Nee, dat was de eerste SAW productie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
I Should Be So Lucky?
die wel ja, later ook in saw productie heruitgebracht maar de 1e versie was in Australie ook al een hit geweestquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Locomotion?
quote:Datopmerkelijke vrienden heeft, wisten we al. 27 november speelt
als voorprogramma van Franz Ferdinand in het Rotterdamse WATT. “We zijn inderdaad niet de meest voor de hand liggende band om voor Franz Ferdinand te openen”, zegt
van
. “Maar dat is het leuke aan Franz Ferdinand. Ze hebben ons zelf benaderd.”
quote:"In het nummerzijn de thema's angst en verlangen aanwezig. Het is geschreven naar aanleiding van een foto in de Volkskrant van een oude vrouw op het Amerikaanse platteland. Ze staat in de deuropening met een revolver in haar hand. Die foto liet mij niet meer los, ik heb haar
gedoopt.
Pas later heb ik het artikel erbij gelezen. De vrouw ging sterven en wilde dat in haar geboortedorp doen. De fotograaf heeft haar een lift gegeven, maar ze vertrouwde hem niet. Ze heeft de hele rit met het vuurwapen op schoot op de achterbank gezeten.
Toen ik die foto eerst zag, dacht ik: 'Wat klopt hier niet? Wat heeft die vrouw nog te vrezen? Waarom is die wereld nog dreigend voor haar? En waarom wil ze die nog op afstand houden?'
Achteraf merkte ik dat ook in de rest van de cd terugkomt hoe mensen met angst en verlangen omgaan."
Mizh +1quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef Mizh het volgende:
Celia Trigger van Marike Jager
Dat is corrrectttttt...!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Denvis & Pete Philly dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |