abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:29:40 #76
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65327602
quote:
Top , moet je dat MEGA grote topic zien op www.fok.nl echt ziek haar leven is verwoest

20 DON en ADjes !
FTD
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:05:01 #77
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_65687373
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_65698126
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef CabinFever het volgende:
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
De eerste die daar opnames van op Fok post is onstervelijk op dit forum en ver daarbuiten
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:30:10 #79
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_65698691
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De eerste die daar opnames van op Fok post is onstervelijk op dit forum en ver daarbuiten
we gaan eens kijken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_65698784
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De eerste die daar opnames van op Fok post is onstervelijk op dit forum en ver daarbuiten
Even kijken of Oosterhout een beetje in de buurt is
pi_65699150
Oh god, wordt dit nu een Stacey opspoortopic...? Oosterhout is toch echt te ver weg voor mij.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_65746133
Het wordt hier leuker met de dag
8 Makes 1 Team
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:54:13 #83
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_65750062
Oosterhout is hier wel in de buurt, maar waarom zou ik haar überhaupt op gaan zoeken? Ze heeft een fout in haar leven gemaakt en die kan ze niet meer goed maken. Ik bedoel iedereen maakt soms wel eens domme fouten in zijn/haar leven, en die hoeven je niet je hele leven te achtervolgen. Ik denk dat haar spijt al een grotere straf is en dat ze die haar hele leven moet verdragen. Ik bedoel hoe zou jij je voelen als jij de moeder was van Stacey? Het is te laat om een abortus te plegen, en ze had gewoon een fout gemaakt door haar te baren.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_65751732
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
Oosterhout is hier wel in de buurt, maar waarom zou ik haar überhaupt op gaan zoeken? Ze heeft een fout in haar leven gemaakt en die kan ze niet meer goed maken. Ik bedoel iedereen maakt soms wel eens domme fouten in zijn/haar leven, en die hoeven je niet je hele leven te achtervolgen. Ik denk dat haar spijt al een grotere straf is en dat ze die haar hele leven moet verdragen. Ik bedoel hoe zou jij je voelen als jij de moeder was van Stacey? Het is te laat om een abortus te plegen, en ze had gewoon een fout gemaakt door haar te baren.
Och, een neukfout zou ik Stacey niet noemen.... met haar aanwezigheid heeft zijn over de gehele wereld emmers aan sperma uit piemols laten lopen en daar het wetenschappelijk is aangetoond dat het hebben van orgasmes de kans op kanker kan verkleinen lijkt mij dat het baren van Stacey een relatief nobele daad was van haar moeder.
Ergo het lijkt mij dus van belang dat wij haar ouders onze dank kenbaar maken en wellicht kan er zelfs wel een bloemetje van het Nederlands Kankerfonds van af!
pi_65759415
Ondanks dat dit ONZ is, begint dit topic meer te lijken op een heksenjacht. Laat dat meisje gewoon met rust. Ze heeft zich misschien niet gerealiseerd dat Nederland kleiner is dan ze dacht, maar ze verdient het niet daar door allerlei zielige types continu mee geconfronteerd te worden.

Get a life boys en scoor eens een echte chick
pi_65760049
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_65760113
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef Severus het volgende:
Ondanks dat dit ONZ is, begint dit topic meer te lijken op een heksenjacht. Laat dat meisje gewoon met rust. Ze heeft zich misschien niet gerealiseerd dat Nederland kleiner is dan ze dacht, maar ze verdient het niet daar door allerlei zielige types continu mee geconfronteerd te worden.

Get a life boys en scoor eens een echte chick
Inderdaad.

Triest dat er zo gereformeerd gegiecheld wordt over een meisje die een pornofilm maakt.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:13:21 #88
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65760317
Ja maar we hopen natuurlijk dat Stacy dan zegt van "ja hoi, hoe vond je me film? Zullen we eens wat scenes gaan naspelen"
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65760371
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:01 schreef Black_Rainbow het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe.
pi_65760390
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ja maar we hopen natuurlijk dat Stacy dan zegt van "ja hoi, hoe vond je me film? Zullen we eens wat scenes gaan naspelen"
Ik denk eerder dat Stacy aangifte doet van stalking, en terecht.
pi_65760397
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ja maar we hopen natuurlijk dat Stacy dan zegt van "ja hoi, hoe vond je me film? Zullen we eens wat scenes gaan naspelen"
Een fok special om haar grootste fans een pleziertje te doen.

gangbang met de gehele mannelijke crew.

moraalridders moeten niet zeuren. Alsof haar filmpjes niet op internet zouden staan als we het hier niet over haar zouden hebben. Het is porno, en het is internet, er kijken toch wel mensen. Ooit komt ze iemand tegen die haar herkent. Of dat nou een fokker is of niet.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_65760414
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Whehe.
Ja, lach maar om je vrienden, anders slaan ze je straks.
pi_65760481
whehe
pi_65760498
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:16 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Een fok special om haar grootste fans een pleziertje te doen.

gangbang met de gehele mannelijke crew.

moraalridders moeten niet zeuren. Alsof haar filmpjes niet op internet zouden staan als we het hier niet over haar zouden hebben. Het is porno, en het is internet, er kijken toch wel mensen. Ooit komt ze iemand tegen die haar herkent. Of dat nou een fokker is of niet.
Ja, maar er zijn niet mensen die haar echte naam er bij gaan zoeken.

Als je nu haar echte naam gaat googlen krijg je alleen maar hits naar haar pornofilmpje, dankzij fokkers. Leuk voor toekomstige werkgevers of schoonfamilie.
pi_65760516
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:16 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Een fok special om haar grootste fans een pleziertje te doen.

gangbang met de gehele mannelijke crew.

moraalridders moeten niet zeuren. Alsof haar filmpjes niet op internet zouden staan als we het hier niet over haar zouden hebben. Het is porno, en het is internet, er kijken toch wel mensen. Ooit komt ze iemand tegen die haar herkent. Of dat nou een fokker is of niet.
Heeft niets met moralisme te maken. Je hebt iemand gewoon niet te stalken. Zeker niet iemand in een zwakkere positie.
pi_65760562
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:17 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, lach maar om je vrienden, anders slaan ze je straks.
Gooi eens een pepernoot.
pi_65760635
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Gooi eens een pepernoot.
Moet je wel blijven lachen.
pi_65760687
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:20 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn niet mensen die haar echte naam er bij gaan zoeken.

Als je nu haar echte naam gaat googlen krijg je alleen maar hits naar haar pornofilmpje, dankzij fokkers. Leuk voor toekomstige werkgevers of schoonfamilie.
Onvermijdelijk, maar niet het probleem van de fokkers.
Ze heeft een fout gemaakt, das duidelijk, stom van haar, maar de gevolgen zijn geheel op eigen risico. Als ze hier geen rekening mee heeft gehouden is dat gewoon dom.

Een opsporingsteam hoeft voor mij ook weer niet, maar dat ze gevonden gaat worden is onvermijdelijk, als het niet door een fokker is, dan is het wel door iemand anders. Daar verandert dit niks aan.

Dat haar carriere naar de klote is is sneu, maarja, eigen schuld dikke bult. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit gedaan heeft in een opwelling. Hier zal ze wel over nagedacht hebben. Als het uit financieel oogpunt is gedaan had ze het op veel manieren kunnen doen die niet zoveel opschudding zouden veroorzaken. Ze heeft een carriere keus gemaakt, daar zit ze nu aan vast.

Kortom, er zit nog maar 1 ding op. dat is doorgaan op de weg die ze ingeslagen heeft. De enige logische keus om nog een succes van het leven te maken.

In dat opzicht steun ik deze actie wel. Als ze er werk van maakt heeft ze iig een redelijk grote fangroep die er wel wat voor over wilt hebben.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_65760826
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Onvermijdelijk, maar niet het probleem van de fokkers.
Ze heeft een fout gemaakt, das duidelijk, stom van haar, maar de gevolgen zijn geheel op eigen risico. Als ze hier geen rekening mee heeft gehouden is dat gewoon dom.

Een opsporingsteam hoeft voor mij ook weer niet, maar dat ze gevonden gaat worden is onvermijdelijk, als het niet door een fokker is, dan is het wel door iemand anders. Daar verandert dit niks aan.

Dat haar carriere naar de klote is is sneu, maarja, eigen schuld dikke bult. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit gedaan heeft in een opwelling. Hier zal ze wel over nagedacht hebben. Als het uit financieel oogpunt is gedaan had ze het op veel manieren kunnen doen die niet zoveel opschudding zouden veroorzaken. Ze heeft een carriere keus gemaakt, daar zit ze nu aan vast.

Kortom, er zit nog maar 1 ding op. dat is doorgaan op de weg die ze ingeslagen heeft. De enige logische keus om nog een succes van het leven te maken.

In dat opzicht steun ik deze actie wel. Als ze er werk van maakt heeft ze iig een redelijk grote fangroep die er wel wat voor over wilt hebben.
Je praat als een kind.
pi_65760859
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je praat als een kind.
sterk
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')