quote:Op donderdag 13 november 2008 22:16 schreef Mark het volgende:
Tom Araya
Tommy Lee
Tom Waits
Tom Petty
Tommy Bolin
Tom (van Tom en Dick)
Tom Jones
Tom Angelripper (Sodom)
Tom Morello
Tommy Thayer
Keurig lijstjequote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef brother52 het volgende:
Foo Fighters - For all the Cows
The presidents of the USA - Kitty
Seven Mary Three - My favourite dog
The Beatles - Blackbird
Biffy Clyro - There's no such thing as a jaggy snake
Ween - Mister won't you please help my pony
Fish - Scattering crows
Tom McRae - Ghost of a shark
KT Tunstall - Black horse and the cherry tree
Heart - Dog & Butterfly
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef peaceman het volgende:
Hit and run punt:
De mannen die spelen in de band "levende kleur".
ik dacht dat jij een stars fan was?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef Z het volgende:
Yes?
Maar nog geen idee ... Iets met Broken Social Scene ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een stars fan was?
nee, gewoon een album van starsquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:48 schreef Z het volgende:
[..]
Maar nog geen idee ... Iets met Broken Social Scene ofzo?
Wie isquote:is door het Amerikaanse muziektijdschrift Rolling Stone uitgeroepen tot de grootste artiest van het rock-'n-roll-tijdperk. Onder anderen Keith Richards, Iggy Pop en James Blunt brachten een stem uit op hun favorieten, meldt BBC News.
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Laat U niet teveel leiden door 'rock-'n-roll'..
quote:De 66-jarige, bekend van hits als '
, '
' en
, versloeg Ray Charles en Elvis Presley, die tweede en derde werden. In de toptien van de lijst zijn naast
alleen Bob Dylan op nummer zeven en Stevie Wonder op nummer negen nog in leven.
Andere namen in de lijst zijn onder anderen Sam Cooke, John Lennon, Marvin Gaye, Otis Redding en James Brown. In de top 25 is de 50-jarige Michael Jackson op de 25e plek de jongste artiest.
Het tijdschrift Rolling Stone met de top honderd van de grootste artiesten van het rock-'n-roll-tijdperk verschijnt vrijdag.
quote:Arguably the first underground rock group of all time,formed at the Peace Eye bookstore in New York's East Village in late 1964.
Dat was Detroit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef knars het volgende:
MC5?
Ze zijn wel erg omdergronds gebleven, ik heb er nog nooit van gehoord...quote:
quote:The nucleus of the band throughout their many personnel changes was Peace Eye owner Ed Sanders and fellow poet Tuli Kupferberg. Sanders and Kupferberg had strong ties to the beat literary scene, but charged, in the manner of their friend Allen Ginsberg, full steam ahead into the maelstrom of '60s political involvement and psychedelia.
Die film heb ik nog niet gezien, staat op het lijstjequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:57 schreef Z het volgende:
Hmmm. Er zat een nummer van ze in 'Burn After Reading' daar ken ik ze alleen van ...
Ik weet niet of Z nog online is, maar dat antwoord klopt wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:05 schreef Mark het volgende:
The Fugs?
* Mark zag die film wel en de eindmuziek was blijven hangen
Ergo: Mark +1quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet niet of Z nog online is, maar dat antwoord klopt wel.
Jajaquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:48 schreef Z het volgende:
Twee van je favorieten bedoel je.
Scooter ist Deutschquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:16 schreef MadMaster het volgende:
Ah, hardcore...
Dan moet het Scooter zijn...
Nee, deze heren hebben het al jaren zo'n beetje met alles gehad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef brother52 het volgende:
Madball?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |