dat zeker.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef nicomart het volgende:
ja zonde.. maar goed, toch een blamage
en dan bijna weekendquote:
Pieter, waarom zwaai je niet meer naar me als ik langs kom.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan bijna weekend
maar ik ga slapen
Canon D1 Mk III ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:48 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mijn oma gaat mijn nieuwe camera betalen waarschijnlijkEcht lang leve lieve oma's ^_^
quote:
Dat dat al jaren niks meer voorsteld, alleen et eerste jaar was et wel leuk maar tegenwoordigquote:
Ik vind je oma ook lief!quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:48 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mijn oma gaat mijn nieuwe camera betalen waarschijnlijkEcht lang leve lieve oma's ^_^
Ik haat dominoday.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat dat al jaren niks meer voorsteld, alleen et eerste jaar was et wel leuk maar tegenwoordig
Fucking anastasia of lionel richie zal wel weer langskomen en in plaats van dat ze al genoeg stenen van te voren neerzetten moeten ze natuurlijk weer een stel van die mongolen terplekke iets laten bouwen en dat met hun ellebogen omstoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |