Zeg eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik al gezegd dat je goed bezig bent vandaag Heatseeker?![]()
![]()
quote:
Meenemen op survival dan maar? Om het voortbestaan van onze soort te waarborgen natuurlijkquote:
quote:
Ze is geen tiener meer dus het babyvet is wegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef CasB het volgende:
Gevonden? Haar haar heeft de scheiding de andere kant op, kleinere tieten en niet zo'n dikke kop.
Kan ze niet in die porno soap die Kim Holland wil gaan maken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze zou gewoon VJ ofzo bij TMF moeten worden
Dat lijkt mij geilquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kan ze niet in die porno soap die Kim Holland wil gaan maken?
Ik ben bang dat ze daar wel van heeft geleerd. Die gaat echt geen wildvreemden meer toevoegenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:59 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft dr als vriendje toegevoegd op hyves? Ik durf niet uit angst voor een blauwtje
ze past wel in mn backpackquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Meenemen op survival dan maar? Om het voortbestaan van onze soort te waarborgen natuurlijk
Weet je al wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:30 schreef Kuron het volgende:
Een vriend van me die in Oosterhout woont werkt er tegenover, heb hem foto's doorgegeven hij gaat binnenkort eens een kijkje nemen bij het bewuste AC restaurant...ik houdt jullie op de hoogte
Ik heb wel wat maar ik ben nu @ werk en kom zondag pas weer thuis. Als je het dan nog niet hebt geef ik je wel een linkjequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb dat filmpje trouwens nooit gezien... pm iemand?
Stacy maar dan meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omschrijf het eens, zit op werk maar ben benieuwd
Ook voor mij gerne.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omschrijf het eens, zit op werk maar ben benieuwd
En het is er.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:33 schreef Elegy het volgende:
Waar het vandaan komt doet niet ter zake. Het gaat er om dat het er is.
Oh gewoon die don&ad filmpjes?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn rapidshare filmpjes.
*heeft toch stiekem geklikt, ondanks werk
Gelukkig maarquote:
Ik heb even snel gekeken, maar volgens mij staat er niets meer dan de 4 standaard Don en Ad filmpjes die half Nederland al op zijn harde schijf heeft staan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh gewoon die don&ad filmpjes?
Die heb ik uiteraard allang in mijn bezig
Ik wil geen voorverpakt water, ik wil me aan de bron zelf lavenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:43 schreef S_1980 het volgende:
Hoewel ik flink fappen op de filmpjes als moreel zeer aanvaardbaar beschouw, vind ik haar opzoeken (met welk doel?) te ver gaan. Laat haar met rust, we hebben beeldmateriaal genoeg om van te genieten.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik wil geen voorverpakt water, ik wil me aan de bron zelf laven
Oke ik moest lachenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik wil geen voorverpakt water, ik wil me aan de bron zelf laven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |