abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66308201
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef S_1980 het volgende:
Ik ben even terug gaan lezen en las de vergelijking met uitgelekte telefoonfilmpjes etc. Die vergelijking vind ik mank gaan.

Deze dame heeft er voor gekozen en nu spijt. Meisjes die voorkomen op uitgelekte webcam filmpjes en telefoonfilmpjes hebben er nooit voor gekozen.

Ik ken het bananenmeisje, en die liep bij een psychiater. Ik zag ook nog ooit dat je tegen betaling dat filmpje kon downloaden op je telefoon. Dat zo'n bedrijf daar winst op maakt (en het is nog kinderpr0n ook) is natuurlijk helemaal van de zotte.

Maar dit meisje heeft een mooi contract afgesloten. Er bestaat toch zo'n website erocasting (zit nu op m'n werk, dus kan niet testen) waar je modelletjes vandaan kunt plukken? Daar staat toch echt dat je moet verwachten dat die filmpjes niet meer in jouw handen zijn, en daarmee nooit van het web afgehaald kunnen worden. Niet zo slim van Stephanie. Wel zo leuk voor ons.

En inderdaad, het is zo een stuk leuker dan wanneer je een pro voor de 60ste keer ondergejizzed ziet worden!
Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_66308393
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Sterker nog .. ik zou je zo de school kunnen noemen waar ze opzat. Zelfs haar naam als een kameraad van me die nog weet. Hij kwam met de link (nou ja filmpje via msn) en zei dat ze bij hem op school zat toentertijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Fonz op 21-02-2009 13:27:43 ]
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_66310742
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
pi_66311919
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
Iemand die een banaan in dr kut steekt voor de cam .. wel lekker wijffie. Ik had ook de versie zonder dat bananenlied erin gemixt.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_66311944
.

[ Bericht 99% gewijzigd door _Fonz op 21-02-2009 13:27:15 ]
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:13:03 #131
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66313353
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:

Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
Heb je pas drie dagen internet ofzo
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66323016
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Zapper het volgende:

[..]

Heb je pas drie dagen internet ofzo
Het begint er wel op te lijken ja...
pi_66329978
Stacy zal zich als Brabo nu wel laten nemen door meerdere als clown uitgedoste figuren ergens in een donkere steeg tere ere van het carnaval...

En wij missen het gewoon!


pi_66330094
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Stacy zal zich als Brabo nu wel laten nemen door meerdere als clown uitgedoste figuren ergens in een donkere steeg tere ere van het carnaval...

En wij missen het gewoon!



*zucht* , de gedachte alleen al... fapfapfap

Als wat zou ze verkleed zijn?
  zondag 22 februari 2009 @ 00:38:54 #136
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66330196
Als hoer.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66330463
Een kleine impressie van Stacey als piraat:



  zaterdag 7 maart 2009 @ 08:02:28 #138
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66791284
TVP
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:21:13 #139
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_66792478
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:05 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Wie is dat?
He bananenmeisje denk ik
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_66808223
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Stacey topic
Hoe kan ik mijn eigen reeks bijna missen.
[..]

Iemand die in de buurt woont
Als het er een keer van komt ga ik ff kijken .
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:46:14 #141
244938 RobVerlinden
Wat ziet je tuin eruit!
pi_66808778
"wil jij een lekkere piemel in je kontje?"
- hihi jaaa
Jij hebt zeker geen groene vingers he?!
pi_66851947
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef luckass het volgende:

[..]

Als het er een keer van komt ga ik ff kijken .
Volgens mij slaat mijn hartslag op tilt 1000 als ik d'r zie in levende lijve.
U MAD?
pi_66853871
Is vlakbij waar ik woon . Plaats eens even een foto
  maandag 9 maart 2009 @ 11:46:11 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66854469
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij slaat mijn hartslag op tilt 1000 als ik d'r zie in levende lijve.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 9 maart 2009 @ 11:53:14 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66854685
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef larry_flynt het volgende:
Is vlakbij waar ik woon . Plaats eens even een foto
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_66867926
werkt ze daar in de bediening/heeft ze daar een kamer
Veni,Vidi, Vici
pi_66877887
Als we nou met z'n allen geld inzamelen wil ze vast wel een naaktreportage voor Fok doen
pi_66878383
Bellers?
  maandag 9 maart 2009 @ 22:42:07 #149
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_66878527
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:27 schreef Starman89 het volgende:
Als we nou met z'n allen geld inzamelen wil ze vast wel een naaktreportage voor Fok doen
Stacy is immers beter als SHE
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:02:58 #150
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66891482
Stacy
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')