en ik vond hem lijken op gabriel rios.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:56 schreef ScottTracy het volgende:
Nog een snelle want ik heb een college te halen
Wie?
Klopt,quote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef emokid het volgende:
Scottie is al weg denk ik, weet 100% zeker dat het Jakob Dylan is.
Klopte inderdaad, en thanks voor het waarnemen Neleosquote:Op woensdag 12 november 2008 16:30 schreef emokid het volgende:
Scottie is al weg denk ik, weet 100% zeker dat het Jakob Dylan is.
Mizh +1quote:
Deze mevrouw mag in alle 4 lijstjes. Wie?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Vrouwen top 100, Cover top 100, anderstalige top 25..... én een jaar lijstje
ik zei mág... verder niksquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef Grobbel het volgende:
Of juist Kate Ryan, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ranja die goed vindt.
Pet Shop Boys is tricky omdat ie volgens mij alleen als sessiemuzikant bij de Pet Shop Boys heeft gespeeld, niet als officieel lid. Maar ik keur 'm goed.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:33 schreef belsen het volgende:
Smiths, Modest Mouse, The Cribs, Petshop Boys, Johnny Marr & the Healers.
Tom DeLongequote:Op donderdag 13 november 2008 09:48 schreef WeezerButler het volgende:
Beiden lang meneer Tom DeLonge op z'n fraaie sneakers en ons aller Ilse
Gaat het punt naar cafca.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef Grobbel het volgende:
Microphones - The Glow, Pt 2
Elvis Costello & The Attractions - Armed Forces
Black Eyed Peas - Elephant
Geen tijd om de hoezen erbij te zoeken, sorry.
bukgeit +1quote:Op donderdag 13 november 2008 12:14 schreef bukgeit het volgende:
Nellie The Elephant - Toy Dolls
"And off she ran to Hindustan and was never seen again"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |