abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65761021
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je praat als een kind.
Mee eens. Dus als jij vroeger brandweerman wilde worden en dat met je vriendjes op straat speelde, is dat een keus voor het leven
pi_65761141
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Severus het volgende:

[..]

Mee eens. Dus als jij vroeger brandweerman wilde worden en dat met je vriendjes op straat speelde, is dat een keus voor het leven
Goede vergelijking maakt je. Alsof je hiermee je overige opties om zeep helpt.

Als je je voor geld laat neuken en je het op internet laat verschijnen teken je je eigen vonnis, dat is iets heel anders.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_65761411
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Och, een neukfout zou ik Stacey niet noemen.... met haar aanwezigheid heeft zijn over de gehele wereld emmers aan sperma uit piemols laten lopen en daar het wetenschappelijk is aangetoond dat het hebben van orgasmes de kans op kanker kan verkleinen lijkt mij dat het baren van Stacey een relatief nobele daad was van haar moeder.
Ergo het lijkt mij dus van belang dat wij haar ouders onze dank kenbaar maken en wellicht kan er zelfs wel een bloemetje van het Nederlands Kankerfonds van af!
Hier sluit ik me volledig bij aan! Der moeder heeft goed haar best gedaan!
pi_65761968
"I'd hit it"
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_65762004
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef Steve-O het volgende:
"I'd hit it"
Ja, maar jouw enige criteria is dat het een gat heeft...
pi_65762035
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:47 schreef rond1203 het volgende:

[..]

Hier sluit ik me volledig bij aan! Der moeder heeft goed haar best gedaan!
D'r moeder zal idd erg trots zijn
pi_65762036
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:03 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ja, maar jouw enige criteria is dat het een gat heeft...
1 mom ik zie dat er donuts worden gebracht hier
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_65762074
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:04 schreef Steve-O het volgende:

[..]

1 mom ik zie dat er donuts worden gebracht hier
Jij doet me hieraan denken

http://www.flabber.nl/linkdump/video/porno-zonder-de-seks-815
pi_65762144
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:05 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Jij doet me hieraan denken

http://www.flabber.nl/linkdump/video/porno-zonder-de-seks-815
Is dat net zoiets als aria giovanni die een Ei bakt ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_65786845
Gezapig sfeertje vandaag
pi_65787766
Tis toch best wel raar hoor.. Ik stond gistermiddag nog achter haar in de rij bij de supermarkt.. Dan kijk je haar aan, zij kijkt terug en dan zie je toch iets raars, alsof ze in de gaten heeft dat je weet dat ze op internet staat

  zaterdag 7 februari 2009 @ 08:49:56 #112
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65823593
Maar zij is niet Stacy
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65825965
WTF. Stacey topic
Hoe kan ik mijn eigen reeks bijna missen.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef CabinFever het volgende:
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
Iemand die in de buurt woont
U MAD?
pi_65827283
Ik zou echt dubbel liggen als er echt Fok!ers zijn die haar gaan opzoeken en dan bij haar werk vragen of ze zin heeft in nog een filmpje
  zondag 8 februari 2009 @ 13:41:20 #115
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_65845857
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:29 schreef Wunny het volgende:
Ik zou echt dubbel liggen als er echt Fok!ers zijn die haar gaan opzoeken en dan bij haar werk vragen of ze zin heeft in nog een filmpje

pi_65857522
Don en Ad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_65872292
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:29 schreef Wunny het volgende:
Ik zou echt dubbel liggen als er echt Fok!ers zijn die haar gaan opzoeken en dan bij haar werk vragen of ze zin heeft in nog een filmpje
Opzich best een idee toch? ze is wellicht wel de meest populaire Nederlandse porno-actrice dus ze zou een flinke bak centen kunnen vangen voor iets groots.... een enorme gangbang zoals Houston dat ooit eens heeft gedaan met +200 kerels bv
Ze is nu toch al bekend, dan kan je net zo goed ff flink cashen
pi_65894655
ik ben benieuwd wanneer ze eens zelf gaat reageren hierzo..
Veni,Vidi, Vici
pi_65899356
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:02 schreef Suga_Mama het volgende:
Don en Ad
Houd je er buiten kleuter
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:24:13 #120
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_66253543
Ik heb met meerdere malen klaargefapt terwijl ze op mijn scherm uit elkaar werd getrokken.

Leuk bekkie, leuke uitstraling, lekkere borsten en lekker geil. Ben nooit fan van porno-sterretjes, wel van haar.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:27:14 #121
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_66279856
Heeft iemand Stacy al gepaparazzied ?
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_66280081
Helaas nog niet...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:07:16 #123
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_66281444
Ik ben even terug gaan lezen en las de vergelijking met uitgelekte telefoonfilmpjes etc. Die vergelijking vind ik mank gaan.

Deze dame heeft er voor gekozen en nu spijt. Meisjes die voorkomen op uitgelekte webcam filmpjes en telefoonfilmpjes hebben er nooit voor gekozen.

Ik ken het bananenmeisje, en die liep bij een psychiater. Ik zag ook nog ooit dat je tegen betaling dat filmpje kon downloaden op je telefoon. Dat zo'n bedrijf daar winst op maakt (en het is nog kinderpr0n ook) is natuurlijk helemaal van de zotte.

Maar dit meisje heeft een mooi contract afgesloten. Er bestaat toch zo'n website erocasting (zit nu op m'n werk, dus kan niet testen) waar je modelletjes vandaan kunt plukken? Daar staat toch echt dat je moet verwachten dat die filmpjes niet meer in jouw handen zijn, en daarmee nooit van het web afgehaald kunnen worden. Niet zo slim van Stephanie. Wel zo leuk voor ons.

En inderdaad, het is zo een stuk leuker dan wanneer je een pro voor de 60ste keer ondergejizzed ziet worden!
pi_66285624
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef S_1980 het volgende:
Ik ben even terug gaan lezen en las de vergelijking met uitgelekte telefoonfilmpjes etc. Die vergelijking vind ik mank gaan.

Deze dame heeft er voor gekozen en nu spijt. Meisjes die voorkomen op uitgelekte webcam filmpjes en telefoonfilmpjes hebben er nooit voor gekozen.

Ik ken het bananenmeisje, en die liep bij een psychiater. Ik zag ook nog ooit dat je tegen betaling dat filmpje kon downloaden op je telefoon. Dat zo'n bedrijf daar winst op maakt (en het is nog kinderpr0n ook) is natuurlijk helemaal van de zotte.

Maar dit meisje heeft een mooi contract afgesloten. Er bestaat toch zo'n website erocasting (zit nu op m'n werk, dus kan niet testen) waar je modelletjes vandaan kunt plukken? Daar staat toch echt dat je moet verwachten dat die filmpjes niet meer in jouw handen zijn, en daarmee nooit van het web afgehaald kunnen worden. Niet zo slim van Stephanie. Wel zo leuk voor ons.

En inderdaad, het is zo een stuk leuker dan wanneer je een pro voor de 60ste keer ondergejizzed ziet worden!
Ik hoor het al, een kenner...
pi_66295236
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:27 schreef CabinFever het volgende:
Heeft iemand Stacy al gepaparazzied ?
Waar zijn de helden?
pi_66308201
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef S_1980 het volgende:
Ik ben even terug gaan lezen en las de vergelijking met uitgelekte telefoonfilmpjes etc. Die vergelijking vind ik mank gaan.

Deze dame heeft er voor gekozen en nu spijt. Meisjes die voorkomen op uitgelekte webcam filmpjes en telefoonfilmpjes hebben er nooit voor gekozen.

Ik ken het bananenmeisje, en die liep bij een psychiater. Ik zag ook nog ooit dat je tegen betaling dat filmpje kon downloaden op je telefoon. Dat zo'n bedrijf daar winst op maakt (en het is nog kinderpr0n ook) is natuurlijk helemaal van de zotte.

Maar dit meisje heeft een mooi contract afgesloten. Er bestaat toch zo'n website erocasting (zit nu op m'n werk, dus kan niet testen) waar je modelletjes vandaan kunt plukken? Daar staat toch echt dat je moet verwachten dat die filmpjes niet meer in jouw handen zijn, en daarmee nooit van het web afgehaald kunnen worden. Niet zo slim van Stephanie. Wel zo leuk voor ons.

En inderdaad, het is zo een stuk leuker dan wanneer je een pro voor de 60ste keer ondergejizzed ziet worden!
Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_66308393
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Sterker nog .. ik zou je zo de school kunnen noemen waar ze opzat. Zelfs haar naam als een kameraad van me die nog weet. Hij kwam met de link (nou ja filmpje via msn) en zei dat ze bij hem op school zat toentertijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Fonz op 21-02-2009 13:27:43 ]
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_66310742
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
pi_66311919
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
Iemand die een banaan in dr kut steekt voor de cam .. wel lekker wijffie. Ik had ook de versie zonder dat bananenlied erin gemixt.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_66311944
.

[ Bericht 99% gewijzigd door _Fonz op 21-02-2009 13:27:15 ]
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:13:03 #131
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66313353
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:

Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
Heb je pas drie dagen internet ofzo
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66323016
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Zapper het volgende:

[..]

Heb je pas drie dagen internet ofzo
Het begint er wel op te lijken ja...
pi_66329978
Stacy zal zich als Brabo nu wel laten nemen door meerdere als clown uitgedoste figuren ergens in een donkere steeg tere ere van het carnaval...

En wij missen het gewoon!


pi_66330094
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Stacy zal zich als Brabo nu wel laten nemen door meerdere als clown uitgedoste figuren ergens in een donkere steeg tere ere van het carnaval...

En wij missen het gewoon!



*zucht* , de gedachte alleen al... fapfapfap

Als wat zou ze verkleed zijn?
  zondag 22 februari 2009 @ 00:38:54 #136
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66330196
Als hoer.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66330463
Een kleine impressie van Stacey als piraat:



  zaterdag 7 maart 2009 @ 08:02:28 #138
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66791284
TVP
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:21:13 #139
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_66792478
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:05 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Wie is dat?
He bananenmeisje denk ik
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_66808223
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Stacey topic
Hoe kan ik mijn eigen reeks bijna missen.
[..]

Iemand die in de buurt woont
Als het er een keer van komt ga ik ff kijken .
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:46:14 #141
244938 RobVerlinden
Wat ziet je tuin eruit!
pi_66808778
"wil jij een lekkere piemel in je kontje?"
- hihi jaaa
Jij hebt zeker geen groene vingers he?!
pi_66851947
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef luckass het volgende:

[..]

Als het er een keer van komt ga ik ff kijken .
Volgens mij slaat mijn hartslag op tilt 1000 als ik d'r zie in levende lijve.
U MAD?
pi_66853871
Is vlakbij waar ik woon . Plaats eens even een foto
  maandag 9 maart 2009 @ 11:46:11 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66854469
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij slaat mijn hartslag op tilt 1000 als ik d'r zie in levende lijve.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 9 maart 2009 @ 11:53:14 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66854685
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef larry_flynt het volgende:
Is vlakbij waar ik woon . Plaats eens even een foto
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_66867926
werkt ze daar in de bediening/heeft ze daar een kamer
Veni,Vidi, Vici
pi_66877887
Als we nou met z'n allen geld inzamelen wil ze vast wel een naaktreportage voor Fok doen
pi_66878383
Bellers?
  maandag 9 maart 2009 @ 22:42:07 #149
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_66878527
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:27 schreef Starman89 het volgende:
Als we nou met z'n allen geld inzamelen wil ze vast wel een naaktreportage voor Fok doen
Stacy is immers beter als SHE
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:02:58 #150
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66891482
Stacy
#FreeHat
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:30:15 #151
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_66901100
Een vriend van me die in Oosterhout woont werkt er tegenover, heb hem foto's doorgegeven hij gaat binnenkort eens een kijkje nemen bij het bewuste AC restaurant...ik houdt jullie op de hoogte
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
pi_66903145
Gatverdamme.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:41:08 #153
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:57:16 #154
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_66904312
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

heb ik al gezegd dat je goed bezig bent vandaag Heatseeker?
Zeg eens
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:00:26 #155
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66904419
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:57 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Zeg eens


Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:02:13 #156
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_66904495
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:17:33 #157
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66904992
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

Stacy of niet, I could do her anyday.
agreed
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_66905577
Had ik haast dit mooie stukje internetgeschiedenis gemist!
pi_66905579
omg wat een tramp
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:13:47 #160
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66907122
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

agreed
Meenemen op survival dan maar? Om het voortbestaan van onze soort te waarborgen natuurlijk
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_66908160
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze lijkt er verdacht veel op.


Heb de filmpjes er maar weer bij gepakt om het een en ander te kunnen uitsluiten.
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:59:24 #162
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_66914582
geil wijf, nog steeds...

oogt er wel een beetje als eentje die zich door mehmet en murat laat oppikken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_66916868
Geniaal dit I love you guys
pi_66917009
Gevonden? Haar haar heeft de scheiding de andere kant op, kleinere tieten en niet zo'n dikke kop.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:53:32 #165
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_66917345
lol t zal toch niet...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_66917604
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef CasB het volgende:
Gevonden? Haar haar heeft de scheiding de andere kant op, kleinere tieten en niet zo'n dikke kop.
Ze is geen tiener meer dus het babyvet is weg
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:59:27 #167
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_66917719
hallow die filmpjes zijn alweer 3/4 jaar oud ofzo, tuurlijk is ze veranderd. ZO te zien heeft ze ook een ander haarkleurtje
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_66918128
Ze zou gewoon VJ ofzo bij TMF moeten worden
pi_66919649
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze zou gewoon VJ ofzo bij TMF moeten worden
Kan ze niet in die porno soap die Kim Holland wil gaan maken?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:43:37 #170
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66919773
Gevonden
#FreeHat
pi_66920746
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Kan ze niet in die porno soap die Kim Holland wil gaan maken?
Dat lijkt mij geil
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:49:58 #172
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66925973
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:59:07 #173
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66926205
Zou ze dit eigenlijk wel eens zelf lezen?

Zoja: Zullen we een keer daten?

Zonee: Dan wil ik het nog steeds
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:59:24 #174
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66926213
Wie heeft dr als vriendje toegevoegd op hyves? Ik durf niet uit angst voor een blauwtje
Primum non nocere
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:05:23 #175
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66926385
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:59 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft dr als vriendje toegevoegd op hyves? Ik durf niet uit angst voor een blauwtje
Ik ben bang dat ze daar wel van heeft geleerd. Die gaat echt geen wildvreemden meer toevoegen
Dat profiel is ook niet voor niks onzichtbaar
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:08:56 #176
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66926476
Misschien moeten we een Fok! Stacy fanclub hyve oprichten, misschien dat ze als erelid wel wil
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:10:00 #177
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66926511
ik heb dat filmpje trouwens nooit gezien... pm iemand?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:10:20 #178
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66926519
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef Elegy het volgende:

[..]

Meenemen op survival dan maar? Om het voortbestaan van onze soort te waarborgen natuurlijk
ze past wel in mn backpack
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:10:22 #179
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66926520
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:30 schreef Kuron het volgende:
Een vriend van me die in Oosterhout woont werkt er tegenover, heb hem foto's doorgegeven hij gaat binnenkort eens een kijkje nemen bij het bewuste AC restaurant...ik houdt jullie op de hoogte
Weet je al wat?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:11:27 #180
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66926550
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb dat filmpje trouwens nooit gezien... pm iemand?
Ik heb wel wat maar ik ben nu @ werk en kom zondag pas weer thuis. Als je het dan nog niet hebt geef ik je wel een linkje

Okee, gaat ze bij jou in de backpack, en bij mij in de slaapzak
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:21:05 #181
158452 IQM
I am the one
pi_66928572
Stacey!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:21:24 #182
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_66928586
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Omschrijf het eens, zit op werk maar ben benieuwd
Stacy maar dan meer .
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:21:32 #183
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66928589
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Omschrijf het eens, zit op werk maar ben benieuwd
Ook voor mij gerne.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:21:53 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66928602
Zijn rapidshare filmpjes.

*heeft toch stiekem geklikt, ondanks werk
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:24:11 #185
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66928676
Ohw. Een paint gebaseerd op de filmpjes mogen ook
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:33:33 #186
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66928981
Waar het vandaan komt doet niet ter zake. Het gaat er om dat het er is.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:34:15 #187
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_66929005
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:33 schreef Elegy het volgende:
Waar het vandaan komt doet niet ter zake. Het gaat er om dat het er is.
En het is er.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:46:49 #188
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66929427
ik heb nu eindelijk het filmpje gezien
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:47:51 #189
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66929465
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn rapidshare filmpjes.

*heeft toch stiekem geklikt, ondanks werk
Oh gewoon die don&ad filmpjes?

Die heb ik uiteraard allang in mijn bezig
Primum non nocere
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:57:49 #190
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66929773
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

En het is er.
Gelukkig maar
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_66930757
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Oh gewoon die don&ad filmpjes?

Die heb ik uiteraard allang in mijn bezig
Ik heb even snel gekeken, maar volgens mij staat er niets meer dan de 4 standaard Don en Ad filmpjes die half Nederland al op zijn harde schijf heeft staan.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:43:32 #192
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_66933427
Hoewel ik flink fappen op de filmpjes als moreel zeer aanvaardbaar beschouw, vind ik haar opzoeken (met welk doel?) te ver gaan. Laat haar met rust, we hebben beeldmateriaal genoeg om van te genieten.
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:52:14 #193
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66933738
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:43 schreef S_1980 het volgende:
Hoewel ik flink fappen op de filmpjes als moreel zeer aanvaardbaar beschouw, vind ik haar opzoeken (met welk doel?) te ver gaan. Laat haar met rust, we hebben beeldmateriaal genoeg om van te genieten.
Ik wil geen voorverpakt water, ik wil me aan de bron zelf laven
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_66937475
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik wil geen voorverpakt water, ik wil me aan de bron zelf laven
pi_66941214
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik wil geen voorverpakt water, ik wil me aan de bron zelf laven
Oke ik moest lachen
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:25:17 #196
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66949601
En dicht.

Op het moment dat er persoonlijke gegevens gepost worden en men op gaat bellen om haar te achterhalen gaat het te ver.
Een nieuw deel openen is niet nodig.
And now for something completely different, I'm on a horse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')