en ik vond hem lijken op gabriel rios.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:56 schreef ScottTracy het volgende:
Nog een snelle want ik heb een college te halen
Wie?
Klopt,quote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef emokid het volgende:
Scottie is al weg denk ik, weet 100% zeker dat het Jakob Dylan is.
Klopte inderdaad, en thanks voor het waarnemen Neleosquote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef emokid het volgende:
Scottie is al weg denk ik, weet 100% zeker dat het Jakob Dylan is.
Mizh +1quote:
Deze mevrouw mag in alle 4 lijstjes. Wie?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Vrouwen top 100, Cover top 100, anderstalige top 25..... én een jaar lijstje
ik zei mág... verder niksquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef Grobbel het volgende:
Of juist Kate Ryan, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ranja die goed vindt.
Pet Shop Boys is tricky omdat ie volgens mij alleen als sessiemuzikant bij de Pet Shop Boys heeft gespeeld, niet als officieel lid. Maar ik keur 'm goed.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:33 schreef belsen het volgende:
Smiths, Modest Mouse, The Cribs, Petshop Boys, Johnny Marr & the Healers.
Tom DeLongequote:Op donderdag 13 november 2008 09:48 schreef WeezerButler het volgende:
Beiden lang meneer Tom DeLonge op z'n fraaie sneakers en ons aller Ilse
Gaat het punt naar cafca.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef Grobbel het volgende:
Microphones - The Glow, Pt 2
Elvis Costello & The Attractions - Armed Forces
Black Eyed Peas - Elephant
Geen tijd om de hoezen erbij te zoeken, sorry.
bukgeit +1quote:Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef bukgeit het volgende:
Nellie The Elephant - Toy Dolls
"And off she ran to Hindustan and was never seen again"
Gokje? Het antwoord stond er al bijna.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef Grobbel het volgende:
gokje dan maar op Colour of Fire.
Lijkt mij ook.quote:
Mizh +1quote:Op donderdag 13 november 2008 14:38 schreef Mizh het volgende:
Smashing Pumpkins - 1979
met de Trekkast Mafkees...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:09 schreef belsen het volgende:
Raggende Manneh, Stommy.
dat klopt, dus game on!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:31 schreef cafca het volgende:
Roger Daltrey toch gewoon?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:16 schreef Mark het volgende:
Tom Araya
Tommy Lee
Tom Waits
Tom Petty
Tommy Bolin
Tom (van Tom en Dick)
Tom Jones
Tom Angelripper (Sodom)
Tom Morello
Tommy Thayer
Keurig lijstjequote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef brother52 het volgende:
Foo Fighters - For all the Cows
The presidents of the USA - Kitty
Seven Mary Three - My favourite dog
The Beatles - Blackbird
Biffy Clyro - There's no such thing as a jaggy snake
Ween - Mister won't you please help my pony
Fish - Scattering crows
Tom McRae - Ghost of a shark
KT Tunstall - Black horse and the cherry tree
Heart - Dog & Butterfly
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef peaceman het volgende:
Hit and run punt:
De mannen die spelen in de band "levende kleur".
ik dacht dat jij een stars fan was?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef Z het volgende:
Yes?
Maar nog geen idee ... Iets met Broken Social Scene ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een stars fan was?
nee, gewoon een album van starsquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:48 schreef Z het volgende:
[..]
Maar nog geen idee ... Iets met Broken Social Scene ofzo?
Wie isquote:is door het Amerikaanse muziektijdschrift Rolling Stone uitgeroepen tot de grootste artiest van het rock-'n-roll-tijdperk. Onder anderen Keith Richards, Iggy Pop en James Blunt brachten een stem uit op hun favorieten, meldt BBC News.
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Laat U niet teveel leiden door 'rock-'n-roll'..
quote:De 66-jarige, bekend van hits als '
, '
' en
, versloeg Ray Charles en Elvis Presley, die tweede en derde werden. In de toptien van de lijst zijn naast
alleen Bob Dylan op nummer zeven en Stevie Wonder op nummer negen nog in leven.
Andere namen in de lijst zijn onder anderen Sam Cooke, John Lennon, Marvin Gaye, Otis Redding en James Brown. In de top 25 is de 50-jarige Michael Jackson op de 25e plek de jongste artiest.
Het tijdschrift Rolling Stone met de top honderd van de grootste artiesten van het rock-'n-roll-tijdperk verschijnt vrijdag.
quote:Arguably the first underground rock group of all time,formed at the Peace Eye bookstore in New York's East Village in late 1964.
Dat was Detroit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef knars het volgende:
MC5?
Ze zijn wel erg omdergronds gebleven, ik heb er nog nooit van gehoord...quote:
quote:The nucleus of the band throughout their many personnel changes was Peace Eye owner Ed Sanders and fellow poet Tuli Kupferberg. Sanders and Kupferberg had strong ties to the beat literary scene, but charged, in the manner of their friend Allen Ginsberg, full steam ahead into the maelstrom of '60s political involvement and psychedelia.
Die film heb ik nog niet gezien, staat op het lijstjequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:57 schreef Z het volgende:
Hmmm. Er zat een nummer van ze in 'Burn After Reading' daar ken ik ze alleen van ...
Ik weet niet of Z nog online is, maar dat antwoord klopt wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:05 schreef Mark het volgende:
The Fugs?
* Mark zag die film wel en de eindmuziek was blijven hangen
Ergo: Mark +1quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet niet of Z nog online is, maar dat antwoord klopt wel.
Jajaquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:48 schreef Z het volgende:
Twee van je favorieten bedoel je.
Scooter ist Deutschquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:16 schreef MadMaster het volgende:
Ah, hardcore...
Dan moet het Scooter zijn...
Nee, deze heren hebben het al jaren zo'n beetje met alles gehad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef brother52 het volgende:
Madball?
zeker wel.quote:
quote:
Daarom moet het ook in 2 stappen, via die andere band kom je er namelijk wel.quote:Op zondag 16 november 2008 20:39 schreef bartrid het volgende:
Ik kan me geen lid van Faith No More voor de geest halen die iets met iemand van Sum41 gedaan heeft.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef bartrid het volgende:
Ah heeft Kerry King van Slayer niet ooit iets gedaan met Sum41?
quote:Nobody could have prepared anybody for the success of, since the magnitude of its success was simply unimaginable — an album that sold 40 million copies in its initial chart run, with seven of its nine tracks reaching the Top Ten
Moggequote:Op maandag 17 november 2008 08:51 schreef Burnett het volgende:
michael jackson - thriller
Tja..., McCa zingt mee op de plaat van Wacko...quote:Op maandag 17 november 2008 08:56 schreef Gambolputty het volgende:
En voor de bonuspunten: wat is de link?
Wie isquote:speelde destijds ongewoon hard en wordt wel gezien als één van de voorlopers van de heavy metal en hardrock. De naam
staat voor een soort LSD, die weer genoemd was naar een destijds populair wasmiddel. Op dit moment (2006) bestaat
uit Peterson, Whaley en Duck McDonald.
..en Wanna be starting something is terug te horen in Please don't stop the music van Rihanna. Mijn dochter dacht dat ik een LP van Rihanna had gekocht toen ze de kamer binnen kwam halverweg WBSS.quote:Op maandag 17 november 2008 09:00 schreef Burnett het volgende:
[..]
Tja..., McCa zingt mee op de plaat van Wacko...
Kwam die niet ook voor in het quote-stukje van de nationale popquiz?quote:Op maandag 17 november 2008 09:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
..en Wanna be starting something is terug te horen in Please don't stop the music van Rihanna. Mijn dochter dacht dat ik een LP van Rihanna had gekocht toen ze de kamer binnen kwam halverweg WBSS.
Jep. Waar we bijna niet opkwamen. Bijna, hè.quote:Op maandag 17 november 2008 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Kwam die niet ook voor in het quote-stukje van de nationale popquiz?
quote:toert volgend jaar langs de Nederlandse podia als Ali Baba. De artiest treedt samen met Holland Symfonia op in een nieuwe symfonische familieshow Ali Baba en de Tachtig Muzikanten.
Ali B?quote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Even een opstartvraag, wie?
[..]
Iggy G in Da House +1quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ali G
quote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef ranja het volgende:
waarschijnlijk een band die ik overgeslagen heb
quote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef ranja het volgende:
waarschijnlijk een band die ik overgeslagen heb
bigshadow +1quote:Op maandag 17 november 2008 17:05 schreef bigshadow het volgende:
Get well soon.
Hit and run, ben vanavond naar huis en waarschijnlijk pas weer woensdag online
ScottTracey +1quote:Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef ScottTracy het volgende:
I will survive van Gloria Gaynor?
Ik weet niet of dat de bedoeling was, maar nu het ijs gebroken is, die 2 had ik dus ook + 'November' van Rowwen Héze...quote:Op maandag 17 november 2008 22:23 schreef Mark het volgende:
Doneer ik vast:
Guns N Roses - November rain
Tom Waits - November
Ah, dat nummer heet toch gewoon zo?quote:Op maandag 17 november 2008 23:01 schreef knars het volgende:
En het bonusgetal is Wyckeff Jean met Gone 'till November!
Dat nummer wel, maar het is Wycleff ipv Wyckeffquote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Ah, dat nummer heet toch gewoon zo?
emokid +1quote:
CSNY inderdaad. 2 Amerikanen, 1 Canadees en de N komt uit Engeland.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:28 schreef ranja het volgende:
CSNY? maar dan een eerdere band van een van de eerste 3? al kunnen die wat mij betreft ook alle 4 canadees zijn, geen idee
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
CSNY inderdaad. 2 Amerikanen, 1 Canadees en de N komt uit Engeland.
Hits van de band o.a, Sorry Suzanne, I'm down, Bus Stop ....
gok of wist je 't?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef cafca het volgende:
Kim Wilde?
Ja, en Ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef ranja het volgende:
Is ze nou aan het schilderen? Vreemd instrument
oja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef ScottTracy het volgende:
Junior Senior - Move your feet?
quote:Op woensdag 19 november 2008 01:20 schreef lubje25 het volgende:
mmm, die andere 2 kloppen wel dus. Er is ook zo'n nieuwe versie van Wamdue project- King of my castle. Bedoel je die?
moest diep graven, ik werk in de horeca en we krijgen elke keer zo'n update voor de muziekcomputer. Daar staan ook de top 40 nummers in. Dat zou deze vraag makkelijk moeten maken voor mequote:Op woensdag 19 november 2008 01:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Er was ook nog een vierde mogelijkheid: I begin to wonder van Jean Claude Ades (JCA).
lubje25 +1
yep die staat er ook in, o.a. verder nog 2 keer T.I. en Jason Mrazquote:Op woensdag 19 november 2008 01:33 schreef ScottTracy het volgende:
Britney Spears - Womanizer?
shit die zijn pas nog langs geweest hier bij muz triv.quote:Op woensdag 19 november 2008 01:37 schreef ScottTracy het volgende:
Welk bont gezelschap zien we hier?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 01:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
shit die zijn pas nog langs geweest hier bij muz triv.
The Johansons of zo iets, maar dat is niet goed denk ik
quote:Op woensdag 19 november 2008 02:02 schreef Ascaroth het volgende:
The Polyphonic Spree.
Wie?quote:Het moet echt een volslagen uniek fenomeen zijn: 35 jaar nadat ze muziek begonnen te maken is, buiten bij een aantal intieme medewerkers, nog steeds niet geweten wiezijn. De groep bracht in die tijd meer dan dertig albums uit maar nog steeds verschijnen ze – als ze al verschijnen - enkel gemaskerd voor het publiek.
Lijkt me goed..., zo'n "vermeende" "intieme medewerker" wel eens op een feestje gesproken...quote:
quote:Uit de hand gelopen hobbyband van ex-Kayak drummer Pim Koopman die begin jaren tachtig tot zelfs in de Verenigde Staten hits scoort.
Jij mag het zeggen...quote:Op woensdag 19 november 2008 09:24 schreef Homdeck het volgende:
naja weet eigenlijk niet wat gebruikelijk is hier. lijkt me dat degene die de 5 volmaakt het punt krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |