Nee, dat was de eerste SAW productie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
I Should Be So Lucky?
die wel ja, later ook in saw productie heruitgebracht maar de 1e versie was in Australie ook al een hit geweestquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Locomotion?
quote:Datopmerkelijke vrienden heeft, wisten we al. 27 november speelt
als voorprogramma van Franz Ferdinand in het Rotterdamse WATT. “We zijn inderdaad niet de meest voor de hand liggende band om voor Franz Ferdinand te openen”, zegt
van
. “Maar dat is het leuke aan Franz Ferdinand. Ze hebben ons zelf benaderd.”
quote:"In het nummerzijn de thema's angst en verlangen aanwezig. Het is geschreven naar aanleiding van een foto in de Volkskrant van een oude vrouw op het Amerikaanse platteland. Ze staat in de deuropening met een revolver in haar hand. Die foto liet mij niet meer los, ik heb haar
gedoopt.
Pas later heb ik het artikel erbij gelezen. De vrouw ging sterven en wilde dat in haar geboortedorp doen. De fotograaf heeft haar een lift gegeven, maar ze vertrouwde hem niet. Ze heeft de hele rit met het vuurwapen op schoot op de achterbank gezeten.
Toen ik die foto eerst zag, dacht ik: 'Wat klopt hier niet? Wat heeft die vrouw nog te vrezen? Waarom is die wereld nog dreigend voor haar? En waarom wil ze die nog op afstand houden?'
Achteraf merkte ik dat ook in de rest van de cd terugkomt hoe mensen met angst en verlangen omgaan."
Mizh +1quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef Mizh het volgende:
Celia Trigger van Marike Jager
Dat is corrrectttttt...!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Denvis & Pete Philly dacht ik
quote:Bij het begin van de show word er een nummer gezongen die door het publiek wordt meegezongen, de presentator gaat dan door het publiek lopen en haalt zes willekeurige mensen uit het publiek. Zij zijn dan de deelnemers van.
Ronde 1
Bij de eerste ronde zijn er vier stoelen die leiden naar ronde twee, bij deze ronde vallen twee personen af. In de eerste ronde moeten de kandidaten de ontbrekende zin van het liedje afzingen. Als ze dit lukt gaan ze door, mislukt dit is de volgende aan de beurt. Dit herhaalt zich totdat vier kandidaten ronde twee hebben gehaald.
Ronde 2
In ronde twee nemen twee kandidaten het tegen elkaar op, de winnaar gaat naar de finale.
In Ronde twee krijgt de kandidaat een aantal woorden, met deze woorden moet de kandidaat de zin afmaken nadat de muziek stopt. Als de kandidaat dit goed doet gaat hij naar de finale. De kandidaat die dit niet goed deed moet het spel verlaten.
Finale
Championship Round
In de Championship Round spelen de laatste twee kandidaten tegen elkaar. Ze moeten een stuk tekst zingen, het spel gaat net zo lang door tot een iemand een fout maakt. De winnaar gaat dan de The Final Countdown ronde spelen.
The Final Countdown
In de The Final Countdown zingt de band zeven liedjes, voor elk liedje dat de kandidaat goed heeft krijgt hij 5000 dollar (Amerikaanse versie). Bij vijf goede teksten wint de kandidaat 50000 dollar. In deze ronde mag de kandidaat maximaal drie fouten maken anders verliest hij alsnog.
Nooit gezien: weet dat het iets met lyrics was. Is toch van de buis gehaald omdat het té slecht was?quote:
quote:De Britse bandis weer aan het schrijven geslagen. Zijn ze tevreden over de nieuwe songs, dan volgt mogelijk een reünie. Dat heeft zanger
woensdag tegen de BBC gezegd.
Ze speelden voor het laatst samen in 1996. Eerder dit jaar zeinog dat een comeback ook afhangt van de gezondheid van
, die vier jaar geleden een beroerte kreeg. Maar het gaat inmiddels een stuk beter, aldus
.
.... behalve Doe Maar Normaal natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, behalve het eerste seizoen van Popquiz a Go Go, waren alle Nederlandse muziekkwisjes op TV even erg.
Gek van al die reunies...quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:28 schreef schaap001 het volgende:
.... behalve Doe Maar Normaal natuurlijk![]()
Stenders a la: maar dan wel weer liever Arie en Peppijn dan Guus Meeuwis en Jeroen Kijk In de Vegte... bbrrr....quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Rrrrrright
Maar da's iig nog beter dan die nooit grappige Rob Stenders. Alhoewel dan toch weer liever Stenders dan Arie Koomen en Pepijn Lanen..
Ik ben benieuwd wie er dit keer weer aantreden als 'The Kinks'. Zonder Mick Avory vind ik het de naam in elk gaval niet waard.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, behalve het eerste seizoen van Popquiz a Go Go, waren alle Nederlandse muziekkwisjes op TV even erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |