yep die staat er ook in, o.a. verder nog 2 keer T.I. en Jason Mrazquote:Op woensdag 19 november 2008 01:33 schreef ScottTracy het volgende:
Britney Spears - Womanizer?
shit die zijn pas nog langs geweest hier bij muz triv.quote:Op woensdag 19 november 2008 01:37 schreef ScottTracy het volgende:
Welk bont gezelschap zien we hier?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 01:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
shit die zijn pas nog langs geweest hier bij muz triv.
The Johansons of zo iets, maar dat is niet goed denk ik
quote:Op woensdag 19 november 2008 02:02 schreef Ascaroth het volgende:
The Polyphonic Spree.
Wie?quote:Het moet echt een volslagen uniek fenomeen zijn: 35 jaar nadat ze muziek begonnen te maken is, buiten bij een aantal intieme medewerkers, nog steeds niet geweten wiezijn. De groep bracht in die tijd meer dan dertig albums uit maar nog steeds verschijnen ze – als ze al verschijnen - enkel gemaskerd voor het publiek.
Lijkt me goed..., zo'n "vermeende" "intieme medewerker" wel eens op een feestje gesproken...quote:
quote:Uit de hand gelopen hobbyband van ex-Kayak drummer Pim Koopman die begin jaren tachtig tot zelfs in de Verenigde Staten hits scoort.
Jij mag het zeggen...quote:Op woensdag 19 november 2008 09:24 schreef Homdeck het volgende:
naja weet eigenlijk niet wat gebruikelijk is hier. lijkt me dat degene die de 5 volmaakt het punt krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |