quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef cafca het volgende:
Sint Maarten? die kennen we hier beneden de rivieren niet![]()
ook stukje basiskennis...quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:32 schreef cafca het volgende:
Mike howlett, Gordon Sumner, Stewart Copeland & Andy Summers
quote:Wereldwijd succes kwam er nadat directorin 19
de single '
' gebruikte in de film '
'. Van de laatstgenoemde single deed vooral de videoclip veel stof opwaaien. In die clip speelt topmodel Helena Christensen zijn vriendin, topless op een strand.
Ja , ook goeiemorgen Burnett !! Was net klaar met de slaap uit mijn ogen te wrijven, en keek naar de foto, zonder je tekst daaronder te lezen. Had ik dat maar gedaan, Chris Isaak idd. 1991, speelde Chris toen die politieagent in Silence of the Lambs??quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:08 schreef WeezerButler het volgende:
1991, speelde Chris toen die politieagent in Silence of the Lambs??
quote:heeft geen moeite om de drank te laten staan als dat haar gezondheid ten goede komt. "Ik drink al vijf weken niet meer", vertelde ze dinsdagavond.
Ech wel !!! Als Hannibal Lecter blijkt te zijn ontsnapt en de beruchte liftscene volgt is onze Chris in beeld. Ik twijfelde over het jaartalquote:
Ok Ok, ik geloof jequote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ech wel !!! Als Hannibal Lecter blijkt te zijn ontsnapt en de beruchte liftscene volgt is onze Chris in beeld. Ik twijfelde over het jaartal
Sorry! en Bonny St Claire?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Even een vraag om dit topic weer te starten
Wie?
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:11 schreef Burnett het volgende:
[..]
Goeiemorgen Nationale Kampioen!
Volgens mij weas tie inderdaad een agent in Silence..., hoewel ik die film lang geleden
voor 't laatst heb gezien...
quote:DVD DE KUIP LIVE, nog slechts 17 dagen te gaan tot release!
28 Juni 2008 stond KANE in de Rotterdamse Kuip voor 35.000 uitzinnige fans. Dit concert is vastgelegd op film en komt nu uit op DVD en CD. Alle KANE hits live...Rock On!!
DVD tracklisting:
1. YEAH, YEAH, YEAH / 2. SOMETHING TO SAY / 3. WANNA MAKE IT HAPPEN / 4. EVERYTHING YOU WANT / 5. R.E.A.L / 6. FEARLESS / 7. SHOT OF A GUN / 8. NYC SOUL / 9. SO GLAD YOU MADE IT / 10. DAMN THOSE EYES / 11. RAIN DOWN ON ME / 12. BEFORE YOU LET ME GO / 13. AS LONG AS YOU WANT THIS / 14. CATWALK CRIMINAL / 15. IT'S LONDON CALLING / 16. I BELONG TO YOU
Als extra's zijn op de DVD videoclips van het laatste album en een zeer toffe backstage special toegevoegd.
CD tracklisting:
1.YEAH, YEAH, YEAH / 2. SOMETHING TO SAY / 3. WANNA MAKE IT HAPPEN / 4. EVERYTHING YOU WANT / 5. R.E.A.L / 6. FEARLESS / 7. SHOT OF A GUN / 8. NYC SOUL / 9. DAMN THOSE EYES / 10. RAIN DOWN ON ME / 11. CATWALK CRIMINAL / 12. IT'S LONDON CALLING / 13. I BELONG TO YOU
Van KANE De Kuip Live verschijnt tevens een speciale deluxe versie met de DVD en CD daarin.
De officiële release datum is 28 november!
Voor diegenen die niet kunnen wachten is de DVD nu al te bestellen op onderstaande link.
» http://www.bol.com/nl/p/d(...)006403254/index.html
TOUR update
De officiële EVERYTHINGYOUWANT tour is los gebarsten! Drie geweldige shows hebben de Watt, de Vooruit en Oosterpoort letterlijk op hun grondvesten laten schudden. Dat beloofd veel goeds voor de rest van de shows. De reacties van Dinand en de bezoekers op www.kaneofficial.hyves.nl liegen er iig niet om.
Het resterende programma ziet er als volgt uit:
11/11 Het Depot – support; GEM - www.hetdepot.be
13/11 013 - support; Vegas For Millions - www.013.nl
18/11 Tivoli – support; GEM - www.tivoli.nl
20/11 Waerdse Tempel – support; Vegas for Millions - www.waerdsetempel.nl
22/11 Effenaar – support; Vegas For Millions - www.effenaar.nl
23/11 De Vereeniging – support; GEM - www.keizerkarelpodia.nl
29/11 Paard van Troje – support; GEM - www.paard.nl
30/11 HMH – support; STEREO - www.heineken-music-hall.nl
STEREO, Het voorprogramma in de Heineken Music Hall, is het resultaat van het programma Rock Nation dat een schok teweeg bracht in het Nederlandse rockcircuit. De zoektocht van manager Edwin Jansen en zijn raadsman Dennis Weening was elke zondagavond op RTL5 te volgen.
Voor de shows in Het Depot (Leuven), Waerdse Tempel (Heerhugowaard), De Vereeniging (Nijmegen) en de Heineken Music Hall (Amsterdam) zijn er nog slechts een beperkt aantal kaarten te verkrijgen.
Trailer KANE De Kuip Live
Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je je aangemeld hebt via je website van KANE (www.kane.nl).
Die zocht ik inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2008 10:47 schreef bukgeit het volgende:
O nee, het is GEM, Stereo was eenmalig.
Goed zat: heb weinig tijd. Brain Salad Surgery is de titel.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:16 schreef Mark het volgende:
Emerson Lake and Palmer zo te zien, titel blijf ik schuldig
Oh, had ik niet op gerekend. Puntje voor mijn scherpe blikquote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Goed zat: heb weinig tijd. Brain Salad Surgery is de titel.
Mark + 1
Zat eigenlijk te wachten op de eerste die op een album Danzig zou gokken, maar nee...
Keurig!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:51 schreef ScottTracy het volgende:
Art Garfunkel - Bright Eyes
The Who - Behind Blue Eyes
Van Morrison - Brown Eyed Girl
Snow Patrol - Shut Your Eyes
Snow Patrol - Open Your Eyes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |