me 140 à 160 km/h o.i.d.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker doorrijden, over welke snelheden hebben we het dan? Als je gepakt wordt is het zieke shit
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef Puala het volgende:
Je déteste français. Ma professeur a été un demi-homme et a donné les filles toujours puit et les garçons ont été saints.[ afbeelding ]Iets over dat je frans docent een halve vent is en altijd aan jongens zit??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
Frans
Bonjour, je m'appele cali, je suis fatique....
Je t'aime
Snelheden tussen de 160 en 200.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker doorrijden, over welke snelheden hebben we het dan? Als je gepakt wordt is het zieke shit
Richting duitslandquote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Snelheden tussen de 160 en 200.
Richting Duitsland he
Dan mag het
Ja, ik rij altijd wel vrij netjes hoor, max 140 in Nederland.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Richting duitsland
Zorg maar gewoon dat je niet te hard rijd, als je van rijden houdt en dan het gas op in Duitsland
Dan is het verkeerd vertaaldquote:Op donderdag 13 november 2008 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets over dat je frans docent een halve vent is en altijd aan jongens zit??
Ah. Dan klopt dat frans nog best aardigquote:Op donderdag 13 november 2008 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan is het verkeerd vertaald. Frans docente een halve vent en dat de meiden altijd gestraft werden en de jongens opgehemeld zoiets was het
Was dat ook daar?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe, je hebt gelijk kleine kans, laatste keer dat ik aangehouden werd omdat ik te hard reed was het pas half 3
Lekker man, ik bedoel het niet betuttelend trouwens hoor, je moet het zelf weten ik zou het waarschijnlijk ook doenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was dat ook daar?
Ik rij daar geregeld, geregeld te hard ook, maar heb er nooit een boete gehad.
sowieso nog maar 1 boete gehad dit jaar
Vorig jaar ook 1, jaar daarvoor 1300 euro aan boetes
Now, I go again working. I have a rotting job that i off must making before 13:00quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
Je déteste français. Ma professeur a été un demi-homme et a donné les filles toujours puit et les garçons ont été saints
Ik haat frans, Mijn docente is en halve man en geeft de meisjes altijd ??? en de jongens zijn heiligen.
Zo goed is mijn frans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Zeker.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker man, ik bedoel het niet betuttelend trouwens hoor, je moet het zelf weten ik zou het waarschijnlijk ook doen
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Now, I go again working. I have a rotting job that i off must making before 13:00Zo mooi ook hier om sommige collega's hier engels te horen pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I will call him directly" bijvoorbeeld
Maar Nederlandse spreekwoorden in het Engels is helemaal mooi. "Now the monkey comes out of the sleeve!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef Californium het volgende:
I would like to give the complements to the cock for the lovely diner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |