Niet? waarom zou je dat moeten doen. Zou jij het leuk vinden als er allemaal vreemde op je af komen die je kennen van een filmpje op het internet? Wat hoop je te bereiken?quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef luckass het volgende:
Ik zie wel eens iemand in de stad die op d'r lijkt (woon in dezelfde stad).
Hoe moet ik vragen of ze het echt is?
Omdat Staceyquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:40 schreef mirved het volgende:
[..]
Niet? waarom zou je dat moeten doen. Zou jij het leuk vinden als er allemaal vreemde op je af komen die je kennen van een filmpje op het internet? Wat hoop je te bereiken?
"Oh het is haar echt en ik ben binnen 1 meter afstand van haar geweeest woohooo wie wil me aanraken?"
-geen linkjes buiten KPD-quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er nog linkjes van die die filmpjes of zo? Het is allemaal een beetje aan me voorbij gegaan namelijk.
Groot lijkt mij!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef McGilles het volgende:
Ik zit met een dilemma, wat is de kans dat Stacey van dit topic afweet?
We doen ons best.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef snoezelewoepsie het volgende:
Don en Ad zijn helden
Ik dacht alleen nooit dat ze met echte amateurs werkten, dacht dat het allemaal geacteerd was enzo
Da meende nie!quote:
Heul wel!!quote:
Ge zijt zot!quote:
Neuh gij!!!!quote:
Twee vrienden hebben het constant over don en ad, ik nieuwsgierig en die dingen downloaden.quote:
Viespeuk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NIET KLIKKEN, HET IS EEN RICKROLL, WANT IK BEN ER ZELF INGETRAPT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |