abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:08:56 #176
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66926476
Misschien moeten we een Fok! Stacy fanclub hyve oprichten, misschien dat ze als erelid wel wil
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:10:00 #177
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66926511
ik heb dat filmpje trouwens nooit gezien... pm iemand?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:10:20 #178
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66926519
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef Elegy het volgende:

[..]

Meenemen op survival dan maar? Om het voortbestaan van onze soort te waarborgen natuurlijk
ze past wel in mn backpack
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:10:22 #179
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66926520
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:30 schreef Kuron het volgende:
Een vriend van me die in Oosterhout woont werkt er tegenover, heb hem foto's doorgegeven hij gaat binnenkort eens een kijkje nemen bij het bewuste AC restaurant...ik houdt jullie op de hoogte
Weet je al wat?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:11:27 #180
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66926550
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb dat filmpje trouwens nooit gezien... pm iemand?
Ik heb wel wat maar ik ben nu @ werk en kom zondag pas weer thuis. Als je het dan nog niet hebt geef ik je wel een linkje

Okee, gaat ze bij jou in de backpack, en bij mij in de slaapzak
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:21:05 #181
158452 IQM
I am the one
pi_66928572
Stacey!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:21:24 #182
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_66928586
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Omschrijf het eens, zit op werk maar ben benieuwd
Stacy maar dan meer .
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:21:32 #183
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66928589
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Omschrijf het eens, zit op werk maar ben benieuwd
Ook voor mij gerne.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:21:53 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66928602
Zijn rapidshare filmpjes.

*heeft toch stiekem geklikt, ondanks werk
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:24:11 #185
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66928676
Ohw. Een paint gebaseerd op de filmpjes mogen ook
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:33:33 #186
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66928981
Waar het vandaan komt doet niet ter zake. Het gaat er om dat het er is.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:34:15 #187
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_66929005
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:33 schreef Elegy het volgende:
Waar het vandaan komt doet niet ter zake. Het gaat er om dat het er is.
En het is er.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:46:49 #188
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66929427
ik heb nu eindelijk het filmpje gezien
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:47:51 #189
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66929465
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn rapidshare filmpjes.

*heeft toch stiekem geklikt, ondanks werk
Oh gewoon die don&ad filmpjes?

Die heb ik uiteraard allang in mijn bezig
Primum non nocere
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:57:49 #190
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66929773
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

En het is er.
Gelukkig maar
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_66930757
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Oh gewoon die don&ad filmpjes?

Die heb ik uiteraard allang in mijn bezig
Ik heb even snel gekeken, maar volgens mij staat er niets meer dan de 4 standaard Don en Ad filmpjes die half Nederland al op zijn harde schijf heeft staan.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:43:32 #192
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_66933427
Hoewel ik flink fappen op de filmpjes als moreel zeer aanvaardbaar beschouw, vind ik haar opzoeken (met welk doel?) te ver gaan. Laat haar met rust, we hebben beeldmateriaal genoeg om van te genieten.
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:52:14 #193
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_66933738
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:43 schreef S_1980 het volgende:
Hoewel ik flink fappen op de filmpjes als moreel zeer aanvaardbaar beschouw, vind ik haar opzoeken (met welk doel?) te ver gaan. Laat haar met rust, we hebben beeldmateriaal genoeg om van te genieten.
Ik wil geen voorverpakt water, ik wil me aan de bron zelf laven
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_66937475
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik wil geen voorverpakt water, ik wil me aan de bron zelf laven
pi_66941214
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik wil geen voorverpakt water, ik wil me aan de bron zelf laven
Oke ik moest lachen
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:25:17 #196
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66949601
En dicht.

Op het moment dat er persoonlijke gegevens gepost worden en men op gaat bellen om haar te achterhalen gaat het te ver.
Een nieuw deel openen is niet nodig.
And now for something completely different, I'm on a horse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')