quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef cafca het volgende:
Sint Maarten? die kennen we hier beneden de rivieren niet![]()
ook stukje basiskennis...quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:32 schreef cafca het volgende:
Mike howlett, Gordon Sumner, Stewart Copeland & Andy Summers
quote:Wereldwijd succes kwam er nadat directorin 19
de single '
' gebruikte in de film '
'. Van de laatstgenoemde single deed vooral de videoclip veel stof opwaaien. In die clip speelt topmodel Helena Christensen zijn vriendin, topless op een strand.
Ja , ook goeiemorgen Burnett !! Was net klaar met de slaap uit mijn ogen te wrijven, en keek naar de foto, zonder je tekst daaronder te lezen. Had ik dat maar gedaan, Chris Isaak idd. 1991, speelde Chris toen die politieagent in Silence of the Lambs??quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:08 schreef WeezerButler het volgende:
1991, speelde Chris toen die politieagent in Silence of the Lambs??
quote:heeft geen moeite om de drank te laten staan als dat haar gezondheid ten goede komt. "Ik drink al vijf weken niet meer", vertelde ze dinsdagavond.
Ech wel !!! Als Hannibal Lecter blijkt te zijn ontsnapt en de beruchte liftscene volgt is onze Chris in beeld. Ik twijfelde over het jaartalquote:
Ok Ok, ik geloof jequote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ech wel !!! Als Hannibal Lecter blijkt te zijn ontsnapt en de beruchte liftscene volgt is onze Chris in beeld. Ik twijfelde over het jaartal
Sorry! en Bonny St Claire?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Even een vraag om dit topic weer te starten
Wie?
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:11 schreef Burnett het volgende:
[..]
Goeiemorgen Nationale Kampioen!
Volgens mij weas tie inderdaad een agent in Silence..., hoewel ik die film lang geleden
voor 't laatst heb gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |