Mee eens. Dus als jij vroeger brandweerman wilde worden en dat met je vriendjes op straat speelde, is dat een keus voor het levenquote:
Goede vergelijking maakt je. Alsof je hiermee je overige opties om zeep helpt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Severus het volgende:
[..]
Mee eens. Dus als jij vroeger brandweerman wilde worden en dat met je vriendjes op straat speelde, is dat een keus voor het leven
Hier sluit ik me volledig bij aan! Der moeder heeft goed haar best gedaan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Och, een neukfout zou ik Stacey niet noemen.... met haar aanwezigheid heeft zijn over de gehele wereld emmers aan sperma uit piemols laten lopen en daar het wetenschappelijk is aangetoond dat het hebben van orgasmes de kans op kanker kan verkleinen lijkt mij dat het baren van Stacey een relatief nobele daad was van haar moeder.
Ergo het lijkt mij dus van belang dat wij haar ouders onze dank kenbaar maken en wellicht kan er zelfs wel een bloemetje van het Nederlands Kankerfonds van af!
D'r moeder zal idd erg trots zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:47 schreef rond1203 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan! Der moeder heeft goed haar best gedaan!
1 mom ik zie dat er donuts worden gebracht hierquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ja, maar jouw enige criteria is dat het een gat heeft...
Jij doet me hieraan denkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
1 mom ik zie dat er donuts worden gebracht hier
Is dat net zoiets als aria giovanni die een Ei bakt ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jij doet me hieraan denken
http://www.flabber.nl/linkdump/video/porno-zonder-de-seks-815
Iemand die in de buurt woontquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef CabinFever het volgende:
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:29 schreef Wunny het volgende:
Ik zou echt dubbel liggen als er echt Fok!ers zijn die haar gaan opzoeken en dan bij haar werk vragen of ze zin heeft in nog een filmpje
Opzich best een idee toch? ze is wellicht wel de meest populaire Nederlandse porno-actrice dus ze zou een flinke bak centen kunnen vangen voor iets groots.... een enorme gangbang zoals Houston dat ooit eens heeft gedaan met +200 kerels bvquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:29 schreef Wunny het volgende:
Ik zou echt dubbel liggen als er echt Fok!ers zijn die haar gaan opzoeken en dan bij haar werk vragen of ze zin heeft in nog een filmpje
Ik hoor het al, een kenner...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef S_1980 het volgende:
Ik ben even terug gaan lezen en las de vergelijking met uitgelekte telefoonfilmpjes etc. Die vergelijking vind ik mank gaan.
Deze dame heeft er voor gekozen en nu spijt. Meisjes die voorkomen op uitgelekte webcam filmpjes en telefoonfilmpjes hebben er nooit voor gekozen.
Ik ken het bananenmeisje, en die liep bij een psychiater. Ik zag ook nog ooit dat je tegen betaling dat filmpje kon downloaden op je telefoon. Dat zo'n bedrijf daar winst op maakt (en het is nog kinderpr0n ook) is natuurlijk helemaal van de zotte.
Maar dit meisje heeft een mooi contract afgesloten. Er bestaat toch zo'n website erocasting (zit nu op m'n werk, dus kan niet testen) waar je modelletjes vandaan kunt plukken? Daar staat toch echt dat je moet verwachten dat die filmpjes niet meer in jouw handen zijn, en daarmee nooit van het web afgehaald kunnen worden. Niet zo slim van Stephanie. Wel zo leuk voor ons.
En inderdaad, het is zo een stuk leuker dan wanneer je een pro voor de 60ste keer ondergejizzed ziet worden!
Waar zijn de helden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:27 schreef CabinFever het volgende:
Heeft iemand Stacy al gepaparazzied ?
Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef S_1980 het volgende:
Ik ben even terug gaan lezen en las de vergelijking met uitgelekte telefoonfilmpjes etc. Die vergelijking vind ik mank gaan.
Deze dame heeft er voor gekozen en nu spijt. Meisjes die voorkomen op uitgelekte webcam filmpjes en telefoonfilmpjes hebben er nooit voor gekozen.
Ik ken het bananenmeisje, en die liep bij een psychiater. Ik zag ook nog ooit dat je tegen betaling dat filmpje kon downloaden op je telefoon. Dat zo'n bedrijf daar winst op maakt (en het is nog kinderpr0n ook) is natuurlijk helemaal van de zotte.
Maar dit meisje heeft een mooi contract afgesloten. Er bestaat toch zo'n website erocasting (zit nu op m'n werk, dus kan niet testen) waar je modelletjes vandaan kunt plukken? Daar staat toch echt dat je moet verwachten dat die filmpjes niet meer in jouw handen zijn, en daarmee nooit van het web afgehaald kunnen worden. Niet zo slim van Stephanie. Wel zo leuk voor ons.
En inderdaad, het is zo een stuk leuker dan wanneer je een pro voor de 60ste keer ondergejizzed ziet worden!
Sterker nog .. ik zou je zo de school kunnen noemen waar ze opzat. Zelfs haar naam als een kameraad van me die nog weet. Hij kwam met de link (nou ja filmpje via msn) en zei dat ze bij hem op school zat toentertijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Iemand die een banaan in dr kut steekt voor de cam .. wel lekker wijffie. Ik had ook de versie zonder dat bananenlied erin gemixt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
Heb je pas drie dagen internet ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
Het begint er wel op te lijken ja...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heb je pas drie dagen internet ofzo
*zucht* , de gedachte alleen al... fapfapfapquote:Op zondag 22 februari 2009 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Stacy zal zich als Brabo nu wel laten nemen door meerdere als clown uitgedoste figuren ergens in een donkere steeg tere ere van het carnaval...
En wij missen het gewoon!
He bananenmeisje denk ikquote:
Als het er een keer van komt ga ik ff kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Stacey topic
Hoe kan ik mijn eigen reeks bijna missen.
[..]
Iemand die in de buurt woont
Volgens mij slaat mijn hartslag op tilt 1000 als ik d'r zie in levende lijve.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Als het er een keer van komt ga ik ff kijken.
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij slaat mijn hartslag op tilt 1000 als ik d'r zie in levende lijve.
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef larry_flynt het volgende:
Is vlakbij waar ik woon. Plaats eens even een foto
Stacy is immers beter als SHEquote:Op maandag 9 maart 2009 22:27 schreef Starman89 het volgende:
Als we nou met z'n allen geld inzamelen wil ze vast wel een naaktreportage voor Fok doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |