abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65053211
keep up the good work!! KeFFeR1208
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:50:52 #52
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_65071380
Hmmm
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_65071891
Wellicht is het een idee dat wij geld inzamelen om het bleken van haar sterretje te sponsoren?
pi_65076144
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef luckass het volgende:
Ik zie wel eens iemand in de stad die op d'r lijkt (woon in dezelfde stad).
Hoe moet ik vragen of ze het echt is?
Niet? waarom zou je dat moeten doen. Zou jij het leuk vinden als er allemaal vreemde op je af komen die je kennen van een filmpje op het internet? Wat hoop je te bereiken?

"Oh het is haar echt en ik ben binnen 1 meter afstand van haar geweeest woohooo wie wil me aanraken?"
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_65076580
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:40 schreef mirved het volgende:

[..]

Niet? waarom zou je dat moeten doen. Zou jij het leuk vinden als er allemaal vreemde op je af komen die je kennen van een filmpje op het internet? Wat hoop je te bereiken?

"Oh het is haar echt en ik ben binnen 1 meter afstand van haar geweeest woohooo wie wil me aanraken?"
Omdat Stacey
pi_65077450
mm stacey
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:54:20 #57
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65143596
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er nog linkjes van die die filmpjes of zo? Het is allemaal een beetje aan me voorbij gegaan namelijk.
-geen linkjes buiten KPD-



[ Bericht 22% gewijzigd door NJ op 22-01-2009 19:53:32 ]
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65146470
Ik zit met een dilemma, wat is de kans dat Stacey van dit topic afweet?
pi_65146883
Wat heb ik me hier vaak op gefapt. Schrale lul en alles.
pi_65155842
Don en Ad is humor. Maar je bent wel een domme koe als je erin meespeelt.
pi_65161978
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef McGilles het volgende:
Ik zit met een dilemma, wat is de kans dat Stacey van dit topic afweet?
Groot lijkt mij!
Dus bij deze wil ik haar verzoeken mijn dank aan haar moeder overtebrengen want 9 maanden broeden op zo'n heerlijk pornodier lijkt mij toch wel een prestatie!
  zondag 18 januari 2009 @ 19:58:28 #62
242375 snoezelewoepsie
Daar moet je zijn ---->
pi_65183192
Don en Ad zijn helden

Ik dacht alleen nooit dat ze met echte amateurs werkten, dacht dat het allemaal geacteerd was enzo
Alaaf!
pi_65184596
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef snoezelewoepsie het volgende:
Don en Ad zijn helden

Ik dacht alleen nooit dat ze met echte amateurs werkten, dacht dat het allemaal geacteerd was enzo
We doen ons best.
Taxi te koop
pi_65185490
Wat een lelijke kuthoer
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 januari 2009 @ 20:52:57 #65
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65185632
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een lelijke kuthoer
Da meende nie!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65185688
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Zapper het volgende:

[..]

Da meende nie!
Heul wel!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 januari 2009 @ 21:03:13 #67
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65186104
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Heul wel!!
Ge zijt zot!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65186199
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ge zijt zot!
Neuh gij!!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65192273
Dat is haar heul niet En waarom heb je die chick ernaast weggehaald. Die is nog mooier
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_65225029
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef Zapper het volgende:

[..]

-Geen linkjes buiten KPD-

Twee vrienden hebben het constant over don en ad, ik nieuwsgierig en die dingen downloaden.
Die ene zogenaamde "levi" ken ik, heeft in de buurt gewoond, na 5 min heb ik het ook afgezet kon het niet meer aanzien.
m'n vrienden kende hem ook maar hadden dit filmpje nog nooit gezien.

[ Bericht 8% gewijzigd door NJ op 22-01-2009 19:54:27 ]
  maandag 19 januari 2009 @ 21:44:46 #71
242375 snoezelewoepsie
Daar moet je zijn ---->
pi_65225190
Don en Ad werkt ook altijd behoorlijk op de lachspieren, ik hoop dat ze ooit op tv bij 'De 25 ...' eens komen met de 25 grappigste Don en Ad opmerkingen
Alaaf!
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:34:50 #72
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65293343
Is dit nou die Stacey?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_65293377
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:34 schreef Juicyhil het volgende:
Is dit nou die Stacey?
NIET KLIKKEN, HET IS EEN RICKROLL, WANT IK BEN ER ZELF INGETRAPT.
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:36:26 #74
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65293396
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

NIET KLIKKEN, HET IS EEN RICKROLL, WANT IK BEN ER ZELF INGETRAPT.
Viespeuk.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_65293503
Studiegenootje werd ook gevraagd om mee te spelen in een pornofilm. Ze was precies wat ze zochten
3000 euro zou ze krijgen, alleen geen idee of het Don en Ad waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')