abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65161978
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef McGilles het volgende:
Ik zit met een dilemma, wat is de kans dat Stacey van dit topic afweet?
Groot lijkt mij!
Dus bij deze wil ik haar verzoeken mijn dank aan haar moeder overtebrengen want 9 maanden broeden op zo'n heerlijk pornodier lijkt mij toch wel een prestatie!
  zondag 18 januari 2009 @ 19:58:28 #62
242375 snoezelewoepsie
Daar moet je zijn ---->
pi_65183192
Don en Ad zijn helden

Ik dacht alleen nooit dat ze met echte amateurs werkten, dacht dat het allemaal geacteerd was enzo
Alaaf!
pi_65184596
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef snoezelewoepsie het volgende:
Don en Ad zijn helden

Ik dacht alleen nooit dat ze met echte amateurs werkten, dacht dat het allemaal geacteerd was enzo
We doen ons best.
Taxi te koop
pi_65185490
Wat een lelijke kuthoer
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 januari 2009 @ 20:52:57 #65
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65185632
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een lelijke kuthoer
Da meende nie!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65185688
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Zapper het volgende:

[..]

Da meende nie!
Heul wel!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 januari 2009 @ 21:03:13 #67
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65186104
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Heul wel!!
Ge zijt zot!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65186199
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ge zijt zot!
Neuh gij!!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65192273
Dat is haar heul niet En waarom heb je die chick ernaast weggehaald. Die is nog mooier
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_65225029
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef Zapper het volgende:

[..]

-Geen linkjes buiten KPD-

Twee vrienden hebben het constant over don en ad, ik nieuwsgierig en die dingen downloaden.
Die ene zogenaamde "levi" ken ik, heeft in de buurt gewoond, na 5 min heb ik het ook afgezet kon het niet meer aanzien.
m'n vrienden kende hem ook maar hadden dit filmpje nog nooit gezien.

[ Bericht 8% gewijzigd door NJ op 22-01-2009 19:54:27 ]
  maandag 19 januari 2009 @ 21:44:46 #71
242375 snoezelewoepsie
Daar moet je zijn ---->
pi_65225190
Don en Ad werkt ook altijd behoorlijk op de lachspieren, ik hoop dat ze ooit op tv bij 'De 25 ...' eens komen met de 25 grappigste Don en Ad opmerkingen
Alaaf!
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:34:50 #72
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65293343
Is dit nou die Stacey?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_65293377
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:34 schreef Juicyhil het volgende:
Is dit nou die Stacey?
NIET KLIKKEN, HET IS EEN RICKROLL, WANT IK BEN ER ZELF INGETRAPT.
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:36:26 #74
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65293396
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

NIET KLIKKEN, HET IS EEN RICKROLL, WANT IK BEN ER ZELF INGETRAPT.
Viespeuk.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_65293503
Studiegenootje werd ook gevraagd om mee te spelen in een pornofilm. Ze was precies wat ze zochten
3000 euro zou ze krijgen, alleen geen idee of het Don en Ad waren.
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:29:40 #76
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65327602
quote:
Top , moet je dat MEGA grote topic zien op www.fok.nl echt ziek haar leven is verwoest

20 DON en ADjes !
FTD
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:05:01 #77
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_65687373
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_65698126
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef CabinFever het volgende:
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
De eerste die daar opnames van op Fok post is onstervelijk op dit forum en ver daarbuiten
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:30:10 #79
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_65698691
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De eerste die daar opnames van op Fok post is onstervelijk op dit forum en ver daarbuiten
we gaan eens kijken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_65698784
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De eerste die daar opnames van op Fok post is onstervelijk op dit forum en ver daarbuiten
Even kijken of Oosterhout een beetje in de buurt is
pi_65699150
Oh god, wordt dit nu een Stacey opspoortopic...? Oosterhout is toch echt te ver weg voor mij.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_65746133
Het wordt hier leuker met de dag
8 Makes 1 Team
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:54:13 #83
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_65750062
Oosterhout is hier wel in de buurt, maar waarom zou ik haar überhaupt op gaan zoeken? Ze heeft een fout in haar leven gemaakt en die kan ze niet meer goed maken. Ik bedoel iedereen maakt soms wel eens domme fouten in zijn/haar leven, en die hoeven je niet je hele leven te achtervolgen. Ik denk dat haar spijt al een grotere straf is en dat ze die haar hele leven moet verdragen. Ik bedoel hoe zou jij je voelen als jij de moeder was van Stacey? Het is te laat om een abortus te plegen, en ze had gewoon een fout gemaakt door haar te baren.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_65751732
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
Oosterhout is hier wel in de buurt, maar waarom zou ik haar überhaupt op gaan zoeken? Ze heeft een fout in haar leven gemaakt en die kan ze niet meer goed maken. Ik bedoel iedereen maakt soms wel eens domme fouten in zijn/haar leven, en die hoeven je niet je hele leven te achtervolgen. Ik denk dat haar spijt al een grotere straf is en dat ze die haar hele leven moet verdragen. Ik bedoel hoe zou jij je voelen als jij de moeder was van Stacey? Het is te laat om een abortus te plegen, en ze had gewoon een fout gemaakt door haar te baren.
Och, een neukfout zou ik Stacey niet noemen.... met haar aanwezigheid heeft zijn over de gehele wereld emmers aan sperma uit piemols laten lopen en daar het wetenschappelijk is aangetoond dat het hebben van orgasmes de kans op kanker kan verkleinen lijkt mij dat het baren van Stacey een relatief nobele daad was van haar moeder.
Ergo het lijkt mij dus van belang dat wij haar ouders onze dank kenbaar maken en wellicht kan er zelfs wel een bloemetje van het Nederlands Kankerfonds van af!
pi_65759415
Ondanks dat dit ONZ is, begint dit topic meer te lijken op een heksenjacht. Laat dat meisje gewoon met rust. Ze heeft zich misschien niet gerealiseerd dat Nederland kleiner is dan ze dacht, maar ze verdient het niet daar door allerlei zielige types continu mee geconfronteerd te worden.

Get a life boys en scoor eens een echte chick
pi_65760049
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_65760113
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef Severus het volgende:
Ondanks dat dit ONZ is, begint dit topic meer te lijken op een heksenjacht. Laat dat meisje gewoon met rust. Ze heeft zich misschien niet gerealiseerd dat Nederland kleiner is dan ze dacht, maar ze verdient het niet daar door allerlei zielige types continu mee geconfronteerd te worden.

Get a life boys en scoor eens een echte chick
Inderdaad.

Triest dat er zo gereformeerd gegiecheld wordt over een meisje die een pornofilm maakt.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:13:21 #88
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65760317
Ja maar we hopen natuurlijk dat Stacy dan zegt van "ja hoi, hoe vond je me film? Zullen we eens wat scenes gaan naspelen"
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65760371
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:01 schreef Black_Rainbow het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe.
pi_65760390
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ja maar we hopen natuurlijk dat Stacy dan zegt van "ja hoi, hoe vond je me film? Zullen we eens wat scenes gaan naspelen"
Ik denk eerder dat Stacy aangifte doet van stalking, en terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')